G: Jos olisit rikas, miten eläisit?
Tuli mieleen tuosta Miljonääriäideistä. Koskaanhan ei voi olla varma, luulen etten kuitenkaan haluaisi elää yhtä kliseistä elämää. Varmasti tekisin paljon kalliita hankintoja, mutta ekologisuuteen perustuen. Ja Suomea en vaihtaisi pois. Haluaisin olla sellainen minimalistisen tyylikäs miljonääri, jonka ulkonäöstä ei pystyisi päättelemään varakkuutta. Logot piiloon jne :D
Kommentit (11)
jossain maalla. Helsingissä mulla olis shoppailukämppä, Levillä mökki ja jossain lämpimässä maassa asunto rannalta. Autoja mulla olis myös monta ja myös siivooja, lastenvahti jne. Matkusteltaisiin paljon ja nautittaisiin elämästä.
Ostaisin kaupunkikodin jostain Helsingin keskustan liepeiltä vanhasta kivitalosta. Viikonloppukodiksi ostaisin talon Nuuksiosta järven rannalta. Loma-asunnot Skotlantiin ja Etelä-Ranskaan. Tekisin kyllä varmaan hieman töitä, pari päivää viikossa yksityisesti. Kotiapulainen ja lastenhoitaja tulisi heti hankittua! Sitten hommaisin ihania koruja, ison akvaarion tai muutaman ja akvaarioille hoitajan.
olisin rikas, niin talviajat viettäisin kyllä muualla kuin täällä suomessa. En pidä pimeästä ja kylmästä muutenkaan, mutta omat ja lasten iho-oireet jäisivät kokonaan pois lämpimämmässä paikassa.
Jonnekin maalle muuttaisin omakotitaloon, enkä leveilisi rahoillani, minulla ei ole mitään tarvetta esittää mitään toisten silmissä nyt eikä se varmaan siitä muuttuisi vaikka olisi rahaa enemmänkin.
Ai, joo hieronnassa ja muissa kivoissa hoidoissa kävisin varmaan usein!!! Rikkaana olisi varaa panostaa tuohon puoleen enemmän, tavaraa en tarvitse lisää.
joten meille palkattais joku, joka tekee hyvää ja terveellistä ruokaa valmiiksi töistä tultuamme. Mies jäis varmaan himaan mutta mä jatkaisin työntekoa, koska tykkään työstäni. Tai sitten opiskelisin, koulunkäyntikin on mukavaa.
Ostaisin talon paikasta, johon mulla nyt ei ole varaa. Kävisin edelleen nykyisessä työssä, mutta yrittäisin varmaan neuvotella vaikkapa 3-päiväisen työviikon. Matkustelisin vielä enemmän kuin nyt. Muuten eläisin aika tavallista arkea, samanlaista kuin nytkin.
Nyt kun lapset on pieniä, tekisin vähemmän töitä mutta muuten pitäisin elämän samanlaisena. Ostaisin meille toisen auton. Pitäisin omia lomia, talvella monen viikon matkoja kaukomaille. Kesällä matkustelisin Euroopassa. KÄytäis hienommissa ravintoloissa syömässä.
Kumpulasta tai Suomenlinnasta tai vastaavasta paikasta. Käyttäisin vain luomuruokaa ja -vaatteita tai ostelisin tarvitsemani kirpputoreilta kuten nytkin, myös huonekalut. Eläisin vaatimattomasti, mutta hyvästä ruosta ja kivoista tapahtumista nauttien. Luultavasti ostaisin mökkitontin saaristosta.
Harrastustani varten varaisin kotiini yhden huoneen. Tuohon huoneeseen hommaisin muutaman kalliin, mutta tarpeellisen työkalun. Ja harrastaisin!
Alkaisin aktiivisemmin osallistua hyväntekeväisyyteen, tavalla tai toisella.
Afrikassa ja kesät Suomessa. Hankkisin kaiken tarpeellisen, laadukasta ja kestävää, mutta EN mitään blig blin-juttuja, turhia hienoja autoja, ylisuuria taloja tms! Kieltämättä oman ulkonäköni suhteen saattaisin olla hieman turhamainen ja "parannella" sitä. ;)
niin paljon, ettei olisi naapureita ihan vieressä eikä tulisikaan. Töissä en kävisi, harrastusluonteisesti pitäisin jotakin pikku putiikkia, kirpparia tai ehkä divaria.
Palkkaisin siivoojan ja kodinhoitajan tekemään kotihommat. Jos olisin todella rikas niin myös autokuskin, koska inhoan autolla ajamista.
aika samoin kuin nytkin. erittäin hyvin tullaan toimeen jo nyt.
Tekisin vapaaehtoistyötä lasten parissa. Muuten viettäisin aikaa rakkaiden ihmisten ja harrastusten parissa.