Herranen aika, mitä osa pukee lapselle päälle kuvauspäivänä...
Juu, ei tarvitse olla kalliita merkkivaatteita tai vimpan päälle kampausta.
Mutta miksi joillekin se valokuvaus on ihan evvk? Tietävät kyllä, että kuvauspäivä on tänään ja silti lapsi tulee tukka kampaamatta, likaisissa, ryppyisissä ja repeilleissä kuteissa...
Surullista, jos lapsen elämä on aikuiselle niin jonninjoutava sivuseikka.
Kommentit (18)
Kampaamattomat hiuset luonnonkiharat=)
Ryppyinen vaate,sellainen kohokuvoitu knagaspaita=)
Oliko muuta asiaa muodista?
Kampaamattomat hiuset luonnonkiharat=)
Ryppyinen vaate,sellainen kohokuvoitu knagaspaita=)
Oliko muuta asiaa muodista?
Kampaamattomat hiuset luonnonkiharat=) Ryppyinen vaate,sellainen kohokuvoitu knagaspaita=) Oliko muuta asiaa muodista?
ketkä laittaa lapselleen hienoimman mekon tai puvun päälle!
ne halvat prinsessapuvut ryhmäkuvassa, pitääkö sellaisella nyt muitten kuvat pilata, ottais kuvia ihan vaan kotona.
Muuten olen kyllä sitä mieltä kuvaan tulisi laittaa siistit vaatteet, ja hyvä olisi myös parturissa käydä ennen kuvaa.
siellä kotona vaikka vaan ryypätään päivästä toiseen niin ei varmaan joku koulukuvaus kiinnosta v-ttuakaan.
Kyllä mä puen lapseni siististi jokapäivä, tosin en juhlakamppeita tarhakuvaan (haloo!! Seon tarhakuva=lapsen arkea) mutta ei tarhakuva meillä kuvasta lapsen elämää. Se on kyllä jotain ihan muuta....
[i Surullista, jos lapsen elämä on aikuiselle niin jonninjoutava sivuseikka.
[/quote]
Ei osata muutenkaan hoitaa siisteyttä, eikä kuvauspäivä tee siinä poikkeusta.
Lapseta ei olla ylpeitä, eikä haluta hänestä muistoa seinälle.
rahaakaan ei juuri ole.
MUTTA lasteni elämä on mulle tärkeetä.Lapseni ovat mulle rakkainta ja ihaninta mitä elämä on antanut ja pidän heistä huolen parhaani mukaan.
Olin kerran oikein hienosti puetun pikkuherran syntymäpäiväjuhlilla, kotikin oli laitettu niin hienoksi vaan äitipä kiroili ja tiuski juhlien ajan, kauniita kuvia sai albumiin..
Kyllä mä puen lapseni siististi jokapäivä, tosin en juhlakamppeita tarhakuvaan (haloo!! Seon tarhakuva=lapsen arkea) mutta ei tarhakuva meillä kuvasta lapsen elämää. Se on kyllä jotain ihan muuta.... [i Surullista, jos lapsen elämä on aikuiselle niin jonninjoutava sivuseikka.
se on juuri sellainen, dokumentti siitä, miltä lapsi on tietyssä iässä näyttänyt, kun on ollut parhaat yllä ja tälläytynyt oikein varta vasiten ammattikuvaajan kameran eteen. Tapahtumakuvat arjesta ja lomamatkoilta ovat sitten vähän toisenlaisia dokumentteja, tallenteita tietyistä tilanteista.
Ei osata muutenkaan hoitaa siisteyttä, eikä kuvauspäivä tee siinä poikkeusta. Lapseta ei olla ylpeitä, eikä haluta hänestä muistoa seinälle.
Mä ainakaan mitään tarhakuvia ole seinälle laittanut. Sieltä löytyy vain yksivuotiskuvat ja joskus myöhemmin ehkä rippi -ja ylioppilaskuva jos lapset niin päättävät.
kun perheessä on neljä koululaista ja aamuhässäkkä sen mukainen, ei sitä ihan aina ole niin tarkkana katsomassa, miltä joku lapsista näyttää kouluun lähtiessään... Usein saattaa ovi käydä ja joku lapsi häipyä ilman että ehdin edes nähdä koko aamuna.
että ne ainoat siistit farkut eivät ehtineet kuivua. Kuivatin niitä kyllä aamulla kuivausrummussa, mutta lapselle nihkeä vyötärösauma oli ongelma. Sitten laitettiin ne toiset, juu vähän nihkeän likaiset ja muutenkin römpät kieltämättä. Kuitenkin oli mielestäni parempi kuin verkkarit/gollegehousut joita kyllä olisi ollut puhtaina. Tiedän, että poikani tarvitsisi uusia housuja MUTTA KUN NYT EI OLE RAHAA !!!
Koululaiset menevät myös omatoimisesti kouluun, joten voi olla, että ne äidin etsimät vaatteet eivät päädy ylle ollenkaan ;-)
Mutta nyt en puhu sellaisista. Vaan että varmasti on asiasta puhuttu vielä edellisenäkin päivänä ko. äidille ja tulee aamulla lapsen kanssa tarhaan tietoisena, että se kuvaus on sinä päivänä.
ap
että ne ainoat siistit farkut eivät ehtineet kuivua. Kuivatin niitä kyllä aamulla kuivausrummussa, mutta lapselle nihkeä vyötärösauma oli ongelma. Sitten laitettiin ne toiset, juu vähän nihkeän likaiset ja muutenkin römpät kieltämättä. Kuitenkin oli mielestäni parempi kuin verkkarit/gollegehousut joita kyllä olisi ollut puhtaina. Tiedän, että poikani tarvitsisi uusia housuja MUTTA KUN NYT EI OLE RAHAA !!!
nyt en puhu sinusta tai lapsestasi. Ja juu: vähävaraisuus on yksi juttu... tosin jos lapsella sinänsä on vaatteita, niitä vaan ei viitsitä yhtään huoltaan, sekään ei oikein selitä tätä ilmiötä.
ne halvat prinsessapuvut ryhmäkuvassa, pitääkö sellaisella nyt muitten kuvat pilata, ottais kuvia ihan vaan kotona. Muuten olen kyllä sitä mieltä kuvaan tulisi laittaa siistit vaatteet, ja hyvä olisi myös parturissa käydä ennen kuvaa.
Kun käsittääksen kerhokuvaus ei ole sama asia kuin naamiaiset, mutta sit siellä on niitä keijurimpsessoja karmeen krääsäkasan kanssa...
No, ei pilaa elämääni.
Ja kuuntelit lastasi myöskin. Olet ymmärtänyt, että kuvan saavat myös muutkin. Siisteys ei ole rahasta kiinni.
Lasten tarha-aikana huomasi hyvin, miten joillain lapsilla kotona ilmeisesti se siisteys oli hakusessa. Normaalistikin ihan kauheat romppeet päällä eikä kuvauspäivä ollut mikään poikkeus, ei myöskään joulu- tai kevätjuhla.