New Yorkin parhaat shoppailumestat? Woodbury mall?
Ostin Stokkan hulluilta päiviltä ex-tempore New Yorkin liput. Aikomus on mennä shoppailemaan ja nyt kaipaan ostospaikkavinkkejä.
Haluan ostaa esim. jakkupukuja, joita käytän työssäni. En kuitenkaan mitään kalliita, vaan tarkoitus olisi saada jakkupuku esim. hintaan 250-350 euroa.
Kommentit (28)
mutta huomasiko kukaan muu pientä ristiriitaisuutta ap:n teksteissä????
Ensiksi kertoi ostaneensa lennot hulluilta päiviltä ex tempore (ja siellä täytyy jo ostaessa määritellä matkustuspäivät) ja sitten myöhemmin sanookin menevänsä sinne kongressimatkalle...
Sen verran olen kongressimatkoilla ollut, että tiedän ettei niitä lentoja osteta ex tempore shoppailun lomassa. Useimmiten kongressimatkat kustantaa työnantaja ja sihteerit hoitaa matkustusjärjestelyt.
Provo, mutta hyödyllinen sellainen. Kiitos ap, sain oivia vinkkejä tulevaa nykin matkaa varten =)
Siis Stokkan hullujen päivien hinnat. Tiedän, että joskus on saanut halvemmallakin.
ap
Tuo pikkarijuttu on erinomainen vinkki. Muussa tapauksessa häpeä olisi suuri ;)
ap
Olen ehkäpä ensi vuonna menossa sinne LASTEN kanssa : )
Onko tuo Fifth Avenuen fashion district sitä superkallista merkkikamaa, johon ei tavallisella tallaajalla ole muuta asiaa kuin ikkunaostokset? Mietin meinaan, mistä ottaisin hotellin. Haluaisin sen kätevästi shoppailukatujen läheltä.
ap
ostan vaatteet vain alesta. Vinkkina, etta kannattaa koluta eka kauppaan astuessasi ale-tangot, sesonki vaihtuu lahes joka kuukausi ja uutta kamaa tulee ja menee. Voit tehda hyviakin loytoja. Olen samaa mielta kuin pari muuta Century21:sta, en sielta kylla tyovaatteita ehka lahtisi hakemaan. Tosin laukkua, aurinkolaseja, ja paitapuseroita ja tuliaisia tms. sielta saa pilkkahintaan.