Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höh, iloitsin jo veronpalautuksistani, kunnes avattiin miehen kuori...

Vierailija
14.09.2010 |

Hälle tuli mätkyjä kaksi kertaa mun palautuksen verran :( Kilttinä aviovaimona haluan jeesata ja mun palautuksilla saadaan maksettua puolet mätkyistä, ettei mene joulu pilalle.

Voehan verottaja! Yritettiin säätää miehen veroprossa kohdalleen, mutta hän sai loppuvuonna muhkeita lisiä ja ylityökorvauksia, arvio meni pieleen. Hitto kun tässä maassa verotetaan ansiotuloja niin raskaasti! Eli mitä enemmän teet töitä, sitä suurempaa veroprossaa maksat! MUR!

Miten muilla on käynyt?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies maksaa 300e . En antanut miehelle hyvityksiä:-). Nostin itse veroprosenttiani 1 %.

Vierailija
22/32 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saa käyttää puolison hyväksi. Ei tarvitsisi itse kotona jaella rahoja enää, kun verottaja olisi suoraan vähentänyt toisen palautukset toisen mätkyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoitin miestänikin nostamaan prosenttiaan, koska oli tiedossa palkankorotus. Meillä on eri tilit, vaikka rahat on käytännössä yhteisiä. Kyllä miehellä on rahaa maksaa laskunsa.

Vierailija
24/32 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muut tekee töitä ja maksavat hirveitä veroja teidän iloksi..On se mukavaa kun liksa on 7800€ ja siitä jää käteen vain 3900. Muutto ulkomaille on kyllä vakavassa harkinnassa

Vierailija
25/32 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset maksaa veroja työtuloista 49%. Onko se oikein?

Hitto kun tässä maassa verotetaan ansiotuloja niin raskaasti! Eli mitä enemmän teet töitä, sitä suurempaa veroprossaa maksat! MUR! Miten muilla on käynyt?

Vierailija
26/32 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelee lainanneensa niitä rahoja hetken aikaan itselleen omaan kulutukseensa. Ei siis ole kovin suuria summia, joten aina pystytään maksamaan. Itselläni taas toisinpäin saan palautusta ja moitteet mieheltä, että annoin valtiolle halpaa lainaa ja nyt saan sen sitten takaisin. Niin ei kuulemma hänestä saisi olla.

Vierailija
27/32 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hyödyntää veroennakkoa, jos tuollaisia tuloja tulee. Meillä mies maksoi kerran 10t veroennakkoa, niin sit ei mätkyjä tullutkaan enää kuin jotain 3t...

Meille ei ole verolippuja vielä tullut, mutta omien lähteneiden veroilmoitusten mukaan pitäisi molemmille tulla nyt palautusta.

Vierailija
28/32 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle palautusta 800€. Meillä on omat varat, joten mulla siis kaikki hyvin :-)

Vierailija
29/32 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin otan liikaa maksetut verot korkojen kanssa, kun makselen niitä ennen joulua.

Vierailija
30/32 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein 3000 €!! Vähäks kiva jouluraha!?

Vierailija
31/32 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein 3000 €!! Vähäks kiva jouluraha!?

Olisi ihanat matkarahat:)

Vierailija
32/32 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi stressata verkoprosentista? Uusi kortti johon arvioidut tulot niin alas kuin kehtaa laittaa ja vaihtoehto B. Toimii aina!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän