Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaa tässä nolo pierukokemus!

Vierailija
23.09.2010 |

Aloitan:

Lapselleni tuli ummetus ja menin hakemaan hänelle päivystävästä apteekista peräruisketta. Juttelin aikani farmaseutin kanssa ja hän neuvoi ruiskeen käyttöä.

Kun asia oli tullut selväksi, käännyin kannoillani mennäkseni kassalle. Juuri sillä hetkellä minulta pääsi äänekäs pieru suoraan farmaseuttia päin!

Auts...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas aviomieheni oli päättänyt tehdä mulle pikku jäynää. Oli pieraissut ja nauhoittanut pierunsa mun kännykällä ja laittanut sen soittoääneksi. Pikkasen ihmettelin kun kaupassa alko kauhea piereskelyn ääni kuulumaan taskustani. Menihän siinä aikaa ennenkuin tajusin edes mistä ääni kuuluu! Siellähän se mies sitten soitteli mulle! Onneks en ollut kassalla!

Vierailija
2/8 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vähän kyllä nolo aikuiselta mieheltä. Teinin tekemänä naurattaisi :D

Rakas aviomieheni oli päättänyt tehdä mulle pikku jäynää. Oli pieraissut ja nauhoittanut pierunsa mun kännykällä ja laittanut sen soittoääneksi. Pikkasen ihmettelin kun kaupassa alko kauhea piereskelyn ääni kuulumaan taskustani. Menihän siinä aikaa ennenkuin tajusin edes mistä ääni kuuluu! Siellähän se mies sitten soitteli mulle! Onneks en ollut kassalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaa kertaa yökylässä hänen luonaan.. tietysti kamalat vatsanväänteet juuri silloin. Iso kuuluva pieru kun yritin kieriskellä pidätellen sängyssä toisen tehdessä aamutoimiaan.. kamalan noloa silloin varhaisteini-iässä. Enää ei herätä nolouden tunteita onneksi tuo tapaus. :D

Vierailija
4/8 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/8 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuin Hgin ydinkeskustasa, joten minulla ei ollut matkatsettiä. Eikä aamulla rahaa, kun tulin miehelästä. Kertakäyttömieheltä en kehdannut pyytää rahaa ratikkalippuun ( ;

Kyttäsin keskisillalla lipuntarkastajia. Ja avot, taas huono tsäkä, nousivat sisään. olin jo livahtamassa ovesta ulos, kun tarkastaja työnsi nyrkillä mahaani ja minut samalla takaisin sisään. (ei ehkä ihan oikein häneltä). No pieruhan siinä pääsi ja kuuluva.

Heh ja sitten kirjoiteltiin sakkoja liputtomana ajelusta.

Eipä ollut sen keikan väärti ) :

Vierailija
6/8 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut noloissani pieruista. Nykyäänkin, 5:n avioliittovuoden ja kahden lapsen jälkeen juoksen vessaan tai toiseen huoneeseen, jos on ilmavaivoja. Lasten kuullenkaan en mielellään päästä paukkua, jotenkin haluan lastenkin ajattelevan, että "hienot naiset, kuten äitinne" eivät piereskele. Heh, en oikeasti ole mikään LADY, tää on vaan iso juttu.

Vierailija
7/8 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussi pysähtyi liikennevaloihin ja oli ihan hiljaista, silloin serkultani pääsi äänekäs ja pitkä pieru.

Nolointa ei ollut se, vaan se että serkkuni (mua vähän nuorempi poika joka osasi olla joskus tosi ärsyttävä), katsoi silloin minuun, tönäisi ja sihahti että "lopeta toi".

Vierailija
8/8 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin juuri nukkumaan menossa ja nukahtaessa kai sitten rentouduin niin että aivan älytön farssi pääsi ilmoille.

Poikaystävähän ei ollut vielä unessa ja röhähti nauramaan. Kyllä hävetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi