Rakastamme paistijauhelihaa ja kanttarelleja vaimoni kanssa. M36
Kommentit (17)
Olen 100% hetero ja viimeksi eilen nussin vaimoani pilluun.
M36
hiivasienitulehdus, vai mistä nuo kanttarellit tuli mieleen?
Juttusi ovat todella surkeita ja olet kuulemma hintti.
Ei voi paljon typerämpää olla kuin nämä sinun ketjusi.
Juttusi ovat todella surkeita ja olet kuulemma hintti.
Ei voi paljon typerämpää olla kuin nämä sinun ketjusi.
Kaikkea ei tarvitse kertoa!!!
hiivasienitulehdus, vai mistä nuo kanttarellit tuli mieleen?
Emme koskaan kyllästy niihin.
M36
on karuin ja tyhmimmän tuntuinen ihminen, jonka juttuja olen IKINÄ lukenut.
Pitäisi turpansa kiinni.
on karuin ja tyhmimmän tuntuinen ihminen, jonka juttuja olen IKINÄ lukenut. Pitäisi turpansa kiinni.
Kirjoitin pelkkiä laudatureja!
M36
voisitko mennä sinne ojaan niitä etsimään kiitos
Ostan lihani ja kanttarellini keskustan Stockan Herkusta.
M36
vastahan sä muutama päivä sitten sanoit ettet laske sitä hetkeksikään silmistäsi. Ettei vaan vaimo pitäny silmäpeliä kanttarellikauppiaan kanssa? ootko varma?Mitä?Häh?
Oikeesti sulla on vikaa päässä.Milloin täällä uhkailet tappaa vaimosi sisaren ja haukut ja kiristät äitiäsi. Ja nyt sit ihan kanttarellikastiketta!!Ketä kiinnostaa?
vastahan sä muutama päivä sitten sanoit ettet laske sitä hetkeksikään silmistäsi. Ettei vaan vaimo pitäny silmäpeliä kanttarellikauppiaan kanssa? ootko varma?Mitä?Häh? Oikeesti sulla on vikaa päässä.Milloin täällä uhkailet tappaa vaimosi sisaren ja haukut ja kiristät äitiäsi. Ja nyt sit ihan kanttarellikastiketta!!Ketä kiinnostaa?
En tietenkään laske hetkeksikään vaimoani silmistäni enkä anna hänen opiskella tai käydä töissä. Naisen paikka on kotona.
T:kulinaristi M36
Vaimo on vain kulissia.
M36 on narsisti pahinta laatua, nauttii kun täällä kommentoidaan tämän alter egoaan.
sä kyllä aikamoinen Eero-Aaro. Taidat pyrkiä jonkinlaisen legendaarisen palstahahmon maineeseen, mutta sun jutut on siihen ihan liian kökköjä. Laudatureja tahi ei, mikään verbaalivirtuoosi sinä et kyllä ole.
Sä et tiedä hyvästä sapuskasta mitään! Parasta on potut ja kunnon läskisoossi. Söisit vaan säkin sellaista niin susta kasvas tosimies,eikä tollanen eukkoaan fanaattisesti kyttäävä iilimato.
T:Tosimies
sinun ja vaimosi jutut.
Vaikuttaa jo sairaalta ainainen avautumisesi.