APUA! Miehen kanssa KAHDESTAAN viikonlopuksi kylpylään... taitaa tulla piiiitkä viikonloppu.
ei olla koskaan oltu ihan kahdestaan missään lasten jälkeen siis, nyt ekaa kertaa 10 vuoteen kaks yötä...
Pelottaa että tulee riitaa ja tappelua siitä mitä tehdään yms...
Kommentit (41)
kiinnosta naida sitä vaan saa hoitaa itse itsensä :)
Ja mies käyttäytyy nolosti, kun ottaa liikaa... Mutta jos pelkäät että värkki ei kestä, niin voithan sinä hoidella miehesi jollakin muillakin keinoilla jossakin välissä. Ja muista pyytää vastapalvelukseksi selkähieronta :)
Ai että oikein hoitaa... Kuule ap, sun miehelläsi on kaksi tervettä kättä, hoitakoon niillä itseään jos ei sinun sntimesi riitä. Ja selkähieronta pitää saada ihan ilman hoitelujakin ja vieläpä pitkä.
suosittelisin myöskin, että hieman suunnittelette tekemisiänne.
Seksiä joo, mutta mitä muuta?
Kerro hänelle, että aiot ottaa hoitoja, haluat, että syötte ylellisesti. Varaa ihan itse teille se pöytä sieltä ravintolasta, mihin sinä haluat, ja huolehdi, että molemmille tulee ne paremmat vaatteet mukaan, ettei tarvitse sitten itkeä pettyneenä, ku äijä sanoo, ettei ole muuta puhdasta juin verkkarit.
Niin, ja varaa myös miehellesi hieronta ja naamahoito, pedikyyri ja manikyyri.
Voit vaikka järjestää niin, että menette samaan aikaan hierottavaksi!!!
Jos saadaan joskus lapset hoitoon, minulla on mielessä kunnon yöunet, ehkä muutama lasi viiniä, rauhallinen ja kiireetön ilta ym. Joka ikinen kerta mies innoissaan huudahtaa, että "jes voidaan naida rauhassa ja tosi monta kertaa!" Enkä ikinä muista tätä, vaikka tapahtuu joka kerta :)
tähän auttaisi se, että järjestää itselleen sellaisen lapsi- ja MIESvapaa ajan. Sen jälkeen se seuraava kerta yhdessä äijän kanssa voi jo vähän hymyilyttääkin...
olen itse lapseton.. eikö nainen enää lasten tultua halua seksiä ja eikö sitä "pildeä" saa siellä kotona ollenkaan?
olen ollut monesti mieheni kanssa hotellissa, yleensä meillä on päivät täynnä tekemistä joten huoneessa ehditään viettää aikaa vasta illalla. Silloin tilataan herkkuja huoneeseen, lojutaan kylvyssä, katsotaan telkkaa, jutellaan ja naidaan. Ihan sulassa sovussa.
mutta sinä et kyllä tiedä perheellisten elämästä mitään, joten varmaan parempi olla tulematta avautumaan.
olen itse lapseton.. eikö nainen enää lasten tultua halua seksiä ja eikö sitä "pildeä" saa siellä kotona ollenkaan? olen ollut monesti mieheni kanssa hotellissa, yleensä meillä on päivät täynnä tekemistä joten huoneessa ehditään viettää aikaa vasta illalla. Silloin tilataan herkkuja huoneeseen, lojutaan kylvyssä, katsotaan telkkaa, jutellaan ja naidaan. Ihan sulassa sovussa.
mutta sinä et kyllä tiedä perheellisten elämästä mitään, joten varmaan parempi olla tulematta avautumaan.
en ole tuo sinkkukirjoittaja mutta ei aloittajan perhe-elämä kyllä normaalilta kuulosta. Kauhea stressi yhdestä kylpyläviikonlopusta! Ei meillä ainakaan sellaisia ongelmia ole koskaan ollut, vaikka lapsia on kolme. Kahdestaan ollaan vietetty aikaa alusta asti ja ilman riitoja ja turhia paineita.
se pitää itse luoda. pakkaa mukaan teille esim. pikku kuoharit tai jotain mistä tiedät miehesi pitävän.
olen itse lapseton.. eikö nainen enää lasten tultua halua seksiä ja eikö sitä "pildeä" saa siellä kotona ollenkaan? olen ollut monesti mieheni kanssa hotellissa, yleensä meillä on päivät täynnä tekemistä joten huoneessa ehditään viettää aikaa vasta illalla. Silloin tilataan herkkuja huoneeseen, lojutaan kylvyssä, katsotaan telkkaa, jutellaan ja naidaan. Ihan sulassa sovussa.
Meillä on kolme lasta, ja vielä päivät hoidan vieraidenkin lapsia, joten tiedän kyllä tasan tarkkaan millaista perheellisten elämä voi olla.
Mutta, siis kyllä meillä seksiä harrastetaan kotonakin, toki aika on joskus "kortilla", ja väsymyskin saattaa seksiä osaltaan vähentää, mutta kyllä sitä silti säännöllisesti harrastetaan!
Meillä on niin hieno tilanne, että pääsemme silloin tällöin miehen kanssa ihan kahdestaan pikku reissulle. Mummut ja ukit haluavat ottaa lapsia yökyläänkin, ja lapset onnessaan menevät "hemmoteltaviksi". Eli silloin käydään jossain pikku reissulla miehen kanssa.
Silloin kyllä usein paneskellaan normaalia enemmän, ihan siitäkin ilosta, että voi tehdä sen vaikka keskellä huonetta keskellä päivää, joka kotona ei koskaan onnistu. Mutta muuten yleensä rentoudutaan, käydään syömässä, kävelyllä, makoillaan, käydään kylvyssä ja nautitaan viiniä tms. Ja sitten taas sitä seksiä ;)
Voi sinua. Ymmärrät sitten, kun sinulla on niitä omia lapsia. Haluamisesta tai haluamattomuudesta ei useinkaan ole kyse.
Voi sinua. Ymmärrät sitten, kun sinulla on niitä omia lapsia. Haluamisesta tai haluamattomuudesta ei useinkaan ole kyse.
En ole ihan varma, haluanko moisia.. mistä sitten on kyse, jos pariskunta on kahdestaan vailla mitään paineita kylpylässä, luulisi siinä molempien haluavan, varsinkin jos on ollut pitkään ilman? Kun tuntui näitä lukiessa, että se seksi on "vonkausta miehen taholta" ja jotain kamalan rasittavaa pakkojuttua, joka suorastaan häiritsee, ahdistaa ja pelottaa siinä viikonlopussa.
mut niin hienoa, niin hienoa! Aion laittaa puhelimet kiinni, vietetään oikeen rentouttava loma.
ap
Mutta ei kannata ladata liikaa odotuksia, ainakaan niitä joista ei ole etukäteen ääneen puhuttu, että haluttais tehdä tai tapahtuvan. Eli älä etukäteen oleta, että jotain tiettyä tapahtuisi tai mies olisi jotain ihan muuta kuin kotona ollessaan.
En halua olla mikään pahanilmanlintu, mutta ainakin itse aloin nauttia näistä meilläkin tosi harvinaisista parisuhdeviikonlopuista sitten kun tajusin, että ei se mies miksikään romantikoksi muutu yhtäkkiä jos ei sitä muulloinkaan ole. Mutta sopikaa kuitenkin etukäteen jokin runko mitä tehdää ja mitä ei tehdä (esim. katsotaanko telkkaria, juodaanko paljon alkoholia yms.).
Mukavaa reissua!
Todennäköisesti mies haluaa nukkua, nukkua ja katsoa tv:tä tai lukea.
tulee varmasti mahtava reissu!
avoimin mielin reissuun, ja kandee unohtaa kaikki suuret suunnitelmat. voi kun pääsis itsekkin tuon miehen kans kaksistaan reissuun..
Ja mitä siellä kylpylässä sitten tekisi, käy uimassa, syömässä, kenties ulkona kävelyllä loppuaika on loikoilua (ja kenties jotain muuta) sängyssä. Ei kai noista voi mitenkään riitaa kehittää.
älkää suunnitelko kauheesti mitään etukäteen, teette sitten just niinkun sillä hetkellä teistä tuntuu. Nukkukaa vaikka koko viikonloppu jos se teistä parhaimmalta tuntuu! Ihanaa "lomaa" teille!
joo ja mun tässä täytyy vaan osata pitää suuni kiinni ja hyväksyä se että mies tahtoo vaan naida naida naida ja naida, kattoo telkkaa, naida, syödä, naida, käydä uimassa, naida... että sitä rataa, sitä mä pelkään, sitä että mun värkkini ei kestä... =)
ap
"hyväksyä se että mies tahtoo vaan naida" ???!!!!
-Miksi pitäisi harrastaa seksiä koko ajan, jos toinen niin haluaa? en mä ainakaan harrasta seksiä jos ei tee mieli. siitä menee silloin maku. Toki joskus voi saada itsensä innostumaan vaikkei aluksi olekaan sillä mielellä!
pari yötä hotellissa. Juuri huoneen oven sain kiinni, mies alkoi kouria ja sai raivarit, kun en heti ollut valmis seksiin. Itse kuvittelin, että rauhassa ensin rentoudutaan, käydään syömässä ja nautiskellaan sitten. Mutta miehen ajatus oli, heti pano, sitten ruoka ja sen jälkeen lärvit... Siinäpä se kiva reissu sitten läsähti..
ettette ole olleet kaksin kesken missään kymmeneen vuoteen?!
Tai eikö teillä ole ollut tarvetta vai eikö ole ollut mahdollisuutta??