Neuvot tarvitaan, miten saan vaimon takaisin?
Töpeksin ja vaimo muutti pois lasten kanssa. Minulla oli ohimenevä suhde työkaveriin mitä kadun ja mielestäni olen sen jo myös osoittanut. Työkaveri puukotti selkään kertomalla vaimolleni ja lopputulema on rikkoutunut perhe. Olen rukoillut että vaimo tulisi takaisin, olemmehan luvanneet rakastaa toisiamme myös vastoinkäymisissä. Mutta mitä tehdä kun vaimo on kylmä kuin kivi? Kannattaako tosiaan heittää 17 vuoden liitto hukkaan parin typerän hairahduksen takia? Miten saan vaimolle puhuttua järkeä? Miten parhain tavoin osoitan hänelle että en halua hänen jättävän minua? t. syvästi katuva
Kommentit (23)
eli turha on odotella vaimoa takaisin.
Mieti nyt enisn mitä oikeasti teit, sitten vasta voit alkaa laatimaan tätä suunnitelmaa.
luultavasti käyttäisin sitä tekosyynä erota hänestä. En välttämättä edes pidä pettämistä ihan niin kamalana asiana ettei siitä voisi päästä yli, mutta en myöskään ole erityisen vakuuttunut että meidän suhteesta koskaan on enää tulossa sellaista että ihan oikeasti olisin vielä mieheeni rakastunut. Hän on ihan ok, mutta mikään viisari ei ole vuosikausiin värähtänyt hänen suhteensa - seksi on ollut todella kauan ihan pelkkää pakkopullaa.
En kuitenkaan pidä tilannetta niin pahana että rupeaisin ihan vain sen takia eroamaan. Jos mies pettäisi, niin siinä olisi minulle hyvä syy tehdä päätös. On tosi vaikea kuvitella miten tämä jo nyt melko huono tilanne ainakaan paranisi jos mies pettäisi, joten se saattaisi olla sitten se ratkaiseva pikkuasia.
Mutta kyllä kuulostaa oudolta, että mielestäsi rikkoutunut perhe on seurausta työkaverin selkään puukottamisesta! Eiköhän se ole seurausta siitä, että sinä petit ja valehtelit? Petit sen ihmisen luottamuksen, jonka pitäisi olla sinulle kaikkein läheisin, jota sinä olet sanonut rakastavasi myötä- ja vastoinkäymisissä.
Nyt maksat niistä "parista typerästä hairahduksestasi" ja vaimosi saa elää omaa elämäänsä rehellisesti ja tietäen elämäänsä vaikuttavat asiat.