Voi ei! Tytön tanssimisesta.
Olin viikonloppuna katsomassa tytön (6v), ja tämän joukkueen tanssiesitystä liikuntaseuran syysnäytöksessä. Tytöille järkättiin asut seuran puolesta, joten vanhempien ei tarvinnut huolia niistä. Nyt olen kuitenkin ihan huolissani, enkä tiedä, annanko lapsen jatkaa harrastusta, sillä esitys oli todella ''eroottinen'' jos nyt näin voi pikkutytöistä sanoa. Heiluttivat lantiota pikkupikku hameissa ja topeissa ja seisoivat käsillään jalat auki jne... kauheeta mun mielestä, tyttö kuitenkin vasta 6.
Annanko jatkaa????
Kommentit (5)
Missä ihmeessä noin taitavia pikkulapsia leivotaan?
Vai tapahtuiko tää Kiinassa tai Venäjällä?
mikä on mielikuvitustasi ja mikä ei. Mutta eikö eroottinen ole jotain seksuaalisuuteen viittaavaa eikä lantion keikutus ja käsillään seisonta näin äkkiseltään saisi minulta sitä tuomiota...
Ehkäpä ennemminkin niin, että yritettiin matkia aikuisten eroottisia tansseja? Minä vastustan pikkutyttöjen maailman naisellistamista enkä pidä näistä pikkupikku topeista tai hameista, mutta aina ei kuitenkaan kannata nähdä jokaista liikettä aikuisten maailmasta kopioituna. Esim. tuo käsillä seisonta ja reaktiosi siihen sai minut miettimään, että ehkä vika oli kuitenkin nyt sinussa...
jos minulle tulisi epämiellyttävä olo niin keksisin jonkun toisen harrastuksen! ei ole kiva että kuusivuotias harrastaa tuollaista. 20 vuoden päästä on ok mutta ei nyt pikku enkelinä!
kauppaa tyttärellesi hänen vuoksensa joku toinen kiva harrastus ja lopettakaa tuo!
Missä ihmeessä noin taitavia pikkulapsia leivotaan? Vai tapahtuiko tää Kiinassa tai Venäjällä?
Osa tytöistä siirrettiin suoraan voimisteluryhmästä tähän ryhmään. Eli heistä reilu puolet on todella taitavia.
Mielestäni liikkeet olivat turhan aikuismaisia...
ap
ap