G: Mitä firmoja boikotoit ja miksi?
Kommentit (49)
mikä broiTsu? Mistä se t sinne tupsahti?
enkä juuri muutakaan, koska luin siellä myytävän halal-broitsua.
palstasanassa broitsu on t-kirjain. Kyllä se kuuluu olla siinä. Broileri på finska. Voi sitä broiskuksikin kutsua, mutta minulle se on broitsu.
on se kumma kun ihmiset menee massan mukana ja boikotoi niillä perustein mitä mediasta tulee...
kaikki ei osta omantunnon perusteella...:D
toimineeko omatunto muissakaan asioissa?
kaikki ei osta omantunnon perusteella...:D
koska lopettivat minun työpaikkani eli eivät arvosta minun työpanostani pätkän vertaa.
ostin tytölle sieltä alessa olevat talvikengät jotka maksoi 29e kun kävin tarjoustalossa prikulleen samat kengät oli siellä normaali hinnalla 19,90.
toimineeko omatunto muissakaan asioissa?
ilman mitään fanaattisuutta :D
ihan kuin sanoisi että pistänpäs nyt fartskut jalkaan ja lähden kauppaan ostamaan broitskua ruuaksi, ehkä illalla voisi ottaa lasin vintskua sen broitskun seuraksi, jältskäriksi ehkä pullaa...
palstasanassa broitsu on t-kirjain. Kyllä se kuuluu olla siinä. Broileri på finska. Voi sitä broiskuksikin kutsua, mutta minulle se on broitsu.
-Nestleä, äidinmaitojupakan takia (Valion jäätelöt on myös Nestlén, tämä kannattaa muistaa myös)
-Kaikkea israelilaista, poliittisista syistä
-Hairstorea, työntekijöiden huonon kohtelun vuoksi
-Farkkuja (ihan järkyttäviä juttuja työntekijöiden oloista paikoista, joissa tehdään kivipestyjä ja valmiiksi kuluneiden näköisiä...)
-mahdollisimman paljon vältämme myös "ei reilun kaupan"- tuotteita ja suosimme luomua.
-Autoa meillä ei ole, eikä tule ikinä.