onko sulla päiviä, jolloin et saa aikaiseksi oikein mitään?
Nakuttaako silloin omatunto?
Mä en ole tänään tehnyt kuin kotitöistä pakollisimmat, muuten surffannut netissä ja lojunut. Lapset on olleet kipeitä viikon, pienin itkee ja kätisee kaiken aikaa. Ei vaan jaksa.
Mutta tuntuu että pitäis.
Kommentit (23)
Valitettavasti.
No, toki työpäivinä hoidan työt ihan ok (sielläkin sellainen kunnon draivi puuttuu) mutta kotona en saa aikaan mitään.
aamulla herätti karu arki; koira oli murtautunut kompostiämpärille, syönyt sieltä jotain ja kakkinut ympäriinsä. Lapsi on kipeä ja minä myös. Kun olin saanut matot ja lattiat pestyä, oli tenava ehtinyt touhuta keittiön siihen kuntoon että lapselta piti vaihtaa vaatteet ja pestä keittiön lattia ja kaapit. Sit koiralla oli taas vatsa sekaisin...mulla meni jotenkin rytmi ihan sekaisin ja olen ollut tosi saamaton koko päivän, koska kaikelta tuolta siivoamiselta ja koiran ulkoiluttamiselta ei päästy edes pihalle ennen puolta päivää. Mä en pidä tällaisista päivistä, tulee ärtynyt olo.
Olin ensin itse kipeenä viikon, sitten oli lasten vuoro. Että ei paljon huvittanu. Eilen sitte touhusin kun oli hetki aikaa lasten päiväkotiin viemisen ja töihin menon välillä. Tänää oliki taas vapaapäivä, että eiköhän noi lelut taas leviä ympäriinsä päivän aikana...
Mä oon jo antanut periks sille, että tarvis koko ajan olla jotain tekemässä.