Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset lelut ovat "in" 3-vuotiailla tytöillä?

Vierailija
14.09.2010 |

Täti kaipaa nopeasti apuja! Olen menossa ostamaan 3-vuotiaalle tytölle lelua, hinta max. 60e. Tarvitsen vinkkejänne, etten osta jotain, mikä lentää nurkkaan samantien, vaan lelun, joka oikeasti voisi olla kiva tuon ikäiselle.

HELP!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oma pian 3vuotias tyttö pitää erityisesti Sylvanian families-leluista, my little poneista sekä barbeista. Myös tarrat ja kaikki muumi-tuotteet on in.

Vierailija
2/4 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palapelit, värittäminen, littlest pet shop, ponit, Hello Kitty aiheiset jutut ja pikkuautot.

Tässä mun tytön top-7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän juuri 3 vuotta täyttänyt tykkää kovasti ainakin näistä:

-Leikkikeittiön osat tai muut kodinhoitoa jäljittelevät lelut (hella, pesukone, mikro, astiat, silityslauta ja -rauta jne.)

-Nuket (erityisesti vauvat ja Barbit) ja niiden vaatteet ja tarvikkeet (vaipat, syöttötuoli, sänky, lakanat...).

-Pienet eläinhahmot tarvikkeineen, kuten My Little Ponyt ja Littlest Pet Shop -tavarat

-Pehmoeläimet (söpöt) ja hevoset joilla Barbi voi ratsastaa

-Askartelu ja piirtelytavarat (värilliset paperit, värityskirjat, penaali, vahaliidut, tarrat...)

-Legot (pienet, eli veljen)

-Palapelit

-Roolivaatteet (hauskat hatut, viitat, prinsessakamat)

Kaikki vaaleanpunainen, kimaltava ja Hello Kitty -tyylinen on in (ja minä en ole todellakaan tytölle tuota pinkkiä tuputtanut).

Vierailija
4/4 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nopea shoppaaja ja kävin jo hakeen Fisher Price leikkiläppärin 39,95 (norm.59,95) ja Hello Kitty elokuvan 9,90. Läppäri oli aikas hyvässä tarjouksessa.

Saas nähdä, miten nämä toimii...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän