Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein työkkäriin pitää ilmoittautua soittamalla tai käydä siellä?

Vierailija
14.09.2010 |

Mä sain uuden ajan kuukauden päähän ja mietin onko se ihan normaali aika? Mitä silloin tapahtuu, mistä puhutaan? Tietty varmaan käydään läpi onko kuukaudessa tullut muutoksia tilanteeseen, mutta entä muuta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä käynnillä sain kortin, johon kirjoitettiin päivämäärä, johon mennessä minun pitää käydä siellä. Se oli 6 kk ensikäynnin jälkeen. Toisella kerralla sama juttu. Kummallakaan myöhemmistä kerroista ei ole tehty oikein mitään.

Tämä Jyväskylässä ja olen akateeminen.

Vierailija
2/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on käytävä tai tulee karenssi.

Sinun on pitänyt hakea työpaikkoja, joita on mahdollisesti sinulle osoitettu ja muutenkin antaa ymmärtää että koitat löytää töitä. Siellä päivitetään työnhakutietoja jne jos tarve.

Tod. näk. seuraavakin aika on yhtä pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyl koita löytää töitä vaan työllistää itseni perustamalla yrityksen. Se projekti ei vaan etene kauhean nopeasti kun en meinaa löytää liiketilaa... Haluaakohan ne että etsin kuitenkin samalla töitä?

ap

Vierailija
4/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse käydä työkkärssä paikan päällä kuin harvoin. Itse esim. kävin vain silloin aluksi työttömäksi ilmoittautumassa, sen jälkeen 2 kk päästä soitto, sitten taas sovittu soitto 2 kk päästä.

Vierailija
5/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää vain vakuuttaa virkailija siitä, että homma oikeasti etenee.

Vierailija
6/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että enää ei työkkärissä ravata yhtenään, jos siellä katsotaan, että ko. tyyppi on muuten kykeneväinen työnhakuun. Säästöt tähänkin ovat syynä. Yhä enenmmän ja enemmän on noita sovittuja soittoja, ei enää paikan päällä käyntejä.

Siellä on käytävä tai tulee karenssi.

Sinun on pitänyt hakea työpaikkoja, joita on mahdollisesti sinulle osoitettu ja muutenkin antaa ymmärtää että koitat löytää töitä. Siellä päivitetään työnhakutietoja jne jos tarve.

Tod. näk. seuraavakin aika on yhtä pian.

Vierailija
7/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka käynnin jälkeen laittoivat että kolmen kuukauden kuluttua viimeistään seuraava käynti. Tänään kävin ja meni pari minuuttia ja sovittiin että taas kolmen kuukauden päästä käyn. Seuraava käynti on kuulemma pidempi kun käydään enemmän tilannetta läpi.

Vierailija
8/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi vuonna tuleva segmentointi saa aikaan sen, että ensimmäinen aika tulee järjestää 2 viikon kuluttua ja jatko-ajat hyvin tiiviillä aikavälillä. Lisäksi ohjausta toimepiteisiin, osoituksia ja työvoiman palvelukeskusten käyttöä tiivistetään 7 nopeutetaan

Vierailija
9/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin akateemisten työnhakijoiden käyntejä _harvennetaan_ yleisesti ottaen.

7

ensi vuonna tuleva segmentointi saa aikaan sen, että ensimmäinen aika tulee järjestää 2 viikon kuluttua ja jatko-ajat hyvin tiiviillä aikavälillä. Lisäksi ohjausta toimepiteisiin, osoituksia ja työvoiman palvelukeskusten käyttöä tiivistetään 7 nopeutetaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan