Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kivoja suojapusseja tai -koteloita iPhonelle? ov

Vierailija
01.10.2010 |

Sain muutama päivä sitten tuon uuden puhelimen ja haluaisin sille jonkun suojan, mutta kivan, ei mitään tylsää toimistotarviketyyppistä. Mistä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki siitä vouhkaa niin. ELi mitä se tekee? puhelin/musakone? vai mikä? miksi sen tarvitsee?

Vierailija
2/9 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä voi surfata netissä, kuunnella Spotifyista musaa, siinä on GPS eli voi tarkistaa sijaintinsa jne. Kätevä kapistus.

Ja itse ostin siihen suojuksen Macstoresta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen silikonikuori, tuli kaupan päälle.

iPhone on paljon muutakin kuin puhelin, puhelin on siinä vain yksi ominaisuus muiden joukossa. iPhonella voi surffata netissä (jos on siis nettiyhteys), pelata, kuunnella musaa, katsoa valokuvia ja toki ottaa kuvia (iPhone 4:ssä ainakin mulla kamera on hyvä), on kalenteria ja vaikka mitä. Ja kun mulla on myös MacBook (eli läppäri) niin käyttömahdollisuudet ovat lähes rajoittamattomat.

iPhoneen on saatavilla lukemattomia sovelluksia, esim. karttoja, aikatauluja jne. Matkustaessa siis todella kätevää kun samassa laitteessa on kohteen kartta ja esim. metrokartta. Navigaattorikin mulla on samassa. Oikeastaan laite tekee sitä, mitä haluat sen tekevän, sen kun vaan tilaat siihen sopivan sovelluksen.

Vierailija
4/9 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli pari vuotta iphone ja sai sitten houkuteltua minutkin hankkimaan sellaisen, ja en kyllä enää voisi muuta puhelinta harkita käyttäväni!

Sillä voi selata langatonta nettiä kotona missä vain, esim. imettäessä ja lasta nukuttaessa. ja kosketusnäytöllä netin selaaminen on ihan eri asia, kun jollain kämäsellä Noksulla.

Vierailija
5/9 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai iPhoneen ladata ilmaiseksi ohjelman, jolla sai tilattua mieleisensä kuoren ilmaiseksi. Mies sanoi eilen, että on enää eilisen voimassa, eli ei ehkä siis auta sua enää. Ohjelman nimi on Case Program, sen sai siis Applestoresta ilmaiseksi.

Vielä iPhonen käyttömahdollisuuksista... mulla on kännykkäliittymässä rajoittamaton datapaketti, eli voin missä vaan milloin vaan olla iPhonellani netissä.

Vierailija
6/9 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

....tampereelta päin ni käy hakeen taitoshopista (joka on koskikeskusta vastapäätä) sellanen "pussi" mikä on tehty kierrätetyistä karkkipapereita yms. ne oli ihania! :) ja siistei.

Vierailija
7/9 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tää 3GS, täytyis laittaa pussikin vaihtoon, jos hommaa sen litteämmän 4G:n...

Vierailija
8/9 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittelee, tekstailee, käyttää sähköpostia, surffaa netissä, kuuntelee musaa, pelaa... Taskukokoinen tietokone. Kiva lelu.

Vierailija
9/9 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laadukkaan nahkasuojuksen. Sen pystyy kokouksessakin jättämään pöydälle, eikä näytä tyylittömältä silikonimuovikitschiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän