Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hemmotteluloma tms. viimeisillään raskaana?

Vierailija
14.09.2010 |

Tulisikos mieleen, mitä tässä tosiaan viimeisillään raskaana äippälomalla voisi tehdä piristääkseen itseään. Lapset ovat menossa reissuun ja olisi miehen kanssa harvinainen mahdollisuus käydä jossain, mutta missä... asumme pk-seudulla. Hieronnat sun muut ovat lähes aina ei-soveltuvia raskaana olevalle.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin lähtenyt kaikkein mieluiten teatteriin ja syömään, mutta olin vuodepotilaana viimeiset kuukaudet.

Vierailija
2/19 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihana. Jos kohdunsuu ei ole auki ni sinne vaan ihaniin saunoihin ja lämpimiin poreisiin lillumaan, ja drinkkiosastolta smoothie käteen. Tosi rentouttavaa. Tein niin viimeraskaudessa, nytkin pitäisi ennekuin on taas kohdunsuu auki. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää vaan, kun en viitsi viiniä juoda ja mitä se ruoka ilman sitä on :(

Flamingohan tuossa olisi, mutta en tiedä oikein hoidoista ja se 'aikuisten puoli' on mielestäni todella huono. Toisella puolella ei sitten ilman lasta oikein olekaan mitään tekemistä. Serenasta puhumattakaan.

Olisikohan missään mitään valmiita lomia tai muuta.

hmm

t. ap

Vierailija
4/19 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana oleville tarkoitettu hieronta, joka tehtiin kaksi viikkoa ennen kuin lapsi syntyi. Olin todella turvoksissa, joten hoito laittoi nesteet liikkeelle ja todella paransi oloa.

Vierailija
5/19 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämärää ja musiikkia ja saunoja ja rentouttavia vesiä. En kaivannut mitään muuta. :) Mutta se on tietenkin mielipidekysymys.

3

Vierailija
6/19 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollei se ole nautittavaa ilman viiniä? Ihme ajattelutapa.

Vierailija
7/19 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatteri, elokuvat, ylellinen hotelli... Siihen jalka-ja kasvohoito jossain mukavassa paikassa sinulle, miehelle jotain muuta sillä aikaa (jos ei sitä lajia halua).

Itse nautin suunnattomasti, kun kävin Tukholman risteilyllä yksin juuri äitiysloman alkajaisiksi ;-). Rauhallista yksinoloa ;-)

Vierailija
8/19 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli täynnä kännisiä teinejä (no, 20v) ja venäläisiä ja saunoista vain 1/5 osa toimi, muut ihan kylmiä :( Muutama muukin on sanonut pitäneensä siitä, mutta oma kokemukseni oli tuo ja olen käynyt aika vasta, että onko mennyt sitten alaspäin tms.

Ei siellä mielestäni ollut kuin 1-2 allasta?, joissa oli yllättävän paljon pariskuntia kiehnäämässä, nainen 18tms ja mies 60, venäläisiä. Ikävän näköistä se, tai olen ehkä liian moralisti.

t. ap

Hämärää ja musiikkia ja saunoja ja rentouttavia vesiä. En kaivannut mitään muuta. :) Mutta se on tietenkin mielipidekysymys.

3

Vierailija
9/19 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistettynä viini. Ja se vaan harmittaa, kun ei sitä siihen saa :)

Mitähän teatterissa olisi menossa.

-ap

jollei se ole nautittavaa ilman viiniä? Ihme ajattelutapa.

Vierailija
10/19 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää vaan, kun en viitsi viiniä juoda ja mitä se ruoka ilman sitä on :( Flamingohan tuossa olisi, mutta en tiedä oikein hoidoista ja se 'aikuisten puoli' on mielestäni todella huono. Toisella puolella ei sitten ilman lasta oikein olekaan mitään tekemistä. Serenasta puhumattakaan. Olisikohan missään mitään valmiita lomia tai muuta. hmm t. ap

Vali vali. Ensin kannattaa varmaan muuttaa tota asenetta, kun ei mikään taida kelvata.

Vierailija
11/19 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli täynnä kännisiä teinejä (no, 20v) ja venäläisiä ja saunoista vain 1/5 osa toimi, muut ihan kylmiä :( Muutama muukin on sanonut pitäneensä siitä, mutta oma kokemukseni oli tuo ja olen käynyt aika vasta, että onko mennyt sitten alaspäin tms. Ei siellä mielestäni ollut kuin 1-2 allasta?, joissa oli yllättävän paljon pariskuntia kiehnäämässä, nainen 18tms ja mies 60, venäläisiä. Ikävän näköistä se, tai olen ehkä liian moralisti. t. ap

Hämärää ja musiikkia ja saunoja ja rentouttavia vesiä. En kaivannut mitään muuta. :) Mutta se on tietenkin mielipidekysymys. 3

Me käytiin miehen kanssa viime kesänä viikolla päivällä. Oli tosi vähän porukkaa sillä puolella, saunoista kaikki toimi (vai oli ehkä yksi joka ei käytössä), tosi rauhallista. Ei humalaisia, ei mitään selkeästi venäläisiäkään :D ihan vain mukavaa ja rentouttavaa. Altaita on joo kai ne kaksi, mutta voihan sen toisenkin puolen altaisiin mennä jos haluaa. en tiedä montako niitä tarvitsee.tietty jos on täyttä..

3

Vierailija
12/19 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuraskaudesta aina, että viepä se mies raukka mihin hyvänsä, niin natinaa on luvassa. Myönnän kyllä, mutta Flamingon aikuispuoli on oikeasti huono minun kokemuksellani.

t. ap

ärsyttää vaan, kun en viitsi viiniä juoda ja mitä se ruoka ilman sitä on :( Flamingohan tuossa olisi, mutta en tiedä oikein hoidoista ja se 'aikuisten puoli' on mielestäni todella huono. Toisella puolella ei sitten ilman lasta oikein olekaan mitään tekemistä. Serenasta puhumattakaan. Olisikohan missään mitään valmiita lomia tai muuta. hmm t. ap

Vali vali. Ensin kannattaa varmaan muuttaa tota asenetta, kun ei mikään taida kelvata.

Vierailija
13/19 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkö joku Flamingon hoidoista. Kuulemma hierontaan ei voi raskaana mennä, sanoi sieltä respasta (pitäisi olla mahallaan ilmeisesti).

-ap

Vierailija
14/19 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niillä on muitakin kuin mahallaan tehtäviä hierontoja tai hoitoja. Mutakylpyjä tai jotain. Mutta ite en kyllä edes sitten kaivannut muuta, kun sai vain lopua lämpimässä vedessä eikä mikään painanut tai kolottanut, tosi kiva tunne oli. Ja sit sen jälkeen voi käydä flamingossa muuten syömässä. Ei siellä taida mitään superpaikkoja olla, mutta jotain ihan kivoja kuitenkin. Ja käy vaikka ostoksilla ennen. :)

3

Vierailija
15/19 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi jokin sellainen tunnelmallinen kartano/ majatalotyyppinen ratkaisu, jossa saisi nauttia kauniista miljööstä, ehkäpä joistakin hoidoistakin. Hyvää ruokaa, ulkoilua ja vapaana oloa velvoitteista...

Vierailija
16/19 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ois se?

Vierailija
17/19 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse aina antaa perinteisesti makuulla. Itse kävin hierojalla säännöllisesti raskaana ollessa ja ihan lääkärin suosituksesta. Mitään ongelmia ei tullut.

Vierailija
18/19 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia kenelläkään?

-ap

olisi jokin sellainen tunnelmallinen kartano/ majatalotyyppinen ratkaisu, jossa saisi nauttia kauniista miljööstä, ehkäpä joistakin hoidoistakin. Hyvää ruokaa, ulkoilua ja vapaana oloa velvoitteista...

Vierailija
19/19 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia kenelläkään? -ap

http://www.haikko.fi/fi/etusivu.php

Ainakin kivat ulkoilumaastot. Hoidoista ja allasostastosta ei kokemusta, mutta selviää varmaan päällisinpuolin tuosta linkistä.

Rentoutumisen päälle hyvä ruoka ja omaan huoneeseen nukkumaan. Toki voi ajaa kotiinkin jos ei halua yöpyä.

t. se Haikko ehdottanut