Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi harrastaa jotain liikuntaa, mutta koska?

Vierailija
14.09.2010 |

On päässyt paino taas hieman nousemaan ja vaatteet kiristää. Pitäisi siis harrastaa liikuntaa, mutta kun ei ole aikaa moiseen. En myöskään ole mikään urheiluhullu joka rakastaisi liikkumista. Aika pakkopullaa se on.

Rahaakaan ei ole paljon jonka vois laittaa likoon. Inhoan punttisaleja ja ns "hikijumppaa". Myös kaikki lajit jossa pitää hyppiä/juosta en voi harrastaa koska rinnat ei kestä sitä. Kävelyhän on ilmaista mutta saan aina jalat kipeiksi ja seuraavana päivänä en pääse kävelemään.

Untiakaan en voi harrastaa kun lähin uimahalli monen kilometrin päässä eikä ole autoa.

Lopettaako syömisen kokonaan vain mitä voisi kesksiä?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa enää kysymyksiin...

Vierailija
2/53 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen ensin ruuan vähentämistä, eipä tarvi lähteä mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikunta saattaa jopa laihduttaa kuin salilla käyminen. Ihme ajatuksia. Itse en ikinä harrasta liikuntaa, olen oikeasti niin laiska + muuta tekemistä, enkä myöskään liho. Syön tosin aika niukasti myös.

Itse olen yh, joten en pääse liikkumaan muuten kuin lasten kanssa..eli vaunulenkille :/

Myöskään ei ole varaa mihinkään slikortteihin, vaikka pääsisinkin. Sama juttu, pakko saada painoa pois kun ei vaatteet mahdu. Kyllästyttää pyörittää päällä noita muutamaa vaatetta, jotka mahtuvat. Enkä halua ostaa tämän kokoisia vaatteita, koska en aio pysyä tämän kokoisena :)). Joten nälkäkuurille. Muuten karppisin, mutta ei ole varaa siihen :D. Eli järsin porkkanoita kilotolkulla..jospa se siitä :D. Juu tiedän, ei todellakaan järkevää...

Vierailija
4/53 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneen lattialla pilatesta, jumppaa, vatsa/pakara ohjelmaa, zumbaa (löytyy myös netistä)..

CD soimaan ja tanssia..

Lapset rattaisiin ja lenkille..

Vierailija
5/53 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta halpismerkkien vokkivihanneksia ja kruunuvihanneksia, paista tai keitä niitä iso lautasellinen ja MAUSTA, lisää sitten joukkoon samaa ruokaa kun perhe syö mutta vain nimeksi. Saat erittäin kevyttä, täyttävää ja hyvää ruokaa eikä tarvitse vain jyrsiä porkkanoita.

Tee niistä porkkanoista tulinen sosekeitto, nam.

... Joten nälkäkuurille. Muuten karppisin, mutta ei ole varaa siihen :D. Eli järsin porkkanoita kilotolkulla..jospa se siitä :D. Juu tiedän, ei todellakaan järkevää...

Vierailija
6/53 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yh eikä mulla ole koskaan ns. omaa aikaa, lapset eivät ole isällään tms, joten ilman lapsia en voi lähteä minnekään liikkumaan.

Kauppamatkat ja muutkin suht lyhyet matkat teen kaikki kävellen ja vaunuja työntäen, siitä saa hyvää hyötyliikuntaa. Kotiin hommasin stepperin jolla on helppo jumpata lastenkin läsnäollessa, edes puoli tuntia päivässä! Lisäksi vaikkaa muutama hyppy hyppynarulla aina kotitöiden ja muiden hommien välissä niin tulee liikuttua kuin huomaamatta. Ja lastenkin kanssa voi tietty pelatas liikunnallisia pelejä/leikkejä tai vaikka tanssia. Mun lapsista isompi ainakin tykkää itsekin osallistua esim venyttelemiseen ja jummppaan jota voi harrastaa ihan vaikka olkkarin lattialla.

Mullakin välillä tulee laiskempia kausia jolloin väitän ettei ole muka aikaa liikkua mutta kyllä sitä kaikilta jonkin verran löytyy :) Tsemppiä!!

Vierailija
7/53 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä oikeasti haluat laihtua niin sitten harrastat jotian liikuntaa sen eteen. Jos mielummin kannat kilosi niin sitten istut sohvalla illat. Kumman valitset?

Vierailija
8/53 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sitä ei jää kun tullaan tarhan kautta kotiin on klo melkein 17.30, sitten ruokaa ja jälkien siivousta ja klo on melkein 19. Sitten lapsen iltatoimet ja nukkumaan. Mies tulee vasta noin klo 21-22 kotiin. Siinä vaiheessa olen itse melkein valmista kauraa. ap

Vierailija
9/53 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sitä ei jää kun tullaan tarhan kautta kotiin on klo melkein 17.30, sitten ruokaa ja jälkien siivousta ja klo on melkein 19. Sitten lapsen iltatoimet ja nukkumaan. Mies tulee vasta noin klo 21-22 kotiin. Siinä vaiheessa olen itse melkein valmista kauraa. ap

Miksi et mene liikkumaan klo 21-21.30? Jos oiekatsi haluat kiloistasi eroon niin silloin löydät aikaa liikunnalle. Muu on selittelyä.

Vierailija
10/53 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdesti; siinä sulla on jo 3 päivää liikuntaa. Aika helppoa, vai mitä?

Vierailija
11/53 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lyhyt aamukävely ennen kuin lähdet töihin. Oletan, että miehesi on aamulla kotona, kun tulee töistä vasta noin myöhään. Puoli tuntia kävelyä päivässä on aluksi ihan riittävästi, eikä sillä matkalla ehdi paikat kipeytymään.

Vierailija
12/53 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yh, joten en pääse liikkumaan muuten kuin lasten kanssa..eli vaunulenkille :/

Myöskään ei ole varaa mihinkään slikortteihin, vaikka pääsisinkin. Sama juttu, pakko saada painoa pois kun ei vaatteet mahdu. Kyllästyttää pyörittää päällä noita muutamaa vaatetta, jotka mahtuvat. Enkä halua ostaa tämän kokoisia vaatteita, koska en aio pysyä tämän kokoisena :)). Joten nälkäkuurille. Muuten karppisin, mutta ei ole varaa siihen :D. Eli järsin porkkanoita kilotolkulla..jospa se siitä :D. Juu tiedän, ei todellakaan järkevää...

Vierailija
13/53 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyihin ei ole kommentoitavaa. Mutta yhteen minulla on vastaus: osta kunnon rintaliivit.

Vierailija
14/53 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näet sieltä kätevästi mitä olet syönyt päivässä ja minkä verran ja kuinka paljon olet kuluttanut vaikka sitten vaunulenkillä.

Vierailija
15/53 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä ku ap.lla. Olen yh,pienin on ihan vauva vielä.en pääse oikein minnekkään... vaikee harrastaa liikuntaa muuta kuin käyä kävelyllä vaunujen kera...

ja muutenkaan ei ehtisi kun on isompia lapsiakin.

Vierailija
16/53 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä ku ap.lla. Olen yh,pienin on ihan vauva vielä.en pääse oikein minnekkään... vaikee harrastaa liikuntaa muuta kuin käyä kävelyllä vaunujen kera...

Vierailija
17/53 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat kyllä "kestää" kun ostat kunnon sporttiliivit. Ja jalat on luotu liikkumaan - tottakai ne alussa kipeytyy kun niillä ei ole mitään tehty. Liikkeelle vaan!

Vierailija
18/53 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen yh, en tiedä onko ap :). Ja ei, lapset eivtä ole isällään, eikä minulla ole tukiverkkoa. Mutta tuo kiloklubi alkoi kiinnostaa...siis mikä se on? Kertokaa lisää :)!!

Vierailija
19/53 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla ennen töihin lähtöä käytät kymmenen minuuttia lihashuoltoon:

ma-ke-pe

http://www.twohundredsitups.com/

http://www.fiftypullups.com/

ti-to-la

http://www.twohundredsquats.com/

http://hundredpushups.com/

Ja iltaisin käyt lenkillä:

http://www.pori.fi/vav/liikunnanohjaus/juoksukoulu.html

Kahden kuukauden kuluttua olet ihan eri ihminen ja aikaa ei tosiaan mene päivässä kuin muutama hetki. Välineiksi tarvitset leuanvetotangon ja lenkkarit.

"Jälkien siivouksen" voit tehdä kun lapsi on jo nukkumassa, tai jos aamujumppa ei kiinnosta, niin tee lihaskuntotreenit silloin.

Vierailija
20/53 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen yh, en tiedä onko ap :). Ja ei, lapset eivtä ole isällään, eikä minulla ole tukiverkkoa. Mutta tuo kiloklubi alkoi kiinnostaa...siis mikä se on? Kertokaa lisää :)!!

ruoasta saadun kalorimäärän, jakauman proteiinien, hiilarien ja rasvojen välillä ja paljonko liikunta on kuluttanut jne. Itse olen lopettanut napostelun tuon avulla kun huomasin kuinka paljon niistä tulee päivän aikana ylimääräistä energiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi