Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kokemuksia vauvan unipussista?

Vierailija
14.09.2010 |

miten on toiminu? onko unenlaat ja nukkuminen parantunut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki kolme(6v,4v ja 8kk) ovat nukkuneet usipusseissa. Esikoinen halusi nelivuotiaaksi,keskimmäinen nukkui pari vuotta ja kuopus viihtyy siinä oikein hyvin. Lapsemme ovat olleet melko hyviä nukkujia,onko sitten unipussien ansiota vai mitä. Tosi hyvä,kun ei tarvi olla peittoja laittelemassa pitkin yötä. Suosittelen!

Vierailija
2/5 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on erilaisia, kai ne kaikki on turvallisia, joita Suomessa myydään, mutta itse tykkäsin sellaisesta mallista, jossa lapsi ei mitenkään pääse valumaan pussin sisälle. Itse asiassa ostin omamme (plyysinen) Ikeasta (!) ja se oli ihan nappiostos.

Vauva syntyi marraskuun lopussa ja meillä on vanha vetoinen puutalo. Oli ihana laittaa vauva iltaisin pussiin, kun tiesi, että siellä hän pysyi lämpimänä eikä saanut potkittua peittoja pois.

En osaa sanoa miten pussi sinällään vaikutti lapsen unen laatuun, minä käytin sitä tosiaan lämmön vuoksi. Hyvin tyttö tykkäsi siinä nukkua ja rauhoittui jo pussiin laitettaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmosta hankkia? Tottuiskohan vielä unipussiin? Lapsi potkii aina peiton melkein heti pois ja meillä talvisin aika viileä asunto joten siinä mielessä unipussi olis hyvä.

Vierailija
4/5 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kokeiltiin unipussia ja lapsella paloi hermot ihan täysin! On aika kuumaverinen tapaus, potkii peiton aina pois ja ei tykännyt yhtään kun ei saanutkaan sitä pois.

Meillä on myös aika viileää ja olen epätoivoisesti yrittänyt saada lasta (nyt 1-vuotias) nukkumaan peiton alla, mutta ei siitä mitään tule: hetken päästä peitto on myttynä kainalossa. Olen ratkaissut asian niin, että kun on viileämpää (nyt esim. rempan vuoksi lämmitys pois päältä), niin puen enemmän vaatetta päälle: esim. collegeasu yöpuvun päälle.

Vierailija
5/5 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kylmä teillä oikein on jos collegeasu pitää yöpuvun päälle pukea???

Meillä kakkonen käytti unipussia ekan talven (n. 2-7 kk ikäisenä), mutta nyt se on sellanen hikivarvas, ettei varmaan kestäisi olla pussissa enää. Potkii aina peiton pois, mutta ilmeisesti peiton alla on liian kuuma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi