Minkä ihmeen värin valitsette tämän syksyn sisustukseen??
Siis ei-ei, en ole mikään katalogikodin omistaja, mutta kodin tausta on ihan valkoinen ja vaihdan värejä tekstiileillä ja sisutusesineillä. Kesä meni vihreällä ja valkoisella, kun en muuta keksinyt.
Mihin vaihdan nyt? Ei beigeä ja luonnonvalkoista, ei ultramariininsinistä ja hopeaa, ei anilliinia ja violettia. Ne on koettu jo. Punainen houkuttelisi, mutta mitä laitan sitten jouluna??
Pistänkö kaiken sekaisin itämaiseksi.. Oranssia, purppuraa, punaista, kultaa..
-Noh mutta, olisi kiva kuulla Mitä värejä te käytätte tänä syksynä!
Kommentit (23)
Meillä valkoinen, harmaa, musta ja vaalean vihreä kesällä ollu nyt pari vuotta. Harmaa, musta ja valkoinen talvella ja jouluna lisään siihen vaan hopean. Ehkäpä sama menee vielä tänä talvena.
En todellakaan ymmärrä miten joku ei välitä kodistaan ja siitä miltä se näyttää sen vertaa että ei vaihda välillä sisustusta. Tyynyt, kynttilät ja huovat kun vaihtaa välillä saa pienellä ihmeitä aikaan. Jos muuten sisustus on mietitty ja harmoninen.
Olen saanut monia pulppuavia ideoita, kiitos myös sinun! Tämän syksyn markkinoiduimmat värit eivät vain innosta nyt yhtään. Olet siinäkin oikeassa, että teen omat ekologiset valintani runsain mitoin monissa muissa asioissa, mutta tahdon piristää itseäni väreillä kodissa, jossa olen niin paljon.
Oli se omantunnon puhdistamista tai ei, niin en heitä mitään hukkaan vaan lahjoitan eteenpäin. Mietin myös ruokaa päivittäin, ostan kotimaista lähituotantoa. Minulla on sitten ehkä varaa siihen, että joku muu saa kotiinsa asioita ostamatta kaupasta.
Tummanruskeaa minulla ei ole vielä ollut, ei edes turkoosin kanssa. Luulen että se jää välistä nytkin kun mieli on niin liekehtivän värikäs. Voisin valita vihreästä molempiin suuntiin kirkkaita värejä ja taittaa sen jälkeen jouluun.
Ja kyllä, jokainen joulukin ON eri värinen. Ei siihen tarvita hirveätä tavaramäärää. Sama valkoisuus ja lasi käy kuin aina, mutta päävärejä vaihdan. AP
hyvin tumma violetti, punajuuri ja okra.