Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet vessassa vaikka pesemässä hampaita, saako toinen perheenjäsen käydä silloin tarpeillaan

Vierailija
13.09.2010 |

samassa vessassa?

Meillä käytetään usein yhtä aikaa vessaa ja se ei ehkä ole kovin yleistä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa, mutta harvemmin sitä tulee tieten tahtoen tehtyä. Ja kakkosasialla ei tosiaan käydä toisen ollessa kylppärissä. Pienemmät asiat, hammaspesut ja meikkaamiset sujuu kyllä. Kai sitten olen metsäläinen...

Vierailija
22/31 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä peräkylämaassa täällä eletään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla tosiaan on tällainen yksiö, jossa on - kas kummaa - vain yksi vessa.

Mutta eikö olekin ihanaa, että sinäkin saat edes joskus syyn tunte paremmuutta jostakin? Kaksi vessaa, vau...Ootte te vaan hieno perhe!

Vierailija
24/31 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla tosiaan on tällainen yksiö, jossa on - kas kummaa - vain yksi vessa. Mutta eikö olekin ihanaa, että sinäkin saat edes joskus syyn tunte paremmuutta jostakin? Kaksi vessaa, vau...Ootte te vaan hieno perhe!

..perhe, akateemisia duunareita /toim,johtaja, maist., mutta kyllä huushollissa pitää kaksi vessaa olla...

Vierailija
25/31 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ovi lukossa, kun olen vessassa, ja niin on kaikilla muillakin meidän perheessä. Jos kissa oikein kovasti raapii ovea, niin sen voin vessaan päästää. Muut pidätelkööt.

Vierailija
26/31 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein meillä ovi auki muutenkin, jos menee kakalle, niin ovi kiinni, mutta silloinkin saa tulla.Illalla mennään miehen kanssa muutenkin yhtäaikaa pesee hampaat, ja vuorotellen käydään siinä pissillä. ei paha. Joskus sit naurattaa toisen kakkaäänet, siis "plöts"...

Tosi "romanttiselta" kuulostaa teidänkin suhde. Että oikein kakkaäänet naurattaa..

Vierailija
27/31 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana oon pissalla käynyt, vaikka mies on suihkussa. samoin mies on joskus aamulla käynyt pissalla, kun olen suihkussa käymässä.

Isommalle hädälle kaipaan omaa rauhaa, samoin mies. Poikamme 1v 8kk tunkee kyllä seuraksi, halusin tai en.

Vierailija
28/31 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä kyllä poistun oven toiselle puolelle siksi aikaa. Ei nyt koko vessaa tarvi varata, jos hampaita pesee, sen kun voi tehdä missä vain (alkua ja loppua lukuunottamatta). Suihkuun mennessänikin jätän oven vain kiinni, en lukkoon.

Vierailija
29/31 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa käydä, mutta ei kakalla. Itsekin saatan käydä pissalla vaikka mies olisi esim. suihkussa.

Sitten, kun on useamman päivän ollut ummetus ja se olisi vihdoin vähän helpottamassa, niin sinäpä oletkin siellä portsarina estämässä. Sitten saa taas kärvistellä pidemmän aikaa, ennen kuin vatsa yrittää uudestaan.

Vierailija
30/31 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi meillä on kaksi vessaa. En tiedä muissa maissa olevan tätä ällöttävää yhteisvessailukulttuuria kuin Suomessa.

Ranskassa minä ihmettelin, kun samassa vessassa/kylppärissä oli kaksi pesuallasta peileineen vierekkäin. Sikäläiset olivat ihan huuli pyöreänä, että tietenkin, että mahtuu koko perhe pesulle kerralla. Minä siihen totesin, että meillä on sitä varten useampi vessa. Se oli heille ihan uutta (eikä heistä kovin järkevää).

Vierailija
31/31 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ihmisillä ole kahta vessaa??? Missä peräkylämaassa täällä eletään?

tää seuraava paljastus saattaa järkyttää sua. Eli jos käytät jotain lääkkeitä, etkä ole niitä ottanut, niin ota. Tai jos muuten tunnet olos nyt semmokseks, ettei oo tällästen asioitten aika, niin älä lue pidemmälle.

Jotkut ihmiset/perheet saattaa asua jopa kerrostaloasunnoissa joissa ei toista vessaa ole.

(Kuulema on myös omakotitaloja ja rivariasuntoja joissa on vain 1wc)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi