Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita akaateemisesti koulutettuja työttömiä???

Vierailija
13.10.2005 |

Mulla on akateeminen koulutus. Nyt olen ollut työttömänä puoli vuotta ja mitään kunnon duunia ei vaan tunnu löytyvän. Tähän asti olen ollut ns. pätkätyöläinen eripituisissa projekteissa.

Alkaa olla pinna kireällä. Turhauttaa olla kotona. Haluaisin ihan oikeasti töihin.

Onko muita akateemisia joilla on vaikeuksia löytää töitä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/27 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei stressaa eikä pelota palata työmarkkinoille lasten kasvettua vähän - eikä ole työpaikkaa odottamassa. eiköhän jotain aina löydy. tsemppiä!

Vierailija
24/27 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia aina määräaikaisena pätkäläisenä. Kun jäin äitiyslomalle ja aloin sen jälkeen etsiä duunia niin ei mitään...Laitoin kymmeniä hakemuksia, ramppasin jatkuvasti netissä etsimässä töitä. Työkkäristäkään ei tullut juuri ehdotuksia. Pääsin yhteen ainoaan haastatteluun ja pariin rekrytointifirmaan haastatteluun mutta siihen se sitten jäi. Kyllä itsetunto mureni. Meinasin jo lähteä kaupan kassalle kun ei näköjään muuhun ole. Mutta onneks sitten tulin raskaaksi eikä tarttenut enää pohtia moisia. Sama tilanne tietysti sitten kun alan taas etsiä duunia. Asun vieläpä etelä-suomessa että luulis nyt töitä löytyvän ahkeralle. En tiedä vaikuttiko työnsaantiin se että mulla oli vain yksi lapsi ja olin yli 30-v, aattleivat varmaan että tuo kohta on taas paksuna. Niinkuin olinkin...tosin tarkoitettua aiemmin kun niitä töitä ei löytynyt ja tuntu että jotain haastetta pitäs saada. Nyt onki sitte haastetta kahden muksun kanssa kotona. Tsemppiä työnhakuun.

Vierailija
25/27 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olin vuosia aina määräaikaisena pätkäläisenä. Kun jäin äitiyslomalle ja aloin sen jälkeen etsiä duunia niin ei mitään...Laitoin kymmeniä hakemuksia, ramppasin jatkuvasti netissä etsimässä töitä. Työkkäristäkään ei tullut juuri ehdotuksia. Pääsin yhteen ainoaan haastatteluun ja pariin rekrytointifirmaan haastatteluun mutta siihen se sitten jäi. Kyllä itsetunto mureni. Meinasin jo lähteä kaupan kassalle kun ei näköjään muuhun ole. Mutta onneks sitten tulin raskaaksi eikä tarttenut enää pohtia moisia. Sama tilanne tietysti sitten kun alan taas etsiä duunia. Asun vieläpä etelä-suomessa että luulis nyt töitä löytyvän ahkeralle. En tiedä vaikuttiko työnsaantiin se että mulla oli vain yksi lapsi ja olin yli 30-v, aattleivat varmaan että tuo kohta on taas paksuna. Niinkuin olinkin...tosin tarkoitettua aiemmin kun niitä töitä ei löytynyt ja tuntu että jotain haastetta pitäs saada. Nyt onki sitte haastetta kahden muksun kanssa kotona. Tsemppiä työnhakuun.

Vierailija
26/27 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin asun Etelä-Suomessa. Ja olen hakenut avoimia paikkoja ja avoimilla hakemuksilla, soitellut perään jne. Parissa haastattelussakin olen ollut, mutta en vain ole saanut paikkaa. Aina olen ollut se " toiseksi paras" .

Vierailija
27/27 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin kertoa omasta kokemuksesta. Kyllähän se vituttaa kun jokainen duuni tuntuu menevän sivusuun. Vaikka nyt olenkin töissä niin parempaa etsitään. Eniten vituttaa se kuinka paljon työt menevät suhteilla tai haku on pelkkä muodollisuus. Tuntuu että joku johtavan henkilön suosikki on aina jo pedattu paikalle.