Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyödyttäisiköhän näin mitättömästä asiasta reklamoida...? :P

Vierailija
12.09.2010 |

Moi!

Onko kellään kokemusta elintarvikkeissa olevien pikku vikojen vuoksi tehtävistä reklamaatioista? Minulla on tuttuja jotka on valittaneet vaikka sun mistä, esim. siitä kun mansikkajogurttipurkissa olikin banaanijogurttia, kun kahvipaketista löytyi kivi, leivästä ruuvi jne.. Saivat sitten korvaukseksi ties miten paljon tuotteita hyvitykseksi. Onko teille sattunut jotain vastaavaa, oletteko saaneet millaisia korvauksia - onko siis kannattanut nähdä vaiva valittaa?

Nyt meillä tilanne, että ostin lapselle Katti Matikaisen xylitol-pastilleja. Pastillipurkissa onkin seassa tavallisia purukumityynyjä, jotain punaisia (mansikkajenkkiä tms. sen näköistä) purukumeja.

Asia ei oikeasti haittaa minua, mutta mietin kannattaisiko kerrankin tehdä valitus... Josko sieltä saisi vaikka läjän xylitol-tuotteita hyvitykseksi? Ja jos valitan, tarvitseeko reklamaatioon jotenkin perustella miksi virheestä on muka koitunut haittaa, esim. "lapseni on allerginen mansikkapurkalle" tms. vai riittääkö vain toteamus että purkissa oli jotain sinne kuulumatonta?

Kiitti jos viitsit jakaa kokemuksesi :)

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purukumi on vaarallista, mikäli sitä saa suuhunsa esim. 1-vuotias, joka ei purukumia vielä osaa purra, vaan nielee sen.

Ei reklamoiminen tarkoita sitä, että tahtoo hyötyä tilanteesta. Tämä ap_n tapaus on hyvä esimerkki siitä, että reklamoimalla voi saada hyvää aikaan! Eihän se firma telepaattisesti tiedä, että jotain on mennyt vikaan pakkauslinjalla. Me ollaan reklamoitu vaikka mistä ja aina asialliseen tyyliin. Esim. saumasta auenneista suodatinpusseista saatiin kiitosta reklamoinnista, kun tietävät sitten missä kohti on linjalla ollut säädöt keturallaan. Reklamointi on myös "oman edun turvaamista", eli onhan se kivempi että ne suodatinpussit eivät alvariinsa prakaa saumasta jne. :)

Vierailija
42/47 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista kumpaa oli. Soitin ja lähetin purkin heille kun pyysivät.

Sain takasin vauvanruokaa, mutta kun laskin niiden ruokien hinnan ja vertasin itse maksamaani postituskuluihin, niin tappiolle jäin. Eli olisi kannattanut jättää lähettämättä koko homepurkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näytteitä ei tarvitse itse maksaa!

Vierailija
44/47 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa nähdä vastaavatko s-postilla tms.

Ap

Vierailija
45/47 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekolle aikoinaan, kirahvikuvioisissa trikoopaidoissa oli todella pieni ja venymätön kaula-aukko (joka todettiinkin sitten tehtaalla valmistusvirheeksi). Harjoittelijalta vaikuttanut nuori myyjä ei meinannut ymmärtää että tuotteita ei voinut käyttää, mutta lähetettiin tehtaalle josta tuli pahoittelukirjeen kera paitojen hinnan arvoinen lahjakortti sekä unikko-kukkaro.

Vierailija
46/47 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä rasvainen ruuvi,tulos oli,että kummassakaan firmassa ei ole kyseisä ruuveja laitteissaan,taisi tulla 5e hyvitysseteli silti,uskomatonta,ehkä mä sitten itse laitoin sen ruuvin sekaan??!!

Vierailija
47/47 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Mäkkäristä ostin pari hampurilaista (hinta 1e per kappale) ja kotona aukaistessani pussin huomasin yhden puuttuvan. Soitin ja valitin asiasta ja sain lahjakupongin kyseiseen paikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi