Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen allasosasto Siljan laivoilla

Vierailija
12.09.2010 |

siis serenade tai symphony?

Kannattaako sinne ajatella menevänsä 1,5-vuotiaan kanssa?

Itse olen käynyt laivalla uimassa viimeksi joskus lapsena, eikä ollut kovin kummoista ainakaan silloin 20 vuotta sitten...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täynnä isompia lapsia.

Vierailija
2/4 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettisivuillaan mainostavat sitä "todellisena vesiparatiisina porealtaineen ja vesiliukuineen" Mutta ehkä jätämme simmarit kotiin. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otimme sen perhepaketin, koska siihen kuului pääsy allasosastolle.

Kas kummaa kun pääsimme laivaan ja menimme sinne, niin allas oli täynnä juopuneita nuoria ja muutenkin todella ahtaan näköinen. Kun osaston työntekijä vilkaisi meidän lippuja, hän sanoi, ettei meille edes kuulu mitään allaskäyntiä.

Häh, mitä vittua?

Ihan selkeästi siinä silloin kun netistä varasin, luki, että perhepakettiin kuuluu pääsy allasosastolle.

Muutenkin palvelu oli todella töykeää ja laivan henkilökunta ihan kaikkialla näytti väsyneeltä ja tympääntyneeltä.

Yksikin ravintolatyöntekijä itsepintaisesti puhui koko ajan ruotsia vaikka näin, että ymmärsi ihan hyvin suomeakin.

Eipä muuta. En jaksanut valittaa Siljalle mutta valitinpa nyt täällä.

Suosittelen, jos menette Siljalla niin älkää ottako perhepakettia!!!!!

Siihen kuuluu: pääsy allasosastolla, neondrink ja joku yllätyslahja tai jotain.

Todellisuudessa allasosastolle ei pääse, mitään ihme drinkkiä ei saa ja yllätyslahjakin on sellainen pieni hylje pehmo minkä heität heti jo kotona roskiin.

Vierailija
4/4 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän toivoin että siljala olisi vähemmän känni-ääliöitä kuin vikingillä, jossa kusi haisee käytävillä ja ihmiset tupakoivat sisällä, vaikka se on kiellettyä ja aamupalalle mennessä saa hyppiä käytäville sammuneiden ihmisten yli... Mutta ehkä se on turha toivo.

Mutta uimaan ei nyt jokatapauksessa mennä, vaikka se sisältyisi lipun hintaan. -ap