Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutiksen haalarien hinnoista.. näköjään kysyntä määrää..

Vierailija
12.09.2010 |

Olen nyt seurannut hintoja, kun kirppikselle en voi lähteä. Suorastaan olen JÄRKYTTYNYT kuinka vanhoista reimateceista ym. pyydetään järjestään hintoja 40-50 euroa!! Tollaset 20-30 e haalarit on lähes täysin hukassa tai sitten ovat puhkikulutettuja. Sitten vielä postikulut päälle, niin ollaan jo aikamoisissa hinnoissa. Onko tää ihan normaalia? Ostaisin suoraan kyllä ostaheti-toiminnolla käytettyjä vanhoja, jos kokonaishinta jäisi alle 30 eskoa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppahaalareiden toppaukset ei oo lähimainkaan uudenveroisia 1-2 käyttökauden jälkeen. Se haalarin pinta kun ei kaikkea kerro.

Vierailija
2/18 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto.netissä hinnat tosiaan nousee aika korkealle. Siksi myynkin siellä enkä kirppiksellä. Teen hyvät rahat ja uutena ostetun (useimmiten alesta) haalarin käyttökuluiksi tulee kymppi-pari. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuolla hinnalla saa jo kaupasta uudetkin.

huutiksessa kaksi käytettyä Lassien haalaria. Sain paremman hinnan, kuin mitä olivat maksaneet uutena =)

Vierailija
4/18 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatec osta heti-systeemillä tooosi edullisesti myynnissä jo jonkinaikaa, mutta ei näytä kelpaavan. Jos edullisesti myyt niin ajatellaan että on varmasti ihan paskaa. Ja kuitenkin haalari on ihan hyvä vielä. Kai sen täytyy nyt Moloa ;) olla....

Vierailija
5/18 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä saapasteli tärkeännäköisiä vanhempia etsimässä toppapukuja lapsilleen. Näyttivät tiedostavan, että merkkiliikkeessä ollaan ja paljon maksaa.

Vierailija
6/18 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät-/syksy reimatakki, reimatec-housut ja käyttämättömät lenne-housut kokoa 104. Yht. 40 e. Takki t.sin ja turkoosi, housut t.sin.

Laita viestiä jos kiinnostaa, mulla ei anonyymios..

Vierailija
7/18 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät-/syksy reimatakki, reimatec-housut ja käyttämättömät lenne-housut kokoa 104. Yht. 40 e. Takki t.sin ja turkoosi, housut t.sin.

Laita viestiä jos kiinnostaa, mulla ei anonyymios..

Vierailija
8/18 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummansinistä. Takki, haalarihousut ja haalari. Reimatec ja Remu.

Vierailija
9/18 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt seurannut hintoja, kun kirppikselle en voi lähteä. Suorastaan olen JÄRKYTTYNYT kuinka vanhoista reimateceista ym. pyydetään järjestään hintoja 40-50 euroa!! Tollaset 20-30 e haalarit on lähes täysin hukassa tai sitten ovat puhkikulutettuja. Sitten vielä postikulut päälle, niin ollaan jo aikamoisissa hinnoissa. Onko tää ihan normaalia? Ostaisin suoraan kyllä ostaheti-toiminnolla käytettyjä vanhoja, jos kokonaishinta jäisi alle 30 eskoa.

Mikä oli ongelmasi...se, että joku pyytää 40-50e puvusta,mistä on maksanut toistasataa euroa vai se, että et itse raaski maksaa sitä, mutta silti pitää ehdottomasti saada Reimatec?

Sullahan on mahdollisuus tosiaan itse ostaa se puku uutena halvalla kun niitä kerran halvalla saa ( ai saa vai ? ) ja myydä se sitten ensi talvena 20-30 eurolla, niin joku onnellinen saa sitten edullisen puvun. Mutta muista toki, ettei se saa olla kulunut.

Vierailija
10/18 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa jo jonkin uuden haalarin, Cirafin tms?

Haalarien hinnat on nousseet, joten toki myös käytettyjen hinnat on noussut. Kirppareillakaan ei muuten usein näe hyviä haalareita, sillä niistä saa huutiksessa kivemman hinnan :-)

Vierailija
11/18 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla pöntön viisain lintu. Muut taisivat ymmärtää jutun pointin, ei haalarin täydy olla välttämättä Reimatec, oli vain esimerkki. Ja kysehän oli käytetystä, mikä tarkoittaa käytönjälkiä ja kulumista.

Mikä oli ongelmasi...se, että joku pyytää 40-50e puvusta,mistä on maksanut toistasataa euroa vai se, että et itse raaski maksaa sitä, mutta silti pitää ehdottomasti saada Reimatec? Sullahan on mahdollisuus tosiaan itse ostaa se puku uutena halvalla kun niitä kerran halvalla saa ( ai saa vai ? ) ja myydä se sitten ensi talvena 20-30 eurolla, niin joku onnellinen saa sitten edullisen puvun. Mutta muista toki, ettei se saa olla kulunut.

Vierailija
12/18 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta nousee kohtuuttomaksi. Sorry viime hetken kärkkyjille, mutta en halua rahastaa kohtuuttomasti. Alkaa omatunto soimata, ja jotenkin tuntuu, että toisilla lähtee mopo käsistä huutamisessa.

Vierailija
13/18 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin suomea olisi kaupan?

Vierailija
14/18 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestissä 9 tai 10 olevat. Hesassa ovat 10 vaatteet. Ja ovat siis talvivaatteita.

Vierailija
15/18 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan lähtöhinnat alle kymppiin, ja siitä nousevat jos huudetaan. Kaikille ei vain näytä riittävän huutajia, vaikka myyn todella hyväkuntoisia haalareita. Kai vika on siinä että ihmiset olettavat noin halvan olevan huonokuntoinen? Pitää kokeilla seuraavaksi laittaa lähtöhinta yli kahteenkymppiin, josko sitten olisi enemmän kiinnostusta?

Vierailija
16/18 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan lähtöhinnat alle kymppiin, ja siitä nousevat jos huudetaan. Kaikille ei vain näytä riittävän huutajia, vaikka myyn todella hyväkuntoisia haalareita. Kai vika on siinä että ihmiset olettavat noin halvan olevan huonokuntoinen? Pitää kokeilla seuraavaksi laittaa lähtöhinta yli kahteenkymppiin, josko sitten olisi enemmän kiinnostusta?

Mitä kokoa sulla on siellä myynnissä ja onko tyttöjen vai poikien?

Vierailija
17/18 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatecin haalari, lähtöhinta 30 euroa. Hyväkuntoinen, yhdellä lapsella ollut, mutta eipä vaan tunnu kenellekään kelpaavan.

Luulen, että syynä on toi hinta, ihmiset luulee, että haalari on ihan loppuunkäytetty, kun on noin halpa. Mä en vaan viitsi rahastaa käytetyillä vaatteilla.

Vierailija
18/18 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä 40-50 euroa hyväkuntoisesta reimatecistä ei ole liikaa. Uutena maksavat kuitenkin yli satasen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi