Janihan hirttäytyi?? löysin kuvan...
se reideer-jani. luulin sen vain kuolleen muuten vain,mutta löysin kuvan,jossa se roikku hirttäytyneenä.
Kommentit (32)
Länsimaisissa lehdissä kuolleita saa näyttää vain silloin, kun niitä on paljon. Yksittäisen henkilön (ja vielä tunnistettavissa olevan!) ruumista ei tuolla tavalla retostella.
Länsimaisissa lehdissä kuolleita saa näyttää vain silloin, kun niitä on paljon. Yksittäisen henkilön (ja vielä tunnistettavissa olevan!) ruumista ei tuolla tavalla retostella.
Näin on. Sääli, hänellä on varmasti ollut vaikea elämä, todellakin.
Tuo kuva on ollut näytillä jo moneen kertaan ja ap on vähän myöhään herännyt. Vähempikin riittäisi. Jättäkää jo rauhaan tämä juttu.
Pedofiilitki ovat jonkun rakkaita lapsia!
kuolinsyytä vielä tutkitaan vaikka av-mammat tietävät taivaan totena että hirttäytyi.
ketä kiinnostaa narkkarit ?
Yksi vähemmän ! Yes !
Rakastakaa lapsianne.
Toivottavasti oma lapsesi ei ole yhtä kapeakatseinen ja typerä kuin olet itse.
ei ajaudu. Mietippä vähän, tuota sanaa ajaudu.
Siinä on paljon sisällä. Ikäänkuin olisi vahingossa joutunut sellaiseen tilanteeseen.
Ei se niin mene. Siksi minun lapseni harrastavat mm. liikuntaa, syövät terveellisesti ja heillä on paljon kavereita. Koulussakin menee varsin hyvin.
He ovat tyytyväisiä itseensä ja heillä käsitys nykyisestä ja tulevasta tilanteestansa. Heitä rakastetaan sekä myötä- että vastoinkäymisissä.
Ei siihen loppujen lopuksi ihan mahdottomia vaadita.
Joillakin on taipumus "ajautua" milloin mihinkin. Aina vika on jossain muualla... Niimpä niin.
Jos olet huumeidenkäyttäjistä tarinoita lukenut niin varmasti tiedät että huumeenkäyttäjiä tulee usein näistä nuorista joilla on rakastava perhe ja kaikki hyvin. Liikunta ja terveellinen ruokavalio eivät paljon auta jos sisällä on paha olo. Äläkä yritä selittää että lapset kertovat muka isälleen aivan kaiken.
ketä kiinnostaa narkkarit ?
Yksi vähemmän ! Yes !
Rakastakaa lapsianne.
Säälin sinua, jos olet noin yksinkertainen.Toivottavasti oma lapsesi ei ajaudu samaan tilanteeseen Janin kanssa..
ei ajaudu. Mietippä vähän, tuota sanaa ajaudu.
Siinä on paljon sisällä. Ikäänkuin olisi vahingossa joutunut sellaiseen tilanteeseen.
Ei se niin mene. Siksi minun lapseni harrastavat mm. liikuntaa, syövät terveellisesti ja heillä on paljon kavereita. Koulussakin menee varsin hyvin.
He ovat tyytyväisiä itseensä ja heillä käsitys nykyisestä ja tulevasta tilanteestansa. Heitä rakastetaan sekä myötä- että vastoinkäymisissä.
Ei siihen loppujen lopuksi ihan mahdottomia vaadita.
Joillakin on taipumus "ajautua" milloin mihinkin. Aina vika on jossain muualla... Niimpä niin.
Mun mies on entinen nisti. ON oikeasti todella hyvän perheen lapsi, ei siis rikkaan heitteillä oleva materialla kosiskeltu, vaan välittävän perheen rakastettu lapsi, josta on aina oltu kiinnostuneita.
Hän on harrastanut urheilua ja elänyt tervettä elämää, kavereita oli paljon koulussa ja koulun ympärillä.
Vaan kuinkas kävikään? Ne samat kaverit, ne hyvin perheiden lapset alkoi käyttää kamaa. ja mies siinä mukana. Eikä perhe tajunnut mitään, kun koulu jatkui ennallaan, ja teini viihtyi edelleen kotona. Tosin luikki sitten kun kaikki oli nukkumassa omille teilleen.
Ja kun ekan kerran oma lapsi piti hakea putkasta, ja vyyhti alkoi pikkuhiljaa selvitä, oli kaikki jo aivan liian pitkällä, ja riippuvuus syntynyt.
Mun mies oli heroinisti 10 vuotta, mutta on nyt ollut jo saman 10 vuotta kuivilla. Ja iso kiitos siitä kuuluu perheelleen, joka ei koskaan hylännyt. Tosin mieskin kaikesta huolimatta aina kunnioitti perhettään niin paljon, ettei niiltä pöllinyt mitään, saati uhkaillut, käynyt kimppuun tms.
Narkkarit ovat jonkun rakkaita lapsia. Monia ihmisiä kiinnostaa muiden ihmisten hyvinvointi. Mutta keskity sinä jatkossakin vain oman upeutesi tarkkailuun kun et muuta osaa.
vai paremminkin hirtettynä? Veikkaan Janille kertyneen huumevelkoja paikallisille, jotka sitten ottivat hengen varoituksena muille länsimaalaisille.