Pitääkö miehesi isoista rinnoista?
Tunnetko yhtään miestä, joka EI pitäisi?
Ja isolla nyt tarkoitan sellaisia pyöreitä palloja, ehkä C-kupista ylöspäin.
Kommentit (12)
Ei pidä ihan laudoista, ei isoista lolloista. Luiomutisseistä, joita voi vähnä leipoa.
tykkää mun tisseistä vaikka ei mitkään pallot enää olekaan.
Ainakin on innoissaan mun E-kupeista.
asettelet kysymyksen noin,niin tähän ketjuun vastaa kaikki aa-"kupin"-rusinatissit,että EI TIETENKÄÄN."mieheni pitää siitä,että minulla ei ole tissejä. se inhoaaaaaaaaaa isoja kauniita kiimaisia,houkuttelevia tissejä" "hyi."
ovat "pyöreitä palloja"? Kyllä ne oikeasti isot usein lähinnä roikkuvat läskisäkit ovat, ainakin jos uimahalleissa naisia katselee :) Mies ei kauheasti tykkää löllyvistä roikottimista, kun on sporttinen itsekin. Yhdellä hänen eksällään oli e-kupin rinnat, roikkui kuulemma navassa..että sillai. Peppumiehiä ja muutenkin timmin kropan perään.
turha haukkua sen exän rintoja. tottakai se sinulle puhuu niin,kun sinulla on rusinat:DD
joka tapauksessa miehesi on ollut exään suhteessa,ja ne "roikuvat E-kupin läskisäkit" ovat häntä miellyttäneet....
ovat "pyöreitä palloja"? Kyllä ne oikeasti isot usein lähinnä roikkuvat läskisäkit ovat, ainakin jos uimahalleissa naisia katselee :) Mies ei kauheasti tykkää löllyvistä roikottimista, kun on sporttinen itsekin. Yhdellä hänen eksällään oli e-kupin rinnat, roikkui kuulemma navassa..että sillai. Peppumiehiä ja muutenkin timmin kropan perään.
joten aika isot rusinoiksi. Sen exän kroppa oli miehelle lähinnä pakollinen paha, sillä he olivat aloittaneet seukkamaan jo teineinä ja miehellä ei varsinaisesti mitään naismakua ollut tuolloin kehittynyt. Ihan on itse noita nahkasäkkejä minulle joskus kauhistellut, tekivät kuulemma parikymppisestä tytöstä mummon näköisen :) Peppu on se, mitä mieheni tuijottaa, niin minun kuin muidenkin naisten.
itselläni B-kupit, mutta ihan ok ne kuulemma on. Välillä vaan huomaan, että mies etsii netistä megalolloja, eli sellaisia yli ihmisen pään kokoisia rintoja :) No, huvinsa kullakin!
joten aika isot rusinoiksi. Sen exän kroppa oli miehelle lähinnä pakollinen paha, sillä he olivat aloittaneet seukkamaan jo teineinä ja miehellä ei varsinaisesti mitään naismakua ollut tuolloin kehittynyt. Ihan on itse noita nahkasäkkejä minulle joskus kauhistellut, tekivät kuulemma parikymppisestä tytöstä mummon näköisen :) Peppu on se, mitä mieheni tuijottaa, niin minun kuin muidenkin naisten.
ja ihan todella isoista ei taasen tykkää, eli varmaan c tai d on eniten sen mieleen.
On enemmän tissimiehiä kuin peppumiehiä.
eivät ole miehen mielestä kauniit.
Ja katselee ihan mielellään :) Yhden miehen tiedän joka ei pidä isoista rinnoista.