Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi synnytyksen jälkeen

Vierailija
12.09.2010 |

Kuinka pian olette aloittaneet seksielämän synnytyksen jälkeen?

Synnytyksestä on mennyt 11 päivää, vuotoa ei ole enää. Kuinka se nyt näin pian loppui, minäkin ihmettelen sitä.

Kortsua emme aio käyttää, kun siitä ei tykkää kumpikaan.

Vähän jännittää kyllä mutta varovasti vain aloittelemme.. : )

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ollut väsynyt synnytyksen jälkeen, ei ole tosiaan tullut seksi mieleenkään kahtee ekaan kuukauteen. Ja lisäksi maitoa täynnä olevat rinnat ei ole mun mielestä kovin erottiset, ne tappaa mun seksihaluja aika satasella. Imetysliivit liivinsuojineen rakastelun aikana on yhtä söpöt kuin kakkaset kalsarit miehen päällä. Siis en sano mitenkään arvostellakseni, vaan ihan mielenkiinnosta haluisin tietää, miten te psyykkatte itsenne olemaan välittämättä väsymyksestä ja maitoa vuotavista rinnoista....???

Vierailija
2/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vuoto ei ollut vielä loppunut. Hyvin sujui eikä sattunut, alussa hieman tuntui epämukavalta mutta liukuvoiteen avulla onnistui hyvin. Ja eihän se kortsu ole tietenkään välttämätön jos ei pelkäää tulehduksia tai raskautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sattunut joka kerta :/

Vierailija
4/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksestä 5 kuukautta ja seksikerrat laskettavissa yhden käden sormilla. En revennyt eikä tarvinnut tikata. Ensimmäinen kerta oli n kuukausi synnytyksestä. Alapää oli niin löysä ettei seksi tuntunut kummastakaan yhtään miltään. Olen jumpannut lantionpohjaa, mutta löysä mikä löysä edelleen. Puhumattakaan pingottuneista rinnoista ja tunnottomista nänneistä.

Olen todella kateellinen teille joiden seksielämä on ennallaan/ parempaa kuin ennen pari viikkoa synnytyksestä.

Vierailija
5/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsyneitä lapsen syntymän jälkeen. Minua ei ainakaan haitannut että päällä oli imetysliivit ja liivinsuojat, jos se jota kuta haittaa, niin eihän sille minkään voi.

Vierailija
6/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ollut väsynyt synnytyksen jälkeen, ei ole tosiaan tullut seksi mieleenkään kahtee ekaan kuukauteen. Ja lisäksi maitoa täynnä olevat rinnat ei ole mun mielestä kovin erottiset, ne tappaa mun seksihaluja aika satasella. Imetysliivit liivinsuojineen rakastelun aikana on yhtä söpöt kuin kakkaset kalsarit miehen päällä. Siis en sano mitenkään arvostellakseni, vaan ihan mielenkiinnosta haluisin tietää, miten te psyykkatte itsenne olemaan välittämättä väsymyksestä ja maitoa vuotavista rinnoista....???

Maitoa ei tullut, koska en edes imettänyt (syitä en tässä rupea erittelemään). Väsymystä ei ollut laisinkaan. Vauva nukkui alusta alkaen niin, että heräsi vain kerran yössä syömään. Enemmänkin häiritsi 4v. esikoinen joka tuppasi tulemaan aina välillä viereen nukkumaan =D

Ja kyllähän noista vuotavista rinnoistakin varmaan ihan huumorilla selviää =)

Vierailija
7/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eppari oli tehty mutta oli jo parantunut. tuosta viikon kahden päästä seksielämä oli jo tosi hyvää ja sellaista kuin aiemminkin.

Seksielämämme palautui säännölliseksi eli viikottaiseksi heti. Oli ihanaa olla miestä lähellä ja kahdestaan, ilman vauvaa vatsassa :)

Lapsemme heräsi 2 kertaa yössä alussa asti joten sain ihan hyvin levättyä ja joo maitoa tihkuvat rinnat ei oo seksikkäät mutta piti vaan pitää liivejä. Parempi se kuitenkin oli kuin ei seksiä ollenkaan!

Ei seksin palautumisesta pidä stressata. Täytyy vaan jumpata lihaksia, yrittää levätä ja antaa asialle aikaa. Uskon että parisuhteelle on kuitenkin hyväksi että asiaan rupeaa tietoisesti panostamaan jossian vaiheessa.

Lapsen syntymän jälkeen seksi oli meille aluksi tahdon asia, koska väsymystä oli ja tilanteet vähissä. Spontaania halua ei kannata odottaa, ainakaan joka kerta. Kuitenkin kun seksiin ryhtyy, se on ihanaa aina!

Vierailija
8/20 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä vuotoa tullut kuin sen kerran päivällä. Elikäs päädyttiin sitten pupuilemaan. Hyvin meni, ei sattunut vaan päinvastoin. Mieksin tykkäsi.. : )Eikä käytetty skordaria.

Vierailija
9/20 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksestä 5 kuukautta ja seksikerrat laskettavissa yhden käden sormilla. En revennyt eikä tarvinnut tikata. Ensimmäinen kerta oli n kuukausi synnytyksestä. Alapää oli niin löysä ettei seksi tuntunut kummastakaan yhtään miltään. Olen jumpannut lantionpohjaa, mutta löysä mikä löysä edelleen. Puhumattakaan pingottuneista rinnoista ja tunnottomista nänneistä. Olen todella kateellinen teille joiden seksielämä on ennallaan/ parempaa kuin ennen pari viikkoa synnytyksestä.

Minulla vasta sitten alkoi se jumppaus-treenaus onnistumaan.

Vierailija
10/20 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että esikoisen kanssa odotettiin se neuvolan määräämä aika vaikka kuinka teki mieli. HÖH :(

Muilla kerroilla sitten jo aiemmin.

Vierailija
11/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen vuotanut aina sen 6 viikkoa...

Et ilmeisesti revennyt eikä sulle tehty episiotomiaa? Kannattaisi kuitenkin aluksi käyttää kortonkia, sillä noin pian synnytyksen jälkeen voi sekstailusta saada tulehduksen.

Vierailija
12/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaaksi imetyksen aikana, vaikka ei ollut kuukautisiakaan tullut ja synnytyksestä oli reilu kolme kuukautta, joten kondomi saattaisi olla ihan tarpeen. Oma tietenkin asiasi, jos jännityksestä tykkäät...

Vierailija
13/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sen verran arkana sitä ennen. Mutta jos tuntuu itsestä että aloittaa voi, niin antakaa mennä vain. Varovasti tosiaan ja liukkaria tarvittaessa.

Mutta jos ette käytä kortsua niin varautukaa yllätyksiin, nimim. "ylläri"kakkonen 1v2kk ikäerolla esikoiseen.

Vierailija
14/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari vkoa synnytyksen jälkeen paitsi ekalta, ku repesin sen verran pahasti.. ei oo ollu ehkäisyä, ei myöskään ongelmia... tosin uudet raskaudet alkaneet, ku eka oli 4kk, toinen oli vähän vaille 5kk ja kolmas vähän yli 5kk... menkatkin kyllä alko heti...

Vierailija
15/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi.. aloin sitten vuotamaan tänään. : ( Ei mitään petipuuhia tosiaan sitten. No parempi niin. En revennyt eikä leikelty ollenkaan.

Vierailija
16/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on turhan helppoa.

Vierailija
17/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikat eivät repeilleet eikä jälkivuotokaan tullut paljoa (mulla kuukautiset paljon runsaammat vaikka kaiken mittapuun mukaan nekin taitavat olla melko niukat).

Olisi varmaan voinut jo aikaisemminkin harrastaa seksiä, mutta ite epäröin kun pelkäsin, onko paikat ihan piloilla jne. Mutta turha pelko se oli. Nyt kolme kuukautta synnytyksen jälkeen seksielämä on parempaa kuin koskaan =)

Vierailija
18/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikat eivät repeilleet eikä jälkivuotokaan tullut paljoa (mulla kuukautiset paljon runsaammat vaikka kaiken mittapuun mukaan nekin taitavat olla melko niukat). Olisi varmaan voinut jo aikaisemminkin harrastaa seksiä, mutta ite epäröin kun pelkäsin, onko paikat ihan piloilla jne. Mutta turha pelko se oli. Nyt kolme kuukautta synnytyksen jälkeen seksielämä on parempaa kuin koskaan =)

kortsua käytettiin ihan tulehdusvaarankin takia ja mua ei oikeen huvittanut pamahtaa paksuksi saman tien =)

Vierailija
19/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mieheni oli silloin kiinni

Vierailija
20/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljän tikin nirhaumat tuli ja vuosin 8 viikkoa, mutta miestä ei huvittanu tuonkaan jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi