Yksin Yksin ja Yksin
kaiken saa aina tehdä yksin. Tai siis ei toki yksin vaan yhdessä kolmen pienen lapsen kanssa.
Muissa perheissä harrastetaan vaikka mitä. Ei meillä. Miestä ei pätkääkään kiinnosta mitkään perhejutut.
Esim tänään olisin menny esikoise kanssa liikutakerhoon. No mies meni omiin enoihinsa. Jäi lapselta sekin kokemus kokematta. En mä voinu sinne kahta pienempää raahata mukana.
Viime viikolla oli tarkotus mennä koko perheen voimin semmoseen perheliikunta juttuun. olin puhunu siitä viikko tolkulla. No pari tuntia ennen lähtöä mies ilmottaa ettei hän voi lähteä kun polvi on niiiin kipeä. Jäi sitten menemättä sekin.
Metsässä voi kyllä kävellä tuntitolkulla.
Mua niin harmittaa lasten puolesta. Onneks oon oppinu ette puhu niille mitään etukäteen. Mikään perhejttu ei kuitenkaan onnistu. :(
No onneks lapset kasvaa ja vuoden päästä mä sit pystyn tekeen näitten kanssa vaikka mitä.
Harmittaa vaan kun kun kaiken minkä haluaa toteutuvan niin pitää tehdä yksin niitten lasten kans. Miestä ei voi laskee mihinkään mukaan tai menee kaikki ihan pieleen. :(
ei tääl paskalandiassa ole edes kavereita joitten kans vois tehdä yhdessä.
Tuliki aikanaan lähdettyä ton miehen matkaan.
Kommentit (25)
jep...kuulostaa tutulta..todellakin ainakin minun ex mieheltä.Monta vuotta katselin tuota touhua kunnes tuli se piste iin päälle.Nyt uusi mies ja touhuaa lasten kanssa(leikkii ja pelailee),mutta!Hänellä ei lapsia joten menee kun tuuliviiri.Kalastaa,bailaa,juopottelee...koskaan ei tehdä mitään lasten kanssa...kun hänhän EI ole lasten isä.Asia olisi kuulemma toisin jos olisi.Ehkä on vaan niin että sellaset miehet jotka tekee lasten kanssa jotain niin on niiiiin vähemmistö suomessa.Eli ei se ruoho aina vihreämpää ole todellakaan aidan toisella puolella.
Tämäpä mua tässä erossa just ahistaakin. Olen parisuhdeihminen, ja haluan elää liitossa toisen kanssa. Nyt kun miehestäni eroan, mulle jää tosi pienet lapset, vieläpä kolme kappaletta. Varmaan olen tosi kiinnostava tapaus tuolla markkinoilla... :( Ja kukaan ei kuitenkaan niitä lapsia rakasta samalla tavoin kuin oma isänsä. Olen kyllä tosi katkera miehelleni, että tähän tilaan perheensä ajoi jonkun oman ikäkriisinsä takia. :(
T:11,14 ja 19 tjsp
Miksi et voi puhua näistä asioista kunnolla sille ukolle?
Koska tämä on provosointia?
23
sun kannattaa puhua..voi olla että ei kuuntele vaan voivottelee (kuulemmahan miehillähän on korvat päässä vaan koristeena ja kuulee vain kivat asiat)mutta jospa se on joku kriisi ja se menee ohi...parisuhteessa on näitä ihania ylä- ja alamäkiä ja niitä mitä oon nyt katsonu elämän mittaan niin perkule että kyllä miehet on tyhmiä välillä :) ne vaan ei tajuu...juurikin laitoin omalle miehelleni viestin ja muistutuksen joka baarissa taas on (eilen kun ei saanut riittävästi olla) että muistaa: sen tietää mitä menettää kun sen menettää ja exänikin on ottanu jotain tuosta opikseen.
Mikään ei olisikaan niin mahtavaa, kuin avautua ja lopputulos olisi molemminpuolinen ymmärrys ja onnen portit aukenisivat. Se voi myös olla ja tässä tapauksessa on työpaikan, asunnon ja hoitopaikan metsästys. Myöntää lopullisesti, ettei se jota rakastat vieläkin, välitä. Pohjimmiltaan se on tietysti hyvä niin, toisaalta ovatko ne pilvilinnat niin huono paikka asua, jos osaa varoa pudotusta? Toivon tietysti, että mahdollisimman moni löytää sen keskustelun jälkeen tasapainon parisuhteeseen, koska on kuitenkin rakkaus joka kantaa, toisaalta elämässä ei voi saada kaikkea, ainakaan kaikki? Se vain on niin, että joskus kannattaa pysyy hiljaa ja elää sen kanssa. Ai niin, minä itse olen myynyt itsekunnioitukseni jo vuosia sitten, jos joku sitä ihmettelee...
jep...kuulostaa tutulta..todellakin ainakin minun ex mieheltä.Monta vuotta katselin tuota touhua kunnes tuli se piste iin päälle.Nyt uusi mies ja touhuaa lasten kanssa(leikkii ja pelailee),mutta!Hänellä ei lapsia joten menee kun tuuliviiri.Kalastaa,bailaa,juopottelee...koskaan ei tehdä mitään lasten kanssa...kun hänhän EI ole lasten isä.Asia olisi kuulemma toisin jos olisi.Ehkä on vaan niin että sellaset miehet jotka tekee lasten kanssa jotain niin on niiiiin vähemmistö suomessa.Eli ei se ruoho aina vihreämpää ole todellakaan aidan toisella puolella.