98% Nokialla työssäolevista miehistä on todella tylsiä
Kommentit (23)
Ai minkälainen otanta sulla on tässä väitteessä?
miestä ja totta, ainakin he ovat tylsimyksiä :)
Annatteko itse kaikkenne omasta siviilipersoonastanne työpaikalla?
Myönnän kyllä ettei isi koskaan ajanut meitä kirveen kanssa hankeen kännipäissään, istunut vankilassa tai muuta vauhdikasta. Hassuttelee kyllä, on hyvä kertomaan tarinoita ja muutenkin hauska mies ainakin tuttaviensa mielestä.
ja siellä ovat tylsiä, työpaikkakäytöksestä en tiedä. En ole ap.
Itse tunnen ainakin parisataa henkeä sieltä ja joukkoon mahtuu niin laidasta laitaan ihmisiä, samoin kuin pienessä kaupungissa. Lisäksi siellä on aika paljon eri tason ihmisiä insinööreistä asiantuntijoihin, tuotantoon, pikkubosseihin ja isoihin dirikoihin. Pienet on piirit teillä jos noiden kolmen mukaan muodostat mielikuvasi.
Aika paljonhan siellä on erilaista väkeä, mutta toki ymmärrän, mistä AP on saanut provoisoivan aloituksensa aikaiseksi.
Heti löytyy puolustelijoita toki.
Ei ammatti tai toimiala miestä pahenna toki.
Myönnän kyllä ettei isi koskaan ajanut meitä kirveen kanssa hankeen kännipäissään, istunut vankilassa tai muuta vauhdikasta. Hassuttelee kyllä, on hyvä kertomaan tarinoita ja muutenkin hauska mies ainakin tuttaviensa mielestä.
Varmaan on hyvä mies, mutta en minäkään varsinaisesti unelmoi mistään Nokian mikälienee tyypistä, vaikkei se estekään olisi. Miehen tulot ovat suoraan sanoen ihan paskan hailee minulle, eikä asemallakaan ole väliä.
Miksei hyviä miehiä löydy niin Nokian palveluksesta kuin jostain muualtakin.
kauluspaitaisia ja tylsiä farkkuja pitäviä perusmiehiä. Harmaavarpunen on hyvä sana yleistämään suomalaisia Nokian työtekijöitä.
Suuri osa on aika...tylsiä.
t. entinen Nokian työntekijä(15 vuotta Nokia oli työnantajani)
ei nyt mikään huippukomea, mutta ei rumakaan. Aika tavallinen.
Hyviä miehiä - ja hauskoja, ja hyvännäköisiä - löytyy varmaan joka alalta ja työpaikalta (jos nyt ei mikään ihan minifirma ole johon sattumalta osunut 3 Quasimodoa).
Varmaan on hyvä mies, mutta en minäkään varsinaisesti unelmoi mistään Nokian mikälienee tyypistä, vaikkei se estekään olisi. Miehen tulot ovat suoraan sanoen ihan paskan hailee minulle, eikä asemallakaan ole väliä.Miksei hyviä miehiä löydy niin Nokian palveluksesta kuin jostain muualtakin.
Näinkin tyhmästä aloituksesta.
Ei minunkaan mielestäni miehen tarvitse olla jännittävä, mutta minun mielestäni komea tarvitsee kyllä olla ;)
pinnan alta löytyy vaikka mitä.
24 vuotta olen niitä katsellut ympärilläni.
En edes tunne nokialaisia enkä erityisemmin pidä Nokian kännykästäni. Periaatteessa vain ärsyttävät nämä "kaikki XXX ovat tietynlaisia" -aloitukset.
Aika lailla mammatt provosoituvat Näinkin tyhmästä aloituksesta. Ei minunkaan mielestäni miehen tarvitse olla jännittävä, mutta minun mielestäni komea tarvitsee kyllä olla ;)
Itseäni aina hävetti sanoa olevani Nuukkialla töissä, nutta tuntuu että suurin osa miehistä oikein ylpistyvät kertoessaan työnantajansa.
Itseäni aina hävetti sanoa olevani Nuukkialla töissä, nutta tuntuu että suurin osa miehistä oikein ylpistyvät kertoessaan työnantajansa.
Sitten vielä varsin hassu isompien pomojen ihailu ja tietynlainen Ollilan palvonta oli huvittavaa.
En tiedä, mitä hienoa on olla Nokialla töissä.
Miehistä siellä - ihan samanlaisia kuin muuallakin.
Ikaalinen? Ylöjärvi? Ovatko noiden paikkakuntien yrityksissä töissä olevat yhtä tylsiä? Kysyn vaan! Kertokaa!
vähän enemmän jalat maassa porukkaa. Ehkä espoolaiset tietävät, että Nuukkia ei todellakaan ole mikään joka miehen unelma työpaikka. Lähinnä jos et pääse kunnolliseen työpaikkaan, niin päädyt nokialle.
on paljon eri yrityksiä, eivätkä kaikki ole mitenkään inssivetoisia. TarkoittanettE Nokiassa työskenteleviä?
perheiltäänkö olet kysellyt, vai mistä tiedät?