Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko enemmän kaunis vai seksikäs?

Vierailija
13.10.2005 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä a-kupin rinnoilla minusta ei saisi seksikästä tekemälläkään

Vierailija
2/7 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma rintavarustus ei esim mikään järin suuri.. Seksikkyys voi olla muutakin, joistakin ihmisistä se vaan huokuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuin petolinnun peräpuoli

Vierailija
4/7 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen on seksikäs? onko se automaattisesti isorintainen? minä ainakin tiedän pienirintaisia seksikkäitä naisia.

Vierailija
5/7 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kropasta seksikäs, kasvoista kaunis... vaikka korvien välissä se eniten on, teininä olin niin ruma että hyi helvetti kunnes päätin alkaa olla kaunis

Vierailija
6/7 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikymppisiä, niin heiltä kysytään aina paperit ja rafloissa nuoret kollit kiluavat perään. Heistä on sanottu usein, että näyttävät ainakin 10-vuotta nuoremmalta ikäänsä. Monella on myös täällä venezuelalaistausta ja pitkät hulmuavat hiukset, suuret silmät ja hoikat kauniit raajat. Kasvot melko täydelliset. Ja varsinkin tuttujen miehet ja miehen kaverit aina kehuvat tämän palstan mammoja herkkupepuiksi ja pantaviksi pakkauksiksi.

Olenkin usein miettinyt, että keitä ovat ne kaupassa ja puistoissa näkemäni ylipainoiset tuulipukutantat, joilta maripaidan helma lörpsöttää takin resorin alta ja kirjava naama kiiltää...

Tai ne nuoret rööki suupielessä kulkevat parikymppiset " herkkupeput" , joilla vanteet pullistelevat lantiofarkkujen yli...

Vierailija
7/7 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. mua ei näe edes kotona vararenkaan paljastavissa paidoissa tms. jokaisessa ihmisessä on kauniita puolia, ne pitää vaan tuoda esiin. en ole täydellinen, mutta tarpeeksi kaunis ja se asenne näkyy

maailmalla reissatessani olen muutenkin pannut merkille että suomalaiset ovat poikkeuksellisen kaunista kansaa, mutta eivät usko tähän itse ja sitten kääriytyvät kaiken maailman marivällyihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme