Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älyttömin kirppistavara,jonka olette

Vierailija
11.09.2010 |

nähneet myynnissä :)? Itse hämmästelen aina kun näen lähes puhkikulutettuja tutteja myynnissä tai tuttien koteloa (siis sitä muovirasiaa, joka tulee tuttien mukana kun ostaa kaupasta).Hmmmm..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku halusi kirppiksellä 10c,siis niistä valkoisista pienistä joita saa ilmaiseksikin.hoh hoijaa..

Vierailija
2/21 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku halusi kirppiksellä 10c,siis niistä valkoisista pienistä joita saa ilmaiseksikin.hoh hoijaa..

juu..siis en kans tajua näitä jotka kaupittelevat joitain ilmaisia asioita kirpparilla :/.Ja IKEA:n tauluja,jakkaroita jne saa uutena kaupasta halvemmalla kuin kirpparilla käytettynä :O.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli isäni perinnön joukossa. Ja joku osti sen vempaimen. Tietenkin kysyin ostajalta, että no mikäs se on ja mihin käytetään. Tämä vastasi, että ei hänkään tiedä, oli vaan pakko sen vuoksi ostaa. :)

Vierailija
4/21 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyt alkkarit siis vielä pinttyneen likaiset, reiättömät tosin VAIN 2€ :D

Vierailija
5/21 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen tapaus oli käytetty kakkainen wc-harjan kuppi ilman harjaa....se muuten löytyy tikkurilan kelan viereiseltä kirpparilta. maksaa 3e!!

Vierailija
6/21 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vastaava teksti.

Vanhat käytetyt partakoneet on myös musta kummallista myytävää.

Vierailija
7/21 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen tapaus oli käytetty kakkainen wc-harjan kuppi ilman harjaa....se muuten löytyy tikkurilan kelan viereiseltä kirpparilta. maksaa 3e!!

Käväsinkin siinä kerran...enkä ymmärrä kuka sieltä mitään edes voi ostaa.Aivan kauheaa roinaa ja lumppua (OIKEESTI)...ja ne hinnat...*huoh*

Vierailija
8/21 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. käytetyt kulahtaneet naisten alushousut 2e

yves rocherilta ilmaislahjana saatu yöpuku missä reikiä, venynyt ja värit haalistuneet 1,5e (Siis tämä oli n. 10v vanha. Tiedän, koska itselläni aikoinaan ollut sama)

Niitä vihreitä libero-laukkuja näkee välillä myynnissä ilman sisältöä tietenkin.(siis niitä mitä sai ilmaiseksi synnäriltä) Jossain oli hintana 3e.

Yleensäkkin kaikki tavara mikä on aivan ylihinnoteltua/ihan surkeassa kunnossa. Monesti vielä nämä kaksi yhdessä.

Vierailija
9/21 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaraidoilla. siis pestyt,mutta ei todellakaan puhtaat.

Vierailija
10/21 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tollaset kamat ja myyjät pilaa kirpparien maineen! Mun mielestä kirpparien pitäjien pitäis selvittää paremmin mitä myyntiin ollaan tuomassa ja kieltäytyä ottamasta kaikenmaailman romua sinne.. Ei kai niilläkään tietty ole resursseja kaikkea valvoa mutta jotain rajaa sais olla.

Vierailija
11/21 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen monesti antanut palautetta sinne. siellä on yksi todella,todella ahne myyjä.....

Käväsinkin siinä kerran...enkä ymmärrä kuka sieltä mitään edes voi ostaa.Aivan kauheaa roinaa ja lumppua (OIKEESTI)...ja ne hinnat...*huoh*

Vierailija
12/21 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne pitäisi mennä johonki hyväntekeväisyyteen? Ja lahjoitustavaraa? Siitä on jo vuosi kun siellä kävin ensimmäisen ja viimeisen kerran ja sillon ei ainakaan oltu hinnoiteltu tuotteita. Kysyin hintoja lastenvaatteille ja kuulemma 0,2e ylöspäin... No otin sitten yhden vauvan perus bodyn joka oli ihan ok kunnossa, nukkaa ja yksivärinen, ei mikään kovin kiva.En jotenkin kehdannut lähteä tyhjin käsin kun pengoin sitä roskakasaa niin kauan. Ajattelin ettei se mitenkään voi maksaa yli 0,5e mutta kassa sitten laittoi hinnaksi 2e.

Vierailija
13/21 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne pitäisi mennä johonki hyväntekeväisyyteen? Ja lahjoitustavaraa? Siitä on jo vuosi kun siellä kävin ensimmäisen ja viimeisen kerran ja sillon ei ainakaan oltu hinnoiteltu tuotteita. Kysyin hintoja lastenvaatteille ja kuulemma 0,2e ylöspäin... No otin sitten yhden vauvan perus bodyn joka oli ihan ok kunnossa, nukkaa ja yksivärinen, ei mikään kovin kiva.En jotenkin kehdannut lähteä tyhjin käsin kun pengoin sitä roskakasaa niin kauan. Ajattelin ettei se mitenkään voi maksaa yli 0,5e mutta kassa sitten laittoi hinnaksi 2e.

ja ymmärrän toki, että ilmeisesti myyntivoitot,menee ainakin osittain sinne avustukseen,mutta olen aivan varma että jos hinnat olisivat ennemmin ylihalpoja kuin kalliita niin ihmiset ostaisivat tuota paskaa halvalla kun tietävät että rahat menevät vähempiosaisille..

Vierailija
14/21 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen typryys on noi tuotenäytteet, mitä kaupoissa jaetaan ilmaiseksi, esim shampoo jne...

Vierailija
15/21 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli myytävänä sellainen puna-keltainen hymynaamakuva, jonka saa (tai ainakin aikoinaan sai) neuvolasta ilmaiseksi. Hinta oli 10 senttiä.

Käytetyt tutit myös ihmetyttävät.

Vierailija
16/21 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni tuotto kolminkertaistetaan ja sit se menee kohteeseen. Sen takia käyn mielelläni Fidalla. Pk-seudun Fidoilla on mielestäni ihan ok hinnoittelu. Toisin kuin itsepalvelukirppareilla. Inhottaa jotkut pöydät joilla makaa samat lumput viikosta ja kuukaudesta toiseen. Ilmeisesti tuotto on vähintään sen kolmekymppiä viikossa, kun näitä ikiaikaisia pöytiä näkee niin paljon.

Mua ihmetyttää esim. Benettonin neuleet, jotka on kutistuneet pesussa, huopuneet pari kokoa pienemmiksi ja silti niistä pyydetään monta euroa.

Vierailija
17/21 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaksi myyjää siellä pakkaili matkalaukkuja Venäjälle. Keräsivät yhteen papalle menevää ja toiseen mummille menevää. Yhdessä suunnittelivat, että tässä olisi kiva huivi mummille ja tässä lämpimät kengät papalle. Tekivät niitä matkalaukkuja siellä useita kappaleita. Eli parhaita pyrkivät valitsemaan. Jos tuota tekee usein, niin eihän sinne jää kuin ne huonot pöytiin.

Ja mulla kävi tuuri, juuri joku oli tuonut säkillisen pojan vaatteita, mitkä oli meidän pojan kokoisia. Ostin kaksi muovikassillista, mun jälkeen tuleville ei jäänyt mitään. Ja sain ne muovikassilliset könttähintaan pyöristettynä johonkin 20 kymppiin. Oli paljon arvokkaampia.

Mulle jäi siellä käynistä hyvä mieli.

Vierailija
18/21 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaksi myyjää siellä pakkaili matkalaukkuja Venäjälle. Keräsivät yhteen papalle menevää ja toiseen mummille menevää. Yhdessä suunnittelivat, että tässä olisi kiva huivi mummille ja tässä lämpimät kengät papalle. Tekivät niitä matkalaukkuja siellä useita kappaleita. Eli parhaita pyrkivät valitsemaan. Jos tuota tekee usein, niin eihän sinne jää kuin ne huonot pöytiin.

Ja mulla kävi tuuri, juuri joku oli tuonut säkillisen pojan vaatteita, mitkä oli meidän pojan kokoisia. Ostin kaksi muovikassillista, mun jälkeen tuleville ei jäänyt mitään. Ja sain ne muovikassilliset könttähintaan pyöristettynä johonkin 20 kymppiin. Oli paljon arvokkaampia.

Mulle jäi siellä käynistä hyvä mieli.

Vähän ohi aiheen mutta itse ostin tuolta kirppikseltä viime viikolla kassillisen merkkivaatteita (Timberland, Gant, Po.P, Mayoral) pojalle hintaan 3e (kaikki vaatteet pöydiltä 3e/kassi). Eli "huonoissakin" paikoissa kannattaa käydä, joskus sieltäkin voi tehdä löytöjä.

Vierailija
19/21 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosmetiikka, meikit ym. Joskus jopa ihan likainen roll-on deodorantti! Siis WTF?!? Mitä ihmiset oikein ajattelee?

Samoin kulahtaneet/likaiset/risat vaatteet, että joutaisi vain roskiin (tai korkeintaan matonkuteiksi/lattiaräteiksi).

Vierailija
20/21 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt hinnat melkeinpä kovemmat kuin taviskirppiksillä. Sitä ihmettelen. Lelujakin kamalat vuoret siellä, kun eihän kauppa niillä hinnoilla käy... Eipä huvita enää edes käydä siellä.