Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä nettifirmasta löytyy nyt kivoja 75D-kokoisia rintaliivejä?

Vierailija
10.09.2010 |

Pitäisi uusia alkkarivarasto kokonaan...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haluaisin kysyä tuosta ympäryksestä, että oletko mitannut mittanauhalla sen tiukasti tai käynyt liivimyyjän pakeilla? Jos näin niin kuinka pitkä olet?

Vierailija
2/10 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten luulisin etta loytyy miltei jokaisesta nettikaupasta, eli eikun googlaamaan :-)

Niin ja kysymys kakkoselle - onko mielestasi tassa koossa jotain kummaa, kun epailet etta onko ap mittauttanut itsensa kunnolla.. eipa silti rintaliivien koko kannattaa aina silloin talloin tarkistuttaa.

Ps. itse olen 75E ja pituus on 174cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://search.nextdirect.com/search?p=Q&lbc=nextdirect&uid=391133339&ts…

Itsellänikin on hieman erikoinen 85DD, mutta tuolta Nextiltä olen löytänyt. Eikös tuo 75D ole jopa helpompi löytää kuin minun kokoni?

Vierailija
4/10 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka mallia käymään läpi. Tahtois sen portin siihen aitaan... Ja olen mitannut ja tuon koon itselleni sopivimmaksi todennut.

Vierailija
5/10 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraa linkkiä ei tullut kokonaisena.

terv. Tuo sama

Vierailija
6/10 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koossa ei mielestäni ole mitään kummaa. Eikös 75ole yksi ostetuimmista.

En epäile onko ap mitannut tai mittauttanut itsensä kunnolla. Jotenkin tuli vain asia mieleen ja halusin kysyä. Olen itse 163cm ja ennen käytin kokoa 75c/d riippuen merkistä ja mallista.

Kävin juuri liiviliikkeessä ja kooksi mittailtiin ja soviteltiin 65e jonka johdosta kysymykset mieleeni juolahtivatkin. Täysin off topic kyselyä, mutta eikös tämä keskustelupalsts olekin :)

Vierailija
7/10 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten totta, etta monet ostavat liiveja jossa on liian iso ymparysmitta ja liian pieni kuppikoko. Mittauttaminen kannattaa.

Terveisin , kolmonen siis se 75E

Ps ja totta tosiaan , keskustelua varten taalla ollaan ja OT aiheet on ok..kunhan vaan mietin.

Mukavaa iltaa kaikille ja hyvia rintsikkaostoksia.

Itse muuten rakastan Chantellea ja Marlies Dekkersia. Loytyy sopivia malleja ja kokoja mulle.

Koossa ei mielestäni ole mitään kummaa. Eikös 75ole yksi ostetuimmista. En epäile onko ap mitannut tai mittauttanut itsensä kunnolla. Jotenkin tuli vain asia mieleen ja halusin kysyä. Olen itse 163cm ja ennen käytin kokoa 75c/d riippuen merkistä ja mallista. Kävin juuri liiviliikkeessä ja kooksi mittailtiin ja soviteltiin 65e jonka johdosta kysymykset mieleeni juolahtivatkin. Täysin off topic kyselyä, mutta eikös tämä keskustelupalsts olekin :)

Vierailija
8/10 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun kolme tenavaa oon imettänyt ni ei nää nyt ni kovin kiinteet oo enää,ni olen TIMARCOLTA löytänyt hyvii liivejä.ei ne ehkä kaikkein seksikkäimpiä oo(no sun kokoo löytyy varmasti joka lähtöön)mut jos siis etsit myös sitä tukevuutta niin tuolta löytyy.oon ollu tosi tyytyväinen,varsinkin kun saa ostaa osamaksulla,helposti menee monta sataa kun ostaa muutamat liivit ja alkkarit.

Vierailija
9/10 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa tuosta mittauksesta mieleeni, että miksi Victoria´s Secretillä on mittausohjeet niin, että mitataan rinnan _yläpuolelta_ "viistoon" ympärys ja sitten rinnan alapuolelta, ihan niin kuin normaalistikin.. Saikos kukaan selvää mun sepustuksesta..?! ;)

Vierailija
10/10 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kuppikoko pitäisi katsoa erotusten mukaan.