Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla sairaalalasku kohta 500€, mutta eiköhän sossu maksa.

Vierailija
10.09.2010 |

Köyhän kannattaa sairastaa, ei mene sairaalakulut omasta pussista.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

7pv:n yhtäjaksoisen sairaalahoidon jälkeen 5e/pv. t. sossuntäti

Vierailija
2/24 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos potilas kuolee niin sitäkään omaiset eivät maksa. Voivat sitten periä vainajalta taivaasta.

Mikäli yrittävät omaisilta periä niin pitää mennä syöttämään heille lasku. Kyllä se on niin, että ellei potilas uloskirjaudu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo että on kuin olis hotellilomalla, juu sairaalan safkaa ja lääkepiikkejä, yes mikä loma!!!!!

Onneksi en ole moinen luuseri.

Vierailija
4/24 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on kuin hotellilomalla olis. ruoka kannetaan eteen ja jos kipua valitat, saat kivan piikin lihakseen ja taas uni maistuu pari tuntia kunnes taas syödään tai otetaan lisää kipulääkettä.

jos tuosta huvista nauttii niin aika perverssi on

Vierailija
5/24 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätän kaik tyksin ja terveyskeskus maksut maksamatta!! ulosotossa muutenkin jo 60 000 eli jononjatkoks vaa :D lapsiakin sen verran ettei pysty ulosotto mittaamaan multa penniäkään vaikka olen työelämässä :D heheee suojaosuus siis sen verran. palkkaa en siis tule ikinä lähihoitajan töistä niin paljoa tienaamaan että saisi uo vietyä :D

Vierailija
6/24 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy päivittää palstalle kaikki tiedot, ettei kukaan vaan jää hänen tapahtumarikkaan pienimmistäkään käänteistä paitsi.

Eikös Psykis muuten joku päivä uhonnut, ettei koskaan enää kirjoita tänne omasta elämästään mitään?

Vierailija
7/24 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätän kaik tyksin ja terveyskeskus maksut maksamatta!! ulosotossa muutenkin jo 60 000 eli jononjatkoks vaa :D lapsiakin sen verran ettei pysty ulosotto mittaamaan multa penniäkään vaikka olen työelämässä :D heheee suojaosuus siis sen verran. palkkaa en siis tule ikinä lähihoitajan töistä niin paljoa tienaamaan että saisi uo vietyä :D

muuten olisi aika heikko elämä. Toivottavasti lapset ovat yhtä viisaita

Vierailija
8/24 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan kateellisia. Olet siis köyhä ja sairas.

Ampuisin itseni jos olisin samassa tilanteessa.

Vierailija
9/24 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta vissiin tai sitten äärimmäisen tyhmä tapaus...

Vierailija
10/24 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sairaus psykikselle nyt iski?

Vierailija
11/24 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli suomessa rikas tai köyhä, sairaalalaskusta ei jää maksettavaksi kun murto-osa

Vierailija
12/24 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäät lojumaan sinne kuin jokin selkärangaton lötkö.

Vierailija
13/24 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta se on etten maksa mitään sairaalalaskujani.. lasten maksut on pakko maksaa kun tulevat perkule heidän nimillään niinku korvien putkitus jne .. plk maksut. en kyl maksu oikee muitakaan maksui paitsi netti puhelin vuokra sähkö siis aivan pakolliset :D et olenko muka ainua suomesa tälläinen enkä ole edes mikä lie psykis juttu täällä onkaan :D hyvin teen töitäni ja rehti kansalainen muuten lapseni ovat ihan fiksuja ja hyvän miehenkin olen saanut ja tietää rahahelvettini :))

Vierailija
14/24 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kaivanut vanhan ketjuni. Vuoden takaisesta sen verran, että kyllä se sairaala kotiolot voitti, mitäs eivät antaneet kaupungin kotiapua kauppakäynteihin ja kotona selviämiseen, ja sairaalassa oli täysihoito, enemmän telkkarikanavia kuin kotona ja sai olla RAUHASSA. Mua passattiin, eikä tarvinnut passata ketään ja sai NUKKUA.

Muuta en sitten teille kerrokaan. PM

Vierailija
15/24 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupunki ostopalveluna potilaspaikat osti, kaikki laskut sain anteeksi asiakasmaksuyksikön kautta, koska olin toimeentulotukiasiakas. Halpa hotelliloma minusta.

Vierailija
16/24 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksukattoon matkaa alle sata euroa, koska alkuvuosi meni sairaaloissa. Mutten nyt viitsi, kun pitää päivittää näitä huostattujen lasten tavaroita huutikseen, ei ehi, bisnekset kärsii.

Vierailija
17/24 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mutta taitaa pyörii siellä 800€ tienoilla.

Vierailija
18/24 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan kateellisia. Olet siis köyhä ja sairas.

Ampuisin itseni jos olisin samassa tilanteessa.

Vierailija
19/24 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan sairaspäivärahaa 18€/pv ja sairaalassa olo maksaa mulle 32€/pv. Että veronmaksajat tämän makoilun loppupeleissä maksavat.

Onneksi en ole töissä, muuten maksaisin tämänkin omasta pussistani.

Vierailija
20/24 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on kuin hotellilomalla olis. ruoka kannetaan eteen ja jos kipua valitat, saat kivan piikin lihakseen ja taas uni maistuu pari tuntia kunnes taas syödään tai otetaan lisää kipulääkettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme