Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan vainoharhainen "psykopaatti", kun ahdistun kiusaamisesta?

Vierailija
10.09.2010 |

Näinhän mulle väitetään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten on?

Vierailija
2/3 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millainen on henkinen terveydetila sellaisella joka sua on "psykopaatiksi" ja vainoharhaiseksi haukkunut? Hmm..

Jätä omaan arvoonsa öykkäreiden mielipiteet. On normaalia ja tervettä että kiusaaminen ahdistaa. Sen ei kuulu olla normaalia arkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole mikään vainoharhainen psykopaatti..itse olin ekaluokasta asti koulukiusattu aina peruskoulun päättymiseen asti! pelkään myös että omat lapseni tulevat kiusatuksi..esikoiseni lähti tänä syksynä koulutielle ja hän on ainakin toistaiseksi pärjännyt ihan hyvin, itse tunnen pienetkin kiusaamiselta vaikuttavat asiat hyvin kiusallisiksi ja itsetunto heilahtaa hetkeksi pohjalle, sama homma toistuu, oli sitten minusta tai lapsestani kyse..ne kiusatuksi tulemisen tunteet kun palautuu mieleen välittömästi , niinkuin salama jostain alitajunnasta.. itse olen yrittänyt pärjätä niin ,että yritän ajatella millainen ihminen minä olen..pidän itseäni hyvänä ihmisenä ja hyvänä äitinä. se riittää..minä riitän itselleni ja minä riitän perheelleni.. muuta ei tarvitakkaan..minun ei tarvitse olla mikään muu kuin itse olen ja siten olonsa hyväksi tunnen....kolmen lapsen äiti 26vee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme