Onko Kinuskikissa ja Kakkukatri siskoksia?
Onko tietoa? Kovasti ovat samannäköisiä.
Kommentit (4)
mutta ei tietääkseni ole. Jossain muuallakin tälläisen keskustelun olen nähnyt ja siellä tultiin lopputulokseen että eivät ole siskoksia vaikkakin samannäköisiä, yhtälaihoja jne.
Yhtä anorektisia.tuskin itse syövät leipomuksiaan.
mutta ei tietääkseni ole. Jossain muuallakin tälläisen keskustelun olen nähnyt ja siellä tultiin lopputulokseen että eivät ole siskoksia vaikkakin samannäköisiä, yhtälaihoja jne.
Yhtä anorektisia.tuskin itse syövät leipomuksiaan.
Saavat siitä jotain kicksejä, kun itse malttavat jättää leimomuksensa syömättä.
Yhtä anorektisia.tuskin itse syövät leipomuksiaan.Saavat siitä jotain kicksejä, kun itse malttavat jättää leimomuksensa syömättä.
Anorektikon sairaassa mielessä se on voitto että ei syö. Kokkaaminen ja leipominen on kuitenkin niin ihanaa silloin, sitä istuu pöydän toisella puolella ihan Naantalin aurinkona kun pääsee katsomaan sitä että muut syövät ne tekeleet.