Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen paikka Raisio on lapsipeheille?

Vierailija
10.09.2010 |

Harkitaan muuttoa Turusta Raisioon, jossa olisi yksi kiva talo. Mutta minkälainen paikka Raisio - ja erityisesti Metsäaron, Ihalan seutu - on lapsiperheille?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta löytyy yksi iso MUTTA: yläkoulu, Vaisaaren yläaste, Suomen suurin jonne tungetaan kaikki kaupungin nuoriso. Mutta jos sen kestää, niin Raisio on erittäin ok.

Vierailija
2/7 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin, että tykkään. Olen kotona lasten kanssa ja kaikenmoista aktiviteettia löytyy päiviin. On Pihapiiriä (kunnan järjestämä), seurakunnan kerhoa, puistotätitoimintaa (MLL järjestää)...

Ihala on ainakin todella arvostettu ja rauhallinen alue :) Metsäarossa on parempaa ja vähän levottomampaa seutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta löytyy yksi iso MUTTA: yläkoulu, Vaisaaren yläaste, Suomen suurin jonne tungetaan kaikki kaupungin nuoriso. Mutta jos sen kestää, niin Raisio on erittäin ok.

Vaisaaren yläasteen maine on paaljon hurjempi kuin todellisuus.

Kun itse siellä olin ihan rauhallista oli. Kerran tai kaksi poliisit hakivat jonkun mutta väkimäärään nähden ei se ihmeellistä ole.

Vierailija
4/7 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myllyn niin varmaan ok.

Jos haluaa pitää kahta autoa, käydä Myllyssä niin ok.

Itse en voisi kuvitellakaan asuvani Raisiossa tai Kaarinassa. Raisio on vielä todella ruma kaupunki, ei siinä keskustassa ole yhtään mitään. Naantalikin on jo ihana vanha kulttuurihistoriallinen kaupunki, vaikkakin pieni.

Vierailija
5/7 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi kuvitellakaan asuvani Raisiossa tai Kaarinassa. Raisio on vielä todella ruma kaupunki, ei siinä keskustassa ole yhtään mitään. Naantalikin on jo ihana vanha kulttuurihistoriallinen kaupunki, vaikkakin pieni.

huomanneet että nämä jotka mollaavat jotain paikkaa eivät koskaan itse paljasta missä asuvat:)

Kyllä asun Raisiossa. Ja kyllä, onhan se keskusta ruma vieläkin mutta paljon on saatu vuosien kuluessa parannusta. Kun vanha verotoimisto puretaan niin alkaa jo näyttää hyvältä.

Vierailija
6/7 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palvelutovat lähellä ja leikkipuistot ovat hyviä.

Pihapirrin toiminta on todella mukavaa.

yläaste on tosiaan iso,mutta siihen mennessähän lapset ovat jo aikast isoja ja yleensä he eivät itse koe isoa koulua mitenkään huonona asiana.

Alakouluja löytyy useita joissa luokkakoot eivät ole mitenkään suuria.

Liikuntaharrastuksia on vähän jokaisennmakuun niin lapsille kuin aikuisillekkin.

Kyllä raisiossa pääsee myös lähelle luontoa kunhan ei jää Myllyyn tai keskustaan pyörimään.

Linja-Autolla pääsee helposti turkuun tai muihin lähikuntiin.

Vierailija
7/7 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen Raisio oli hyvä paikka, mutta nyt on huono kun täällä vetelehtii niitä itäisimmän aasian alueilta tulleita, eli Varsinais-Suomen Vantaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän