Perjantai ja siivouspäivä
Huomenta! Muilla samoja suunnitelmia? Mistä päästä sitä taas aloittelisi? Jos sitä tyhjentäisi astiapesukoneen ja viikkaisi pyykit ekaksi kun tuo tyttönen nukkuu vielä. Sitten jatkaisi jostain..
Inspiraatio on niin hukassa kuin olla voi eilen oli niin flunssanen olo ja lonkkakin vihoitteli. Jospa se tästä päivän mittaan
Kommentit (10)
Tarkoitus on eka ottaa lakanat sängyistä ja jättää peitot vähän löyhästi tuulettumaan. Tiskit on jo laitettu, pyykit voisi toiselta telineeltä viikata ensin ja toiselta vasta illalla kun eivät varmaan ole vielä kuivat.
Sitten kerään irtotavarat lattialta. Jos ehdin vielä ennen lapsen uniaikaa, imuroin, muuten lapsen herättyä vasta. Sitten pesen lattiat ja lopuksi mennään lapsen kanssa suihkuun ja minä pesen samalla kylppärin. Niin ja lakanat pitää laittaa jossain välissä, sekä tämän päivän ruoka.
IHana sitten kun on sauna illalla, ah! Aika raskas päivä perjantai on kun on tuo vuosikas ja rv29, mutta meneehän se ja siisti koti on niin mukava. :)
tuo kylppäri meinasi unotua multa. No olis tuo meidän ekaluokkalainen tieten muistuttanut. Olen luvannut että pestään se yhdessä. On kova poika touhuamaan.
Ap
nyt on tavarat kerätty lattioilta ja lakanat otettu sängyistä. Pyykeistä kuivuneet on viikattu ja pistetty kaappeihin. Seuraavaksi sitten imurointi..
3
perjantaina yritän sitten mahdollisuuksien mukana kokkailla jotain väähn parempaa ja enemmän aikaa vievää. Inhoan imuroimista yli kaiken!!!!!
Jaksais vaan alottaa jostain päästä, alkuraskaus menossa ja väsymys sekä "hajut" joka puolella vie voimat..heh. Mutta kai se on pakko vaan aloittaa vaikka kans siitä tiskikoneen tyhjennyksestä!
Alkuraskaus oli mulla tässä tokassa raskaudessa iha hirveä, en oksentanut kovin paljon mutta olin jatkuvasti aivan käsittämättömän järkyttävän pahoinvoiva ja kuolemanväsynyt. Onneksi se meni ohi! Nykyään on enää aamuisin kevyttä kuvoa.
Heh, kannattaa siivota kun löysin miehen hukkaamat yhtiövastikepaperit. :D
3
meilläkin aina saksia kummasti löytyy. viikollahan niitä ei ole "missään".
Täällä oli pieni erätauko kun kaksi neitiä otti yhteen tuomarointia siis
Ap
Onnea kummallekin odottajalle!
Samoin kynsileikkurit meillä.
Nyt on sit imuroitukin, pistin luutut pyykkikoneeseen pyörimään ja nyt syödään lounas. Sitten tyttö unille ja itse pesen lattiat. Ai juu ennen sitä pitää laittaa ne lakanat, ei oo muuten missä nukuttaa lasta.
Kiviäkin kiinnostaa. :D
3
Kivaa. Nyt voidaan sitten ottaa rennosti loppupäivä ja lähteä vaikka ulos. :)
3
en tiedä kauan toi lapsi viihtyy telkkarin edessä joten heti pitäs alkaa hommiin... mäkin voisin tyhjentää tiskikoneen eka