Olisitko itse kuumaa valuuttaa sinkkumarkkinoilla?
Tuli mieleen tuosta vastaavasta ketjusta, kun kuvailette että jotkut tulevat välillä yrittämään miehiänne vaikka istuisitte vieressä. Millaisia itse olette, käykö ikinä toisin päin?
Mä olisin, ainakin sänkyseuraksi - olen kaunis ja ihan nimeäkin saanut taiteilijatar,mutta kolme lasta voisivat hieman tässä asiassa hidastaa...
Kommentit (15)
puhelemaan tai kehumaan ulkonäköä. Ihan normaalin näköinen olen omasta mielestäni. Ehkä olen jotenkin helposti lähestyttävä?
ihan suosittu... enkä usko, että olen pahemmin rupsahtanut
No minä olen kuumaa kamaa sinkkumarkkinoilla...viisikin ehdotusta jo tullut kk sisään :D
mä olisin vaan liian laiska lähtemään enää radalle
Pysyvää parisuhdetta olisi todella vaikeata löytää etenkin lasten takia.
siksi ajatuskin sinkuksi joutumisesta kammottaa.
En ollut kuumaa kamaa edes parikymppisenä, ja nyt neljääkymppiä lähestyvänä kolmen lapsen äitinä vielä vähemmän. Mutta onneksi olen kuitenkin fiksu ja muuten mukava :).
monen mielestä olen hyvin kaunis. ainakin niin sanovat. Mä olen aika tavallinen pukeutumiselta, sporttinen..hmm.. hoikka..vaalea..
Ei mua kauheesti isketä.
Jos tapailen jotain tyyppiä se kestää pari kuukautta. Kunnes saan ymmärtää,että minusta on haluttu vain seksiä. Koskaan lastani ei ole haluttu nähdä, siis nämä muutamat treffikumppanit.
ulkonäön perusteella. Monta poikaystävää olenkin saanut sillä tavalla, että ollaan oltu samassa seurueessa ja mies on huomannut mun sisimpäni ja jos ulkokuori ei niin paljon merkkaa.
Mutta jos lähdetään likkojen kanssa baariin, ei kukaan tule mua ikinä hakemaan tanssimaan.
Onneksi ei tarvikaan. Baarissa on hauskaa muutenkin, kun sen kerran, 2 käyn ja avioliitto voi hyvin.
hyi helevetti, 100 kg ! Sinussa on noin 50 kg sitä ihteään !
Anteeksi vaan, mutta nyt tulee oksu !
ja olen jo nytkin vaikka olen naimisissa.
hyi helevetti, 100 kg ! Sinussa on noin 50 kg sitä ihteään ! Anteeksi vaan, mutta nyt tulee oksu !
Mene siis vittuun mun ketjusta!
t. ap
Mutta haluankin jotain muuta kuin sitä tavallista. En innostu yhtään siitä, että miehet kuolaavat perääni. Haluan löytää täsmänä hyvän ja kunnollisen, kiltin ja ihanan miehen. Näen punaista, kun kaikki sikamiehet on ensimmäisenä kimpussani, jos joskus kerran vuodessa menen baariin ilman kavereita turvanani.
Mun pitäis varmaan netistä etsiä se täsmäkumppani, jolla on oikeat arvot.
Olen saanut tarpeekseni "baarien kunkuista". Kunnolliset ja kiltit eivät uskalla mua lähestyä ja tuskin edes käyvät baareissa, joten...
Vartalo on kunnossa, kiinteä ja urheilullinen. Mahassa ei synnytykset näy. Nassukin on rypytön ja freesi. Ja ennen kaikkea itsevarmuus on lisääntynyt, joten loistava luonteenikin tulee paremmin esiin, MUTTA rintani ovat menneet imetysten myötä täysin. Eli topatuilla liiveillä voin hämätä vaatteet päällä, mutta alla on sitten kaksi pienenpienenpientä ohuenohutta läpyskää:(
yleensä mua lähestyy pönkkömahaiset haisevat ukot tai jotkin tietokonenörtit, jotka esittää.
Plaah.