Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä niin haluaisin seuraavaa:

Vierailija
09.09.2010 |

(oon vaan niin estoinen, ettei ikinä luonnistu minulta oikeasti, vaikka luulen että mies tykkäisi)..

Puen suihkun jälkeen kylppärissä ylleni jonkun todella naisellisen ja seksikkään sukkanauha-alusasun. Mies istuu okkarin nojatuolissa lukemassa..menen hänen eteensä kylpytakissa, avaan takin ja alan hieroa itseäni n.2. metrin päässä miehestä. Hieron rintojani, haaroväliäni kiusoittelevasti, istun hänen eteensä toiselle nojatuolille jalat auki ja ryhdyn tyydyttämään itseäni kiusoitellen. Teen sitä niin kauan antamatta hänen tehdä muuta kuin katsella, että olemme nääntyä halutukseen kumpikin. Sen jälkeen päästämme halut valloillemme ja siirrymme sohvalle....

Plääh, olen ihan liian estoinen tähän, vaikka tästä unelmoin joka päivä salaa ja toivon uskaltavani joskus! :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman kiihottavaa. Oikeesti. Vaatii varmaan muutaman siiderin ja sit lähtee.

M 34

Vierailija
2/3 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tehdään noin lähes joka päivä, joskus parikin kertaa päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuohon nyt paljoa vaadita. Pitäs olla arkipäivää normisuhteessa. Mut osta strapon ja nussi ukkokullalta estot narikkaan... Se on todellista rakkautta!