Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

34 000e vuodessa, onko tämä normaali

Vierailija
09.09.2010 |

tulo? Hoitoalalla olen, tykkään työstäni mut palkka huono.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitaja ja päivätyö. Palkkaus on kyllä todella syvältä, vaikkakin työ erittäin mielekästä.

Vierailija
2/7 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväduunissa ilman ilta ja vkl lisiä niin palkka vuodessa n. 28 000 ehkä muutama satanen päälle.

Kuussa jää käteen n. 1500 ja rapiat.

Oma äiti elää pienemmällä palkalla joten olen kohtuullisen tyytyväinen mutta työolot saisivat olla paremmat, kiirettä pukkaa ja vuoroissa on vajausta jne jne joten tuntuu ala hieman aliarvostetulta. Varsinkin kun puhutaan että anestesiatyössä (siis missä olen) ihmishenki on kirjaimellisesti siinä omissa käsissä. Vaikka on lääkärit "pää"vastuussa niin hoitaja se on joka siinä nukutetun potilaan vieressä kykkää ja jonka täytyy osata heti toimia jos jotain sattuu. Lääkäri tulee sitten paikalle kun siitä ehitään ilmoittamaan mutta voipi olla liian myöhäistä jos ei ole hoitaja toiminut oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa

siis sen takia vaan kommentoin tota "vaativuutta" suhteessa palkkaan koska joku kommentoi sitä että se olisi "kova" tai "hyvä" palkka.

Ei oo ihan sama olla siivoja tai postissa tai jossain muussa "duunari" ammatissa.

Tosin niissäkin joissain voi olla paremmat vuositulot kun meikäläisellä...

Vierailija
4/7 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vielä ikälisiä kertynyt. Olen yksityisellä ja palkka on 2250e/kk plus tietty iltalisät. viikonloppuja ei ole. Eipä houkuta sairaanhoitajaksi lukea, jos siirtyy kunnalliseen, palkka taitaa laskea tai pysyä samassa... ja jos nousisi, niin aika kauan saa tehdä töitä että kuittaa sen 3,5vuoden aikana opiskellessa menetetyt tulot!

Vierailija
5/7 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväduunissa ilman ilta ja vkl lisiä niin palkka vuodessa n. 28 000 ehkä muutama satanen päälle. Kuussa jää käteen n. 1500 ja rapiat.

mun vuositulot on 27000, eli 2250e/kk ja käteen jää melkein 1800e. Ja sain nyttekkin palautuksia!

Vierailija
6/7 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähihoitajana mulla jäi noin 29 000,

sama vika tykkään työstä mutta eipä sitä paljon rahallisesti arvosteta.

Vierailija
7/7 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus mikä palkka!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan