Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun myyt käytettyä tavaraa

Vierailija
09.09.2010 |

miten hinnoittelet tuotteen? Kyseletkö turuilla ja toreilla paljonko siitä voisi saada ja laitat suurimman summan mitä joku kehtaa ehdottaa maksimoidaksesi "voiton"?

Vai ajatteletko että tavara on jo sinulle tarpeeton ja laitat sille "sopivan" hinnan? Sopivalla tarkoitan hintaa millä pääset tavarasta eroon mahd. nopeasti.

Ihmetyttää vaan nämä "Paljonko näistä vois pyytää?"-kyselyt. Muuallakin kuin täällä. Itse olen myynyt autojakin ihan pilkkahinnalla vain päästäkseni nopeasti niistä eroon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä tavara kuitenkin menisi kaupaksi. Lasken sitten vaikka hintaa hetken päästä jos ei ostajia tunnu löytyvän.

Vierailija
2/7 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin millä hinnalla itse voisin kyseisen tavaran ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haen kyllä hyvää hintaa mutten mitään kiskurihintaa...

Esim. kosteussuojattu haalari -> pieni, eli meille tarpeeton -> en silti laita sun määritelmän "sopivaa" hintaa eli mahd. nopeasti eroon. Jos sille laittaa euron, niin voi laittaa sekkarikellon pyörimään koska se lähtee... Mutta me tarvitaan se raha, mitä siitä kohtuudella voi saada, muutama kymppi. Niillä rahoilla ostetaan sitten lapselle uudet talvikengät tms.

Vierailija
4/7 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aina millä tän ostaisin jos tarvisin. Ja sillä ne on menneetkin.

Vierailija
5/7 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aina millä tän ostaisin jos tarvisin. Ja sillä ne on menneetkin.

tai ehkä vielä halvemmaksi. Jos mietin että voisin itse maksaa tästä 10 euroa, hinnoittelen sen 8 euroon.

Silloin kun käyn esim kirpparilla myymässä, mikään ei olisi sen ihanempaa kun tulla kahta kättä heiluttaen kotiin.

Jos pyytää liikaa, jää myymättä ja se ei ainakaan tarkoitusta palvele.

Mä olen aina jemmannut muovipusseja. Käytän kaupan hedelmäpusseja roskispusseina, kun ei paljoa kierrätysten jälkeen roskaa tule. Otan sitten näitä meille tarpeettomia muovipusseja mukaan kirpparille ja tänä kesänä löytyi kasasta pusseja, jotka olivat haperoituneet pilalle.

Jos liikaa jemmaa tavaraa, jolla ei tee mitään, voi käydä näin.

Vierailija
6/7 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulkeutuneet kohteet ja siitä ne joissa on tullut kauppoja. Sieltä otan jonkin keskihinnan.

Vierailija
7/7 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saan sen kohta kantaa takaisin kotiin. myyn kaiken.

eikä se sitä tarkoita, että toppapuku eurolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi