Minulla on kaksi au-lasta kolmen omani lisäksi eikä vaimoni tiedä asiasta. M36
Toinen naisista on lukion fysiikan opettaja, jonka mies on steriili ja toinen parisuhteessa, mutta halusi lapsen silti MINUN kanssani.
Kommentit (22)
Muista olla ahkera ja kerätä kersoillesi hyvät perinnöt.
Eli minun ei tarvitse jakaa perintöäni kuin kolmen lapseni kanssa, jotka ovat syntyneet avioliitossa. Ja vein vaimoni mökille 3 kuukaudeksi eristyksiin hedelmöittämistä varten, ettei minun tarvitse tehdä dna-isyystestiä.
M36
Au-lasteni virallinen isä on naisten aviomiehet. Eli minun ei tarvitse jakaa perintöäni kuin kolmen lapseni kanssa, jotka ovat syntyneet avioliitossa. Ja vein vaimoni mökille 3 kuukaudeksi eristyksiin hedelmöittämistä varten, ettei minun tarvitse tehdä dna-isyystestiä.M36
Käsittääkseni biologiset lapset voivat vaata perintöoikeutta.
Eli minun ei tarvitse jakaa perintöäni kuin kolmen lapseni kanssa, jotka ovat syntyneet avioliitossa. Ja vein vaimoni mökille 3 kuukaudeksi eristyksiin hedelmöittämistä varten, ettei minun tarvitse tehdä dna-isyystestiä. M36
Ja vein vaimoni mökille 3 kuukaudeksi eristyksiin hedelmöittämistä varten, ettei minun tarvitse tehdä dna-isyystestiä.
sekä jättää nuuskan vähemmälle hedelmöittämisen ajaksi?
Eli en ole pettänyt vaimoani koskaan. En ole koskaan tavannut au-lapsiani enkä haluakaan. Myöskään he eivät halua olla kanssani missään tekemisissä. Toimin vain siittäjänä. Käyväthän jotkut hedelmöityshoidoissa, mutta se on kallista puuhaa.
Kaikki kolme aviolittolastani ovat saaneet alkunsa ensimmäisestä kierrosta ilman ehkäisyä, enkä silloin käyttänyt nuuskaa.
M36
Minusta nuo au- lapset ihan ok, olettehan ne yhteisellä sopimuksella naisten kanssa tehneet. Mutta petos tässä onkin tuo vaimolta salaaminen.
Jollain tasolla ajattelet lapsiasi ilmeisen usein kuitenkin vai miksi kirjoitat tänne.?Kaipaisitko sittenkin jotain enemmän?
Mitä jos jonain päivänä joku tunnustetuista lapsistasi kohtaa ei tunnustetun ja rakkaus leimahtaa.Sun ja näiden äitien vuoksi lapsi raukat saattaa joutua sisäsiittoiseen suhteeseen ja saada jopa lapsia.Järkyttävän itsekästä.
Minusta nuo au- lapset ihan ok, olettehan ne yhteisellä sopimuksella naisten kanssa tehneet. Mutta petos tässä onkin tuo vaimolta salaaminen.
Yhdentekevää mulle, mitä heille kuuluu. Aviolittoni ja siitä syntyneet lapset ovat sen sijaan se, johon panostan.
M36
ei merkitse sinulle mitään. Toivon sinulle paskaista loppua.
nimim. tiesin jo pienenä, että isäni ei ollut isäni vaikka se kerrottiin minulle vasta 18-vuotiaana ja se on ollut kova paikka.
älä ihmettele, jos se ei kestä. Rehellisyys ja avoimuus ovat ne raaka-aineet, joilla hyvä suhde tehdään. Jos suhteessa on piilottelua, niin se ei voi koskaan olla niin hyvä kuin sillä olisi mahdollista olla. Suhde on silloin ikuisesti pinnallinen.
älä ihmettele, jos se ei kestä. Rehellisyys ja avoimuus ovat ne raaka-aineet, joilla hyvä suhde tehdään. Jos suhteessa on piilottelua, niin se ei voi koskaan olla niin hyvä kuin sillä olisi mahdollista olla. Suhde on silloin ikuisesti pinnallinen.
Yhdessä ollaan, kunnes kuolema meidät erottaa. Tämä on papin lausuma aviolittovalassa.
M36
ja uskon, että se on hyvä ja rakastava suhde. Mutta jos ihminen valehtelee, niin suhde aina jää pinnalliseksi tietyiltä osin.
Yhdessä ollaan, kunnes kuolema meidät erottaa. Tämä on papin lausuma aviolittovalassa. M36
Yhdessä ollaan, kunnes kuolema meidät erottaa. Tämä on papin lausuma aviolittovalassa. M36
Entä avoin? Avoimuus on yksi avioliiton kulmakivistä myös. Kuten luotettavuuskin.
Vaimo sanoi, ettei se häntä hetkauta millään tavalla. Hänelle on pääasia että olen meidän yhteisille lapsille yhtä rakastava ja huolehtiva isä kuin ennenkin. Hän myös sanoi,että häntä eivät muut lapset kiinnosta tippaakaan ja sanoi mulle että voin käydä vaikka tappamassa ne au-lapset, jos ne alkavat mieltä painamaan. Eivät paina. Sen voin vakuuttaa.
Lisäksi lupasin paloitella kuoliaaksi kaikki meidän perheen vihamiehet ja vaimo tokaisi siihen että on ylpeä musta. Turhaan te tätä ketjua enää nostelette, huorat.
M36
niin isä on automattisesti aviomies.
Ja sinulla ei ole mitään oikeuksia vaatia isyyskokeita vaikka haluaisisit