Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä itselläsi oli päällä kun kohtasit miehesi 1990-luvulla?

Vierailija
09.09.2010 |

Minulla oli mustat suorat housut, mustat kävelykengät, kireä napapaita ja sen päällä itse virkattu erittäin lyhyt liivi, samettinen kaulapanta.

Aika hehkeä misu ;) .

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä, ja viikonloppuna oli töissä aina vapaa vaatetus (viikolla piti pingottaa jakku-linjalla). Mies oli siellä viikonloppuisin töissä.

Vuosi oli 96, maa ei ollut Suomi.

Vierailija
22/31 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta minihame, oranssi sametti(jäljitelmä)paita, mustat sukkikset joissa oransseja kuvioita, paksupohjaiset mustat kengät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten jotku voi muistaa?

En voi unohtaa ensimmäistä yhteistä iltaamme. Me kylläkin aloimme sitten seurustella käytännössä heti.

Ehkä olen mieheni aiemminkin jossain nähnyt samasta kaupungista kun olemme, mutta sitä en tietenkään muista.

Vierailija
24/31 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten miehellänikin:)

Vierailija
25/31 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli useita.

Mitä ihmeen liivejä näillä tyypeillä on ollut päällään?!?

Huh

Vierailija
26/31 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun 1. kerran kohdattiin mustat jazz-housut + keltainen "vaarinpaidan" mallinen paita, alla jumppatoppi. Olin tulossa jumpasta :).

Kun alettiin seurustelemaan siitä muutaman päivän päästä (1. treffit), mustikansininen empiremallinen mekko joka melkoinen tissien näyttelymekko :) ja musta pitsinen virkattu takki.

Vierailija
27/31 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kaula-aukossa oli lisäksi jotain ankeita ja haalistuneen näköisiä muovipaljetteja. Jalassa mustat, suorat housut, kengistä ei mitään hajua, eli jotkut mitäänsanomattomat mustat varmaankin. : )

Vierailija
28/31 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten jotku voi muistaa? meinaan ett jos tapas miehensä ekan kerran töissä, tyyliin käveli ohi tms. ett ei niiku mitenkään kiinnitä huomiota, ja sit rakastuu joskus tyylii parin vuoden päästä, miten voi muistaa mitä oli päällä semmosena päivänä mitä ei ees muista millo se oli :0

Vierailija
29/31 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkut ja kukikas villapaita

Vierailija
30/31 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1993

Vierailija
31/31 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet olkaimet, ylhäältä tyköistuva ja lantiolta leveni, pituutta johonkin polven yläpuolelle. Kankaassa kaksi kerrosta: päällä läpikuultavaa vaaleansinistä, pohjakankaassa perhosia.

Itse en olis muistanut, mutta miehelle jäi mieleen :-)