Mitä itselläsi oli päällä kun kohtasit miehesi 1990-luvulla?
Minulla oli mustat suorat housut, mustat kävelykengät, kireä napapaita ja sen päällä itse virkattu erittäin lyhyt liivi, samettinen kaulapanta.
Aika hehkeä misu ;) .
Kommentit (31)
Musta minihame, oranssi sametti(jäljitelmä)paita, mustat sukkikset joissa oransseja kuvioita, paksupohjaiset mustat kengät
miten jotku voi muistaa?
En voi unohtaa ensimmäistä yhteistä iltaamme. Me kylläkin aloimme sitten seurustella käytännössä heti.
Ehkä olen mieheni aiemminkin jossain nähnyt samasta kaupungista kun olemme, mutta sitä en tietenkään muista.
Mullakin oli useita.
Mitä ihmeen liivejä näillä tyypeillä on ollut päällään?!?
Huh
kun 1. kerran kohdattiin mustat jazz-housut + keltainen "vaarinpaidan" mallinen paita, alla jumppatoppi. Olin tulossa jumpasta :).
Kun alettiin seurustelemaan siitä muutaman päivän päästä (1. treffit), mustikansininen empiremallinen mekko joka melkoinen tissien näyttelymekko :) ja musta pitsinen virkattu takki.
Siinä kaula-aukossa oli lisäksi jotain ankeita ja haalistuneen näköisiä muovipaljetteja. Jalassa mustat, suorat housut, kengistä ei mitään hajua, eli jotkut mitäänsanomattomat mustat varmaankin. : )
miten jotku voi muistaa? meinaan ett jos tapas miehensä ekan kerran töissä, tyyliin käveli ohi tms. ett ei niiku mitenkään kiinnitä huomiota, ja sit rakastuu joskus tyylii parin vuoden päästä, miten voi muistaa mitä oli päällä semmosena päivänä mitä ei ees muista millo se oli :0
Ohuet olkaimet, ylhäältä tyköistuva ja lantiolta leveni, pituutta johonkin polven yläpuolelle. Kankaassa kaksi kerrosta: päällä läpikuultavaa vaaleansinistä, pohjakankaassa perhosia.
Itse en olis muistanut, mutta miehelle jäi mieleen :-)
Olin töissä, ja viikonloppuna oli töissä aina vapaa vaatetus (viikolla piti pingottaa jakku-linjalla). Mies oli siellä viikonloppuisin töissä.
Vuosi oli 96, maa ei ollut Suomi.