Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako päivää olet ollut pois työstä

Vierailija
09.09.2010 |

lapsen sairauden takia viimeisen vuoden aikana?

Entä lapsen toinen vanhempi?

Suunnilleen...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset jo teinejä...

Vierailija
2/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vihrealanka.fi/node/517

liittyy siis tähän aiheeseen.

Minä olen nyt ollut viimeisen vuoden kotona, mutta kun lapset oli viimeksi hoidossa, meilläkin sairastettiin joku tauti ainakin kerran kuussa. Siitä tuli aina vähintään pari päivää kotona olemista. Sitten usein sairastuin itse. Puoliso ei voi jäädä kotiin, koska ei ole lasten huoltaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerran lähdin puoliltapäivin kotiin, kun lapsi oksensi koulussa.

Oman sairauden takia olen ollut yhden päivän.

Mies on ollut kai saman verran, yritetään jakaa aika tasan näitä. Meillä kaksi alle 10-vuotiasta lasta.

Vierailija
4/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan pari päivää.

Mummokin on hoitanut osan.

Sairaana on ollut 4-vuotias tai 11-vuotias, erikseen tai samaan aikaan.

Vierailija
5/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 0. Lapsen sairastaessa mies viimeisteli väitöskirjaansa.

Vierailija
6/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan älyttömästi, kolme lasta, pienin aloitti viime syksynä päiväkodissa ja esikoinen koulussa, eli molemmat totutteli uuteen viruskantaan Ja keväällä vielä kaksi nuorempaa veti sellaisen vesirokko, ihotulehdus, korvatulehdus, vatsatautiputken.. enemmän oon minä ollut kotona, koska pystyn tekemän töitäni lähes täysipainoisesti kotoa käsin eli osallistumaan kokouksiin yms.

Vierailija
7/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset yli 10v

Vierailija
8/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairas, enkä ole huoltaja. Eikä tästä ole kukaan tullut tupisemaan.

Vierailija
9/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni (3 kpl) ovat olleet hyvin terveitä, vaikka ovat aloittaneet päiväkodissa vasta viime syksynä. Olen kokonaisuudessaan ollut ehkä 3 päivää pois töistä ja mieheni saman verran. Meillä jää kotiin se kumman on helpompi kunakin päivänä jäädä tai joskus vaihdamme lennossa niin, että kun menen iltavuoroon mieheni tekee puolikkaan päivän töissä ja muut etänä kotona.

Vierailija
10/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan älyttömästi, kolme lasta, pienin aloitti viime syksynä päiväkodissa ja esikoinen koulussa, eli molemmat totutteli uuteen viruskantaan Ja keväällä vielä kaksi nuorempaa veti sellaisen vesirokko, ihotulehdus, korvatulehdus, vatsatautiputken.. enemmän oon minä ollut kotona, koska pystyn tekemän töitäni lähes täysipainoisesti kotoa käsin eli osallistumaan kokouksiin yms.

Vierailija
11/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvataan että 6 ja mies 10.

Mies tosin on tehnyt töitä kotona (illalla yöllä), joten ei ole varsinaisesti ollut töistä pois (normaalisti siis tekee työt työpaikallaan).

Itse olen usein ollut kätevästi itsekin sairaana jo valmiiksi (useita kuukausia), joten lapsen takia ei ole tarvinnut ottaa siten lisää poissaolopäiviä. Esim. lasten vesirokkoviikot parantelin samalla jalkaani kotona.

Ihan hitsisti sairastettiin viime vuonna useiden kotihoitovuosien jälkeen.

Vierailija
12/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies jotain 3-6 päivää

Vierailija
13/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä parikymmentä. Mies pari päivää.

Alle 10-vuotiaita lapsia kaksi.

Vierailija
14/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi alle 10-vuotiasta, ei ihan pikkulapsia enää.

Vierailija
15/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistelisin että kaksi päivää ollaan oltu kumpikin lapsien sairauden takia kotona. Mutta samalla teki kumpikin etätyötä kotona sen minkä pystyi, niin en ole varma lasketaanko tämä?

Vierailija
16/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi meillä sairaspäiviä tosi paljon tänä vuonna, koska kuopus on sairastanut tänä vuonna 9 flunssaa.. Ja jos karkeasti lasketaan, niin sairaspäiviä olisi keskimäärin 27, vaikka useat noista ei mennyt ohi kolmessa päivässä, mutta kun vähennetään viikonloput. Tähän vielä esikon sairastelu, yleensä eri aikaan, ehkä noin 6 päivää.

Onneksi on työtön mummo! :)

Vierailija
17/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat lapset päiväkodissa, mutta perusterveitä lapsia - ei koskaan korvatulehduksia, vesirokkokin meni aika helposti ohi, flunssista selvitään yleensä pikku nuhilla.

Vierailija
18/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä

Vierailija
19/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä syksynä (tyttö oli viikon pois hoidosta enterorokon takia mutta 2,5 päivää pystyin tekemään etätöitä, onneksi oli vain itseopiskeluja tehtävänä). Mies ei ole ollut ollenkaan.

Meillä ei tyttö ole tuota rokkoa lukuunottamatta ollut melkein pariin vuoteen yhtään päivää pois hoidosta sairauden takia.

Vierailija
20/23 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies aika monta, varmaan 10ainakin. Ja ihan vaan yhdestä lapsesta. Ihme pöpömagneetti.

Meillä miehen on "helppo" jäädä pois töistä, sen työt ei karkaa tai kuole mihinkään vaan odottaa kiltisti sen paluuta. Mulle tarviis aina hommata sijainen. Siksi meillä aina mies on se, kumpi jää kotiin.

Ja muutenkin ehkä mies on kipeällä lapselle mieluisampi hoitaja, meillä kun isi on ykkönen.