Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi alakoulun opettaja?

Vierailija
09.09.2010 |

Oletko tietoinen miten naiset kuolaavat miehesi perään vanhempainilloissa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei oo alakoulun opettaja, mutta mä oon aina ihmetellyt, miksi kaikki miesopettajat näyttävät samalta. Niillä on kalju, isot rillit, paksut huulet, keskikokoinen möhömaha, nuhjaantunut pikkutakki ja kapealahkeiset mutta perseestä löysät farkut. Musta ne on vastenmielisen näköisiä.

Vierailija
2/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on opettaja alakoulussa. Ikinä en ole ajatellutkaan että naiset hänen peräänsä vanhempainilloissa kuolaisivat.. :D Mielestäni mies ihan komeakin, sopusuhtainen, urheilee, tumma, pitkä.

Ja eipä minulle kuulu vaikka kuolaisivatkin, naisten oma asiahan se on. Tuskin mieheni siihen mukaan menee :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epämiehekkäitä hippulihiiriä. Aineenopettajilla onkin jo testosteronia enemmän.

-ope

Vierailija
4/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minun lapseni opettaja. Huh mikä herkku.

Vierailija
5/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan boheemi, hoikka, urheilullinen, musikaalinen, ah!

Tosin oma miehenikin on samanlainen...

Vierailija
6/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kuolataanko sen perään. Lounaskutsuja sille ainakin on joskus joiltakin mutseilta tullut.

Vierailija
7/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kuolataanko sen perään. Lounaskutsuja sille ainakin on joskus joiltakin mutseilta tullut.

Vierailija
8/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on entinen sm-tason urheilija ja sen kyllä kropasta huomaa. Luonteeltaan ehkä maailman mukavin ihminen. Ja kasvoiltaan ja hiuksiltaan söpö. Luokan tytöt ja äidit ovat kaikki varmaan melko lääpällään...

Nuoremmat luokanopepojat voivat olla todella kuumaa kamaa. Ne on ne vanhemmat, jotka on kaljuja mahansa kanssa. Niinkuin kaikissa ammattiryhmissä... Mutta luokaopeiksi hakeutuu usein humaaneja, mukavia monilahjakkuuksia (taide, musiikki, urheilu, kädentaidot...)

Vierailija
9/9 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään heistä ei kuitenkaan ole niin hyväkroppainen, hyvännäköinen, fiksu ja ihana kuin minä, joten en ole tippaakaan huolissani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi