Miksi monet vegaanit on kauheita läskejä?
Siis tosi läskejä, ei mitään pullukoita.
Kommentit (42)
minkätahansa ruokavalion noudattajista. Miks ylipäätänsä ihmiset on läskejä, syö enemmän kun kuluttaa? Daa.
Päin vastoin monet niistä on minusta liiankin kuivia. Arvaan, että läskit vegaanit (jos sellaisia oikeasti on) on niitä jotka kuvittelee että vegaaniksi tulemiseen riittää se ettei syö eläinperäistä, mutta sen sijaan vedetään kaikenlaista huonoa hiilaria. Koska kasvissyönti on nuorten keskuudessa kai lisääntynyt (?), niin voisin kuvitella että samalla on lisääntynyt myös piittaamattomien tai tietämättömien kasvissyöjien määrä. Huono kasvissyönti voi kyllä oikeasti olla hirveän huono asia terveydelle, nimimerkillä kasvissyöjä itsekin. Esim. sellainen missä syödään lautaselta iso läjä valkoista makaronia, vehnäjauhokastike ja vähän jotain vihanneksia. Ei ei ja vielä kerran ei.
olla ruoan ystävä. Kun kaikkia ei kiinnosta olla laiha, vaan nauttia elämästä. Veganismi tuskin siihen liittyy.
Päin vastoin monet niistä on minusta liiankin kuivia. Arvaan, että läskit vegaanit (jos sellaisia oikeasti on) on niitä jotka kuvittelee että vegaaniksi tulemiseen riittää se ettei syö eläinperäistä, mutta sen sijaan vedetään kaikenlaista huonoa hiilaria. Koska kasvissyönti on nuorten keskuudessa kai lisääntynyt (?), niin voisin kuvitella että samalla on lisääntynyt myös piittaamattomien tai tietämättömien kasvissyöjien määrä. Huono kasvissyönti voi kyllä oikeasti olla hirveän huono asia terveydelle, nimimerkillä kasvissyöjä itsekin. Esim. sellainen missä syödään lautaselta iso läjä valkoista makaronia, vehnäjauhokastike ja vähän jotain vihanneksia. Ei ei ja vielä kerran ei.
Tosin pitkän ajan kuluessa mäkin oon ravitsemusasiat oppinut. Koulussa olis syytä opettaa enemmän ravitsemusasioita. Ja huom. se ei ole opettamista, että väitetään, että kasvissyöjä ei voi saada kaikkea tarpeellista ruuasta.
jokunen vuosi sitten pari vuotta kasvissyöjä. Tuona aikana paino nousi 10 kg. Kun aloin taas syömään lihaa, putosivat nuo 10 kg ilman yrittämistä.
jokunen vuosi sitten pari vuotta kasvissyöjä. Tuona aikana paino nousi 10 kg. Kun aloin taas syömään lihaa, putosivat nuo 10 kg ilman yrittämistä.
voisin kuvitella, ettet osannut koostaa ruokavaliotasi oikein. En väitä tietäväni, tämä on pelkkä arvaus.
Tiedän erään naisen, oltiin samoissa juhlissa missä oli ruokailu, otti niin ison annoksen ruokaa, että olin pyörtyä ja on tosi pulskassa kunnossa.Ja ovatko vielä motoristia, ainakin tämä on.
kokenut silloin kun söin tosi paljon raakaravintoa. Oli tosi kevyt ja raikas olo, ja hassua kyllä näin nykypäivän vinkkelistä harmitti se ettei oikein ollut ikinä nälkä tai hinku syödä. Sitten tuli työkiireet ja lapsi, enkä uskaltanut lapsen kanssa poiketa normimallista, rupesin esim. syömään taas lihaa ja lihoin melkein 10 kg. Nyt koetan palata pikku hiljaa lähemmäs tuota, mutta usein arki jyrää kaikki hienot aikomukset paloitella ja raastaa ja tehdä sellaista ruokaa että kaikki perheenjäsenet syö.
ruokiin saadakseen ne maistumaan joltakin. tai puputetaan salaattia ja sitten illat ahmitaan suklaata. Nähty on jo monta kertaa
Jos olet vielä linjoilla, niin olis mielenkiintoista kuulla sun vastaus mun näkemykseen siitä, että sä tod. näk. söit aika väärin. Mitä oot mieltä?
Terv. 10
No onko ihme, kun tunkevat rasvaa hillittömät määrät ruokiin saadakseen ne maistumaan joltakin. tai puputetaan salaattia ja sitten illat ahmitaan suklaata. Nähty on jo monta kertaa
laitetaan kasvisruokaa, koska useimmissa kasviksissa on rasvaa aika vähän.
Pelkillä salaateillahan ei varmasti kukaan pärjää, parempi on syödä täyttävämpää.
ravitsemusasioista muutenin. Käyttävät paljon soijaa, papuja, siemeniä, merilevää, erilaisia kasviksia jne.
Mä en tunne kuin hoikkia tai laihoja vegaaneja.
ravitsemusterapeutilla ennen kasvissyönnin aloittamista ja noudatin hänen ohjeitaan..
Jos olet vielä linjoilla, niin olis mielenkiintoista kuulla sun vastaus mun näkemykseen siitä, että sä tod. näk. söit aika väärin. Mitä oot mieltä?Terv. 10
ravitsemusterapeutilla ennen kasvissyönnin aloittamista ja noudatin hänen ohjeitaan..
Jos olet vielä linjoilla, niin olis mielenkiintoista kuulla sun vastaus mun näkemykseen siitä, että sä tod. näk. söit aika väärin. Mitä oot mieltä?Terv. 10
Nauttivatko he jotain koskemattomuutta? Sama juttu Vihreän liiton kanssa. Kovin on herkkänahkainen siipi...
Tedän kyllä monia ihan normaalipainoisia ja toisaalta myös alipainoisen näköisiä vegaaneja, joten eipä voi yleistää. Ruokavalion kun voi koostaa niin monella tapaa.