Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä mä rikon kaikkia sääntöjä jotka ovat mun mielestä typeriä

Vierailija
09.09.2010 |

Se on omaa typeryyttänne ja pelkuruuttanne, että ette itse tee niin. Se ei ole mun ongelma. Ja opetan kaikille vaikutuspiirissäni oleville lapsillekin saman. Piste.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarkasmin taju loistaa poissaolollaan.

Vierailija
22/36 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien turvaksi... myös ap:n.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikennevalovertauksenne on typerä, sillä liikennevalot eivät ole mun mielestä turhia sääntöjä. Turhien sääntöjen kyseenalaistamista mä opetan, ei omaa turvallisuutta koskevia.

Voidaan sit ruotia sitä jos ei liikennevalo esimerkki sulle kelpaa...

Mä katson että jokaisella joka on sattunut syntymään ihmiseksi on sama arvo ja samat oikeudet. Oikeus vaikka puhtaaseen veteen, ruokaan, turvaan ja lämpöön riippumatta siitä, millainen ihminen hän on. Siksi mun mielestä olisi ihan oikein sosialisoida toisten ylimääräiset asiat tarvitsevien hyväksi.

minun mielestäni on ihan oikein käyttää voimakeinoja kaltaisiasi sosialisoijia vastaan.

Vierailija
24/36 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan on sen verran ahdistunut ja angstinen että menee rikkomaan vielä yhtä sääntöä ja alkaa tuuppia hautakiviä nurin.

Sellainen sääntö pitäisi kyllä olla, että nettiin saisivat kirjoittaa vain ihmiset, jotka ymmärtävät lukemansa tekstin.

Vierailija
25/36 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikennevalovertauksenne on typerä, sillä liikennevalot eivät ole mun mielestä turhia sääntöjä. Turhien sääntöjen kyseenalaistamista mä opetan, ei omaa turvallisuutta koskevia.

Mä katson että jokaisella joka on sattunut syntymään ihmiseksi on sama arvo ja samat oikeudet. Oikeus vaikka puhtaaseen veteen, ruokaan, turvaan ja lämpöön riippumatta siitä, millainen ihminen hän on. Siksi mun mielestä olisi ihan oikein sosialisoida toisten ylimääräiset asiat tarvitsevien hyväksi.

minun mielestäni on ihan oikein käyttää voimakeinoja kaltaisiasi sosialisoijia vastaan.

sano, miksi sulla on mielestäsi suurempi oikeus esim. tulla syntymästäsi asti paremmin ruokituksi ja hoidetuksi kuin toinen syntyvä, toisella puolella maailmaa?

Vierailija
26/36 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähtävästi rikkonut sääntöjä sillä olen usein juossut hautausmaalla. Nyt tiedän paremmin :)

"älä juokse hautuumailla"

Vierailija
27/36 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kait te tajuatte et lapsilla ja aikuisilla on eri säännöt....mun lapset käyttää pyöräilykypärää ja mä en...mä kiroilen mun lapset ei.mä poltan lapset ei.

Vierailija
28/36 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähtävästi rikkonut sääntöjä sillä olen usein juossut hautausmaalla. Nyt tiedän paremmin :)

itse olen ajatellut että hautuumaalla ei sovi pitää kiirettä. On rauhallisuuden tyyssija ja pitää vainajia kunnitoittaa ettei juokse... tää on kyllä mun oma kuvitelma, en ole nähnyt moista kieltokylttiä minäkään... ;D

Vierailija
29/36 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee taikauskosta. Ehkä ennen kristinuskoa vainajien pelättiin häiriintyvän tantereen jytinästä. Kristitythän taas uskovat vainajien olevan kuolleita kaikin tavoin siihen asti, että Jeesus heidät herättää kuolleista viimeisenä päivänä. Eli miksi kristityilläkin hautuumailla pitää hissutella? Minulla opetettiin lapsena, ettei siellä saisi edes puhua muuta kuin kuiskaamalla.

Vierailija
30/36 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano, miksi sulla on mielestäsi suurempi oikeus esim. tulla syntymästäsi asti paremmin ruokituksi ja hoidetuksi kuin toinen syntyvä, toisella puolella maailmaa?

Oy Suomi Ab on hoitanut hommansa oikein. Vanhempani ovat tehneet töitä ja maksaneet veroja ja minä nautin siitä nyt. Aikanaan omaisuus sitten siirtyy lapsilleni.

Miksi ihmeessä perheemme keräämä omaisuus pitäisi antaa muille? Kuka enää viitsisi yrittää yhtään mitään jos työn tulokset sosialisoitaisiin muille. Se olisi varastamista eikä mitään muuta.

Vierailija
31/36 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee taikauskosta. Ehkä ennen kristinuskoa vainajien pelättiin häiriintyvän tantereen jytinästä. Kristitythän taas uskovat vainajien olevan kuolleita kaikin tavoin siihen asti, että Jeesus heidät herättää kuolleista viimeisenä päivänä. Eli miksi kristityilläkin hautuumailla pitää hissutella? Minulla opetettiin lapsena, ettei siellä saisi edes puhua muuta kuin kuiskaamalla.

eihän sen nyt mitään taikauskoa tarvitse olla, jos vain kunnioittaa vainajia ja "pyhää" aluetta. Eihän kirkossakaan sovi juosta. Eihän sillä varmaan ole väliä, jos kirmailet siellä kun ei ketään ole paikalla, mutta ei kyllä ole minusta tahdikasta juoksennella, jos joku itkeskelee omaisensa haudalla. Siis pitää mielestäni kunnioittaa myös niitä muita paikalla olijoita.

Vierailija
32/36 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sen nyt mitään taikauskoa tarvitse olla, jos vain kunnioittaa vainajia ja "pyhää" aluetta. Eihän kirkossakaan sovi juosta. Eihän sillä varmaan ole väliä, jos kirmailet siellä kun ei ketään ole paikalla, mutta ei kyllä ole minusta tahdikasta juoksennella, jos joku itkeskelee omaisensa haudalla. Siis pitää mielestäni kunnioittaa myös niitä muita paikalla olijoita.

Entäs jos muita ihmisiä ei ole näkyvissä?

Ja jos satun näkemään itkevän ihmisen kaupungilla, pitääkö silloinkin hidastaa vauhtia ja hiljentää ääntä?

Vierailija
33/36 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos muita ihmisiä ei ole näkyvissä? Ja jos satun näkemään itkevän ihmisen kaupungilla, pitääkö silloinkin hidastaa vauhtia ja hiljentää ääntä?

mielestäni toisen suru pitää huomioida (jos ei se ole jotain teinikännidramatiikkaa tms). Eihän ruumisautosaattuettakaan sovi ohittaa. Ja mikä tarve ihmisillä on edes juosta hautausmaalla? Kulkeeko siitä läpi lenkkipolku vai?

Vierailija
34/36 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai "sääntöjä" ;) Suurin osa säännöistä on kyllä minusta järkeviä, ainakin noin yleisesti, mutta riippuen myös tilanteesta. Jos esim. olen punaisissa valoissa, yhtään autoa ei ole näkyvissä (ja näkyvyys hyvä) eikä lapsia paikalla, kävelen surutta päin punaisia.

Vierailija
35/36 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai "sääntöjä" ;) Suurin osa säännöistä on kyllä minusta järkeviä, ainakin noin yleisesti, mutta riippuen myös tilanteesta. Jos esim. olen punaisissa valoissa, yhtään autoa ei ole näkyvissä (ja näkyvyys hyvä) eikä lapsia paikalla, kävelen surutta päin punaisia.

eihän se sääntö sinänsä ole tyhmä, jos sitä kuitenkin tarvitaan silloin kun on enemmän liikennettä.

Ihmettelen nyt kyllä ihan oikeasti mitä ovat nämä tyhmät säännöt.

Vierailija
36/36 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että suurin osa säännöistä on mielestäni järkeviä.

Itse olen ällistellyt lähinnä erinäisten sääntöjen fanattisia tulkintoja, esim. missä kädessä pidetään veistä ja missä haarukkaa, vastakkain ala-asteen opettaja ja tyttö joka oli oikeakätinen mutta söi mieluiten vasenkätisesti.

eihän se sääntö sinänsä ole tyhmä, jos sitä kuitenkin tarvitaan silloin kun on enemmän liikennettä.

Ihmettelen nyt kyllä ihan oikeasti mitä ovat nämä tyhmät säännöt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi