kyllä mä rikon kaikkia sääntöjä jotka ovat mun mielestä typeriä
Se on omaa typeryyttänne ja pelkuruuttanne, että ette itse tee niin. Se ei ole mun ongelma. Ja opetan kaikille vaikutuspiirissäni oleville lapsillekin saman. Piste.
Kommentit (36)
Kaikilla ihmisillä ei esimerkiksi omistussuhde ole niin selvä kuin meillä normaaleilla, useat autovarkaat mm. kokevat että autot tien vieressä ovat jätetty siihen sen takia että niitä voidaan ottaa. Esimerkiksi sääntö "älä tapa" on oikeasti tyhmä, miksi se pitäisi edes kieltää kun eihän kukaan toista tappaisi. Vai hetkonen, on olemassa ihmisiä joille toisen elämä ei ole minkään arvoinen. Toivotaan että sun lapsestas ei tule sellanen ihminen koska sun kasvatukses on tosi reilu temppu (tm) silloin meidän muiden lapsia kohtaan.
Kyllä meillä on tyhmätkin säännöt ihan syystä olemassa.
ja erittäin vaarallisessa valoristeyksessä äiti käveli punaisia päin n. 4.-luokkalaisen lapsensa kanssa meidän odotellessa valojen vaihtumista. Sanoin sitten äidille, että ei ole kyllä kovin hyvä esimerkki lapsille tuo punaisia päin kävely. Ja hänellä oli siis oma lapsi mukana. Hän alkoi minulle huutamaan, että joo joo, kyllä mäkin mun lapselle opetin silloin kun se oli ekalla, ettei punaisia päin saa kävellä! Mä olin aivan pöyristynyt... että sit kuitenkin 4.-luokkalainen sen (av-)mamman mielestä saa kävellä punaisia päin. Toivottavasti sen äidin lapsi jää joskus autona alle punaisia päin kävellessään SÄÄNTÖJEN RIKKOMISEN TAKIA.
pedofilia on ok, niin kerrot sen omille lapsillesikin?
Toivottavasti sen äidin lapsi jää joskus autona alle punaisia päin kävellessään SÄÄNTÖJEN RIKKOMISEN TAKIA.
aivopierua seurasin eilen sivusta. Kärrättiin ambulanssiin kun juoksi punaisia päin ja sai auton kylkeensä. Itse asiassa toivon, että sai pysyviä vammoja kun omalla typeryydellään tuollaisen tilanteen aiheutti.
Onnea vaan valitsemallasi tiellä.
Unohdetaan laki ja aletaan elämään, kuin pellossa.
OLET SAIRAS!!!
mä tuun sinne aina kesäisin ottamaan pihalle aurinkoa, kun musta sellainen sääntö on typerä, että toisen omaisuutta pitää kunnioittaa.
liikennevalovertauksenne on typerä, sillä liikennevalot eivät ole mun mielestä turhia sääntöjä. Turhien sääntöjen kyseenalaistamista mä opetan, ei omaa turvallisuutta koskevia.
nämä typerät säännöt sitten ovat? Tuskin älä tapa tai älä varasta ovat kovinkaan monen mielestä typeriä.
mä tuun sinne aina kesäisin ottamaan pihalle aurinkoa, kun musta sellainen sääntö on typerä, että toisen omaisuutta pitää kunnioittaa.
tervetuloa. Mä voin tarjota sulle drinkin. "Älä varasta" käsky on tehnyt muutenkiin jo ihan tarpeeksi pahaa tälle maailmalle - sehän sallii systemaattisen riiston. Mun mielestä niiltä joilla on vitusti saa ja pitää ottaa, jos maailmassa on sellaisiakin jotka kuolevat nälkään. Niiden hyväksi saa. Omistusoikeus ei ole ihmisarvoa suurempi.
liikennevalovertauksenne on typerä, sillä liikennevalot eivät ole mun mielestä turhia sääntöjä. Turhien sääntöjen kyseenalaistamista mä opetan, ei omaa turvallisuutta koskevia.
Voidaan sit ruotia sitä jos ei liikennevalo esimerkki sulle kelpaa...
Mä katson että jokaisella joka on sattunut syntymään ihmiseksi on sama arvo ja samat oikeudet. Oikeus vaikka puhtaaseen veteen, ruokaan, turvaan ja lämpöön riippumatta siitä, millainen ihminen hän on. Siksi mun mielestä olisi ihan oikein sosialisoida toisten ylimääräiset asiat tarvitsevien hyväksi.
"älä tallaa nurmikoita"
"älä juokse käytävillä"
"älä juokse hautuumailla"
"älä syötä lintuja"
"jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, ole hiljaa"
"älä nojaa seinään" (meidän taloyhtiössä on oikein sääntö, että talon seinää vasten ei saa nojata mitään, etteivät rakenteet kulu - juu, Suomesta löytyy aika anaalista porukkaa)
"tyhjennä pesutupa yöksi"
Nyt en jaksa enempää. Tuli ihan ahdistava olo.
"älä tallaa nurmikoita" "älä juokse käytävillä" "älä juokse hautuumailla" "älä syötä lintuja" "jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, ole hiljaa" "älä nojaa seinään" (meidän taloyhtiössä on oikein sääntö, että talon seinää vasten ei saa nojata mitään, etteivät rakenteet kulu - juu, Suomesta löytyy aika anaalista porukkaa) "tyhjennä pesutupa yöksi" Nyt en jaksa enempää. Tuli ihan ahdistava olo.
varmaan on sen verran ahdistunut ja angstinen että menee rikkomaan vielä yhtä sääntöä ja alkaa tuuppia hautakiviä nurin.
Osallistun keskusteluun muutamalla säännöllä "älä tallaa nurmikoita"
"älä juokse käytävillä"
"älä juokse hautuumailla"
"älä syötä lintuja"
"jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, ole hiljaa"
"älä nojaa seinään" (meidän taloyhtiössä on oikein sääntö, että talon seinää vasten ei saa nojata mitään, etteivät rakenteet kulu - juu, Suomesta löytyy aika anaalista porukkaa)
"tyhjennä pesutupa yöksi"Nyt en jaksa enempää. Tuli ihan ahdistava olo.
Mä katson että jokaisella joka on sattunut syntymään ihmiseksi on sama arvo ja samat oikeudet. Oikeus vaikka puhtaaseen veteen, ruokaan, turvaan ja lämpöön riippumatta siitä, millainen ihminen hän on. Siksi mun mielestä olisi ihan oikein sosialisoida toisten ylimääräiset asiat tarvitsevien hyväksi.
No ehkä jos tätä sun ajatuista jalostais jotenkin, mutta tuosta nyt tulee vaan mieleen että kaikille laiskoille sossupummeille pitää meidän työssäkäyvien käydä viemässä kassillinen rahaa ettei tule pahamieli...
Juu ymmärrän ettet ihan sitä tarkoittanut, mutta kovin äkkiä se siihen menisi jos olisi moinen järjestelmä olemassa.
punaisiin valoihin odottamaan, jos tiellä ei ketään muita kulje. Mutta en silti ole niin pönttö, että opettaisin lapsilleni samanlaista käytöstä. Kuljen punaisia päin vain yksikseni liikkuessa.