Miksi me suomalaiset olemme taikinanaamaisia pottuneniä?
Mitä meille on käynyt? Miksi meillä on pottunenät, suurehkot näkyvät sieraimet, pienet silmät syvällä päässä, ei ole poskipäitä ja isot päät?
Kommentit (170)
Mitä meille on käynyt? Miksi meillä on pottunenät, suurehkot näkyvät sieraimet, pienet silmät syvällä päässä, ei ole poskipäitä ja isot päät?
En olekaan suomalainen, vaikka olen niin aina luullut! Minulla on kaikki päinvastoin kuin tuossa. Silmätkin on ruskeat ja hiukset tummat. Oi tätä identiteettikriisin määrää!
Olen yli 170 senttinen ja hoikka. Mitä mä nyt teen! Ahdistaa!
maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...
[quote author="Vierailija" time="09.09.2011 klo 00:08"]
on kaikista kauneimpia! Kun miettii kauniita julkkiksiakin ja missejä, malleja niin ne on reippaasti suurin osa puoliksi jonkun maalaisia ja puoliksi toisen, tai 3/4..ym Niin se vain on. Mistäköhän se johtuu?
[/quote]Väärin. Mallit on yleensä yksirotuisia. Monirotuiset kun ei näytä oikein miltään. Katoaa se kauneuskin samalla
Miksi me suomalaiset olemme taikinanaamaisia pottuneniä?
Niin. Sitä olen miettinyt peilin edessä jo vuosikaudet. Kun keksit vastauksen, kerrothan sen minullekin. Sitä odotellessa ei auta kuin vaivata aamuisin naamansa ja yrittää estää nenää itämästä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 08:01"]
Totta. Suomalaiset naiset ovat todella rumia. Virolaiset ja venäläiset naiset ovat paljon vetovoimaisempia.
[/quote]
Suomalaiset miehet on ulkonäön suhteen ihan samanlaisia kuin suomalaiset naisetkin. Mutta ihan kiva, että lisäännyt virolaisen tai venäläisen naisen kanssa, tulevaisuudessa on sitten kauniimpia miehiä ja naisia. Oikeastaan pitäisi säätää laki, jonka perusteella ainakin toisen vanhemman pitää olla muuta kuin suomalaista alkuperää.
[/quote]
Suhtautuisitko samalla tavoin lakiin, jonka mukaan Suomessa asuvat somalialaista alkuperää olevat saavat lisääntyä vain jonkun ei-afrikkalaistaustaisen kanssa, jotta saataisiin vähennettyä rumia negroidipiirteitä?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 08:01"]
Totta. Suomalaiset naiset ovat todella rumia. Virolaiset ja venäläiset naiset ovat paljon vetovoimaisempia.
[/quote]
Suomalaiset miehet on ulkonäön suhteen ihan samanlaisia kuin suomalaiset naisetkin. Mutta ihan kiva, että lisäännyt virolaisen tai venäläisen naisen kanssa, tulevaisuudessa on sitten kauniimpia miehiä ja naisia. Oikeastaan pitäisi säätää laki, jonka perusteella ainakin toisen vanhemman pitää olla muuta kuin suomalaista alkuperää.
[/quote]
Suhtautuisitko samalla tavoin lakiin, jonka mukaan Suomessa asuvat somalialaista alkuperää olevat saavat lisääntyä vain jonkun ei-afrikkalaistaustaisen kanssa, jotta saataisiin vähennettyä rumia negroidipiirteitä?
[/quote]
Tietenkään en voisi sitä hyväksyä ja voin puhua varmasti kaikkien suvaitsevaisten ihmisten puolesta. Me emme ole rasisteja!
Olen aika samaa mieltä..perusjuntti suomityyppi on aika mitättömän näköinen hailakoine silmine, värittömine ripsineen, eikä se nenäkään aina niin kaunis ole ja vartalo usein päärynä ja iho punakka tai maitovalkee..vauvatkin usein semmosia pottunaamoja (vaikka kaikki vauvathan on söpöjä mutta eroja on) hiukset suorat ja ohuet..ja voiko kamalampaa olla kuin mies hiirenvärisine hiuksineen ja valkoisine ripsineen..ei voi! Hyvä että on tullut jo hieman sekoituksia, mixit ovat usein todella kauniita, suurine silmineen, kauniine hiuksineen, sopusuhtaisine vartaloineen, niitä on kaunis katsella niin tyttö- kuin poikapuolisia!
mä nauran ääneen kun luen tätä ketjua xD ruokakin lensi rinnuksille...noloa xD
Jos laitetaan kaksi leikki-ikäistä vierekkäin, perussuomalainen tyttö suorine ohuine hiuksineen, valjuine kasvoineen, ehkä semmonen pallonaama vielä ja sitten suurisilmäinen kiharahiuksinen mix..kumpi on kauniimpi, valinta on melko poikkeuksetta aika selvä. Ilo katsella kauniita nauravia lapsia, niille sopii kaikki ihanat värikkäät vaatteetkin!
Onneksi omilla lapsilla on kauniit kasvot ja suuret silmät mustine pitkine ripsineen ja kunnolliset hiukset vaikka suvussa vain hiukan vierasta verta.
Voi luoja. Ettepa ole tainnut ainakaan pahemmin matkustella elamassanne, vai onko vaan niin etta suomen idiooteimmat ja itsetunnottomimmat ihmiset on kokoontuneet tanne keskusteleen? P.s. Suomalaisia pidetään maailmalla yleisesti kauniina kansana.
Makunsa kullakin. Mieluummin pottunenä kuin vinot silmät tai likasenvärinen iho.
Pottunenä persjalka on ihan IN!!! Ja hiirenhäntä fleda.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2010 klo 13:49"]
Mutta huonolle itsetunnolle voi tehdä jotakin! Tällaiset aloitukset ovat hyödyttömiä ja kehittämättömiä. Olkaa onnellisia siitä että olette terveitä!
[/quote]
Hanki huumorintaju:). Täällä on ihmeen paljon tosikkoja... IHAN PARAS KETJU aikoihin AV:lla.
Olen pottunenä persjalka savolainen. Nykyään vaikutan täällä Bostonin suunnalla. En kuulu teaparty-porukkaan. Ei oo varmaan tarpeeks suora nokka ja peppukin liian leveä.
Ihanaa kesää kaikille sinne Suomeen! On kuulema sielläkin lämmintä piisannut.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 05:25"]
Mutta huonolle itsetunnolle voi tehdä jotakin! Tällaiset aloitukset ovat hyödyttömiä ja kehittämättömiä. Olkaa onnellisia siitä että olette terveitä!
[/quote]
Hanki huumorintaju:). Täällä on ihmeen paljon tosikkoja... IHAN PARAS KETJU aikoihin AV:lla.
Olen pottunenä persjalka savolainen. Nykyään vaikutan täällä Bostonin suunnalla. En kuulu teaparty-porukkaan. Ei oo varmaan tarpeeks suora nokka ja peppukin liian leveä.
[/quote]
kamalaa, et kai van itse ajattele mitään? Kyllä meistä on ihan oikein ajatella, että huonolla ihmisellä on peppu leveä!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 05:33"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 05:25"]
[/quote]
[/quote]
kamalaa, et kai van itse ajattele mitään? Kyllä meistä on ihan oikein ajatella, että huonolla ihmisellä on peppu leveä!
[/quote]
En ajattele ITSE mitään (mitähän noi muut ajattelee nytkin). Olen suomalainen ja mulla on huono itsetunto. Voi tätä kurjuuden määrää täällä itsetunnon kehdossa... Ei kun kohta nukkumaan ja pakko kai se yrittää taas selvitä huomisestakin pottunokkana, persjalkana ja taikinanaamana ja liian iso persekin. Keep it strong sisters!
[quote author="Vierailija" time="05.07.2012 klo 10:24"]
siksi, että me ollaan niin sisäsiittoisia. Ja samanlaisina pysytään jos ei muualta tule toisenlaisia geenejä.
Suomalaiset ei ole mitenkään erikoisen sisäsiittoisia
Suomalaisten geeniperimä koostuu alunperin 8 ihmisen joukosta. Se on pieni määrä ja selvinnyt suomalaisten perinnöllisiä sairauksia selvitettäessä.