Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte minun asemassa ? (työasiaa)

Vierailija
09.09.2010 |

Muutosten vuoksi suurin osa tiimiläisistäni on eri maassa, myös pomoni, jota en ole nähnyt koskaan. Samassa maassa olevat tietty keskustelevat keskenään ja minut on jätetty ulso kaikesta. Teen ne työt, joita olen aina tehnytkin, mutta en tiedä oikeasti kiinnostaako ketään, mitä yksin täällä hommailen.

Roikunko töissäja netissä ja teen ne muutamat työt ja nostan 4500 eur brutto

vaihdanko töitä ?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienaa

Vierailija
2/21 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaamassa muuta tiimia ja pomoasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ovat niin idiootteja että maksavat palkkaa eivätkö huomio mitenkään, se on HEIDÄN VIKA. Ei sinun

Vierailija
4/21 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaamassa muuta tiimia ja pomoasi?

en voi matkustaa katsomaan ns. pomoani.

Tämä on arkipäivää tässä firmassa, en ole ainoa suomalainen, joka ei ole ikinä tavannut tiimiään ja pomoaan IRL. En todellakaan

Vierailija
5/21 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla vähän sama tilanne.

teen ne työt, joita edellisen pomon aikana kuului minulle. Uutta pomoa ei kiinnosta, soittanut 4 kuukaudne aikana 2 kertaa. Jotain uusia hommia antanut sähköpostilla mutta niihinkin hänen oman samassa maassa olevat puuttuvat ja en tiedä edes teenkö turhaa työtä.

Mutta jos mulle maksetaan siitä hyvin niin mikä ettei...

Vierailija
6/21 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt liioittelet.Kaikki on hyvin.Take it easy!

Olet hyvä työntekijä.Mä voin tsemppailla sua.

Olet niin seksikäs,syön sua pelkällä näköaistilla.Kuvittelen kuinka seksikäs olet tietokoneesi ääressä,hieron reisiäsi..oih sulla saattaa nousta...ihana niska,...kulta,minä täällä!

Olet päivieni ILO!

Vierailija
7/21 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkailmoituksia...

Vierailija
8/21 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin kuvitella että asiasta valittaminen esimiehelle, JOTA EI OLE KOSKAAN NÄHNYT ja joka puhuu eri kieltä, ei ole helppoa kun se pitää tehdä puhelimessa

outo firma teillä

Vierailija
9/21 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla täysin sama tilanne, mutta palkka vain 3000 euroa, lisäksi työt todella puuduttavia. Etsin siis itse uusia hommia koko ajan...

Vierailija
10/21 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle maksetaan 3700 euroa/kk puolipäiväduunista. Jossain vaiheessa jaksoi kiinnostaa ja halusin lisätehtäviä, mutta ne olikin sitten ihan keksimällä keksittyjä, kukaan ei omistaan mitään suostunut jakamaan/ottamaan apuja vastaan. Pitäköön hommistaan kiinni kynsin hampain, mä voin nostaa palkkani puolen päivän työstäkin, ehdinpähän hoitaa vanhempaintoimikunnan, sukulaisten yms asioita puolen päivää. Ja mun duunit on aina valmiit just deadline päivänä, en sentään niin tyhmä ole, että antaisin ne ennen deadlinea eteenpäin.

Katselen koko ajan muitakin duuneja. Niissä olisi parempi palkka, mutta sitten pitäisi tehdä täyttä päivää. Ja täällä pysyy ammattitaitokin päivitettynä, kun kuitenkin puoli päivää teen oman alan töitä.

Vierailija
11/21 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoja kokemuksia nimittäin sieltä...

Vierailija
12/21 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkin niissä tiimeissä jossa kaikki muut ovat saksasta.....

mutta nosta palkka surffailusta

en oel helppo esimiehelle valittaa puhelimessa englanniksi (jos ei ole ko. hlö edes ikinä nähnyt)- ymmärrän täysin

Vierailija
13/21 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu siltä, että olet täysin tylsiintynyt, työ ei anna mitään ja et kehity siinä mitenkään. Sulla ei kyllä muuten ole huono tilanne, koska saat todella hyvää palkkaa ja työ ei varmaan veny iltatunneille, jolloin muutakin elämää löytyy. Jos haluat, niin ainahan voit koettaa kehittää itseäsi vielä lisää jotenkin työajan ulkopuolella ja periaatteessa tehdä niitä juttuja osittain töissäkin jos siellä on ylimääräistä aikaa (esim. järjestötouhuihin liittyviä)

Itselläni on vastaava netissä surffailumeininki (kuten nytkin), mutta palkka on vain 2000 € pienempi ja vielä lapsettomana olisi haluja päästä kovasti eteenpäin, mutta rohkeuden puutteesta olen juuttunut tänne (jotain tarttis tehdä ;) ).

Millä alalla ja koulutuksella ensimmäinen kirjoittaja ja puolipäivätyöstä 3700 € ansaitseva toimivat?

Vierailija
14/21 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä haluat eikä kukaan puutu sun hommiin

unelmaduuni

Vierailija
15/21 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edennytkin ihan hyvin, mutta nyt sama tilanne lähes kaikilla suomalaisilla. Heidät on unohdettu tänne ja kun tietyn alueen kaikki muuta työntekijät ovat eri maasta niin duunit pyörivät siellä ja suomalaisille ei kerrota mitään.

Titteli on hieno ja teen kaikki minun duunit viimeisen päälle. MUTTA tyhjää aikaa on valtavasti, pystyisin tehdä paljon enemmän.

ap

Vierailija
16/21 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin hyvällä liksalla netissä roikkuminen kuulostaa ihan unelmatyöpaikalta.

Vierailija
17/21 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi miettiä, että saanpa tästä palkkaa ja ihan sama, mutta ei se oikein pitkän päälle mene niin... Sinä olet syrjässä ja sinun yli kävellään. Silti olet vastuussa asioista, joita et edes tiedä. Minä huomasin jossain vaiheessa, että musta oli helppo tehdä syntipukki kaikkeen epäonnistumiseen.

Tilanne oli siis mulla se, että melkein koko muu tiimi oli toisella puolen Suomea ja siellä oli lisäksi tuotepäällikkö ja oma esimieheni. Pitivät palavereja keskenään ja minulle tieto tuli päätöksistä, jos tuli. Lopulta tunsin oloni turhaksi ja surffasin netissä päivät peläten, että tekevät jotain selkäni takana ja sitten näytän epäpätevyyteni, kun en tiedä siitä...

Vierailija
18/21 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAi opiskele jotain.

Vierailija
19/21 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen ihmeessä uusia hommia. Nythän sitä on aikaa hioa CV:tä ja tehdä briljantteja hakemuksia. Tuollainen tilanne syö omaa itsetuntoa sellaisella vauhdilla että älä jää tulee makaamaan vaan toimi nyt.

Vierailija
20/21 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tiedetään hakea nykyistä hommaasi!

t. sikana töitä ja vastuuta 2300€ liksalla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme