Mä haluun vapaa-illan tai kokonaisen vuorokauden!!
joskus harkitsen vakavissani jopa yh;ksi ryhtymistä vapaiden takia:( niin pokki olen!
Kommentit (6)
Oletko toivonut? Minullakaan ei montaa ole ollut, mutta kyllä ne järjestyy, jos todellakin haluaa. Nyt on vapaa viikonloppu tiedossa, enkä ole edes vielä suunnitellut ohjelmaa;) Luulis olevan helpompi järjestää sulle vapaapäivä, kuin ryhtyä yksinhuoltajaksi. Kysy vaikka niiltä.
Olen joskus kuule miettinyt ihan samaa. Mies ei ole koskaan kotona. Tekee 3-vuorotyötä ja vapaat hilluu milloin missäkin pesis/jääkiekkopelissä. Joskus olen vain ilmoittanut, että nyt lähden ja painellut pariksi tunniksi pihalle.
Mietin aiva samaa, että saisin joskus itselleni vapaapäivän/illan ryhtymällä yh:ksi, mutta ei valitettavasti rahat riitä (olen äitiyslomalla ja jäämässä hoitovapaalle).
ilmotat miehelle että kuukauden päästä esim lauantaina sinä olet reissussa kaksi päivää ja yhden yön. menet johonkin halpaan kylpylään tms tuttavalle kylään toiseen kaupunkiin.
mikä estää? oikeesti?
Mä otan joka vuosi kauoungista hotelliyön ja vietän vuorokauden ihan itselleni vain. Mitään pikkunättejä toiveita en miehelle esitä, kerron vain että tällaista aion ja käykö tämä vai tuo päivä.
Mä otan joka vuosi kauoungista hotelliyön ja vietän vuorokauden ihan itselleni vain. Mitään pikkunättejä toiveita en miehelle esitä, kerron vain että tällaista aion ja käykö tämä vai tuo päivä.
kun olet pyytänyt yhtä vapaailtaa tai yhtä vapaata vuorokautta?